z+1 http://vandaag.radio6.nl/(...)met-de-zwarte-lijst/quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef Z het volgende:
De zwarte lijst toch?
inderdaad. Erg vaag. Was gister best wel benieuwd, maar toen ik de voorkeuzelijst zag.... het gaat om het 'zwarte gevoel' en niet perse om kleur. Nou, ok. Maar dan in de voorkeuzelijst wel 3x Joss Stone en geen Janet Jackson bijvoorbeeld, toch vaag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef Z het volgende:
De zwarte lijst toch?
Dat is hem niet. Hij is nog een stuk erger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Grobbel het volgende:
'No Rest for the Alonely' dan, lijkt me.
Als dat klopt, dan ben ik wel benieuwd waarom ze in die heruitgave dan niet meteen die gruwelijke spelfout uit de titel hebben gehaald...
Neen. Het gaat om de debuutplaat van een Nederlandse band.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden dat ik het antwoord op die vraag wel moet weten... Maarre, een plaat van Mew wellicht? Met die foeilelijke hoes met in elkaar lopende hoofden?
Die is inderdaad prima.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef belsen het volgende:
Toch niks mis met deze (mooie) voorkant.
[ afbeelding ]
Pergola is ook prachtig. Daryll-Ann - Happy traum heeft ook een nieuwe hoes gekregen. Dat doen ze bij Excelsior wel vaker bij de heruitgaven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Johan - Pergola zou kunnen, is later veranderd
Stuurbaard Bakkebaard - l'Amour is ook mogelijk, de blote man is van de hoes geshopt, maar dat was op last van de erven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |