Geen Prefab Sprout.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef ranja het volgende:
Gokje op Prefab Sprout, daar zat dacht ik ook een dame in.
quote:The bouncy, little-girl voice ofbelongs to Clare Grogan, who was working as a waitress at the Spaghetti Factory in Glasgow, Scotland when she was discovered by director Bill Forsyth. Only 17-years-old at the time, Grogan was asked by Forsyth to star in his film Gregory's Girl.
Yup. ranja +1quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:18 schreef ranja het volgende:
Altered Images dan?
Altered Images is de band, geen idee hoe ze heetquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:17 schreef bartrid het volgende:
Waarschijnlijk van hun nummers Dead Pop Stars en Happy Birthday?
Ik gok op Clare Grogan...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Altered Images is de band, geen idee hoe ze heet
Kop jij 'm nu in, MM?
De naam stond al in de bio die ik posttequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Altered Images is de band, geen idee hoe ze heet
Kop jij 'm nu in, MM?
bukgeit +1quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:29 schreef bukgeit het volgende:
Bis
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef bartrid het volgende:
Nee die staan allemaal op een postzegel.
quote:take strong insult and objection to the Air Force Reserve presenting this advertisement with the implication that we licensed one of our songs to encourage recruitment during a war that we do not support," they said.
En toen viel ik op de bank in slaapquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef bartrid het volgende:
Litpho +1
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef ranja het volgende:
Elton John - Can You Feel the Love Tonight - ja
Celine Dion - My Heart Will Go On - ja
Rod Stewart. Maar nee.quote:Sting/Bryan Adams/nog een - All for Love
Oscarnominatie, maar geen winst. Wel een Grammy.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
Bryan Adams - Everything I do?
Correct.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia?
Nee. Maar Litpho had ook niets goed. Of zijn die regels veranderd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef ranja het volgende:
Dan doe ik wel vast een nieuwe, Litpho slaapt denk ik alweer
Oh nee, we zijn al een vraag verderquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Litpho het volgende:
Nee. Maar Litpho had ook niets goed. Of zijn die regels veranderd?.
Oh dat gaat lekker. Ooit ergens moet ik die 20 punten op geit en schaap goed maken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE (dankzij MadMaster):
De nieuwe stand...
Komt wel goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh dat gaat lekker. Ooit ergens moet ik die 20 punten op geit en schaap goed maken.
En dan zijn er nog een paar die boven me staan .
* cafca wordt midden in de nacht wakker om ranja een puntje te geven:quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef ranja het volgende:
of was't nou Drs Pin elk geval iets bekends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |