De vraag is misschien wat ongelukkig gesteld (bewust overigens), maar kennelijk verkeert Vader Abraham nog steeds in de veronderstelling dat het 'Leningrad' moet zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mij reeds geruime tijd bekend, ook de misser in Sjalalalie etc., maar de vraag was wat Vader Bram al bijna 20 jaar fout schrijft. Volgens mij heeft hij Sjalalalie pas eind vorig jaar in 10 minuten tijd in elkaar geflanst...
Ik denk dat het meer tekenend is voor de manier waarop hij zijn teksten schrijft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De vraag is misschien wat ongelukkig gesteld (bewust overigens), maar kennelijk verkeert Vader Abraham nog steeds in de veronderstelling dat het 'Leningrad' moet zijn.
Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Dat 'Een beetje' in ieder geval niet van Corry Brokken is...
Een hele bevalling. In 1957 1e en in 1958 9e en daarmee laatste met slechts 1 punt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:24 schreef bukgeit het volgende:
In '57 won ze, een jaar later werd ze laatste.
MadMaster +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Henny Vrienten (a.k.a. Ruby Carmichael)
belsen +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef belsen het volgende:
Corrie en de Grote Brokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |