Everything is clear now. Je moet trouwen met je 48-jarige oom die hier 12 jaar geleden al naartoe kwam. Zulks medelijden ineens. Krijg je van die retardjes.quote:
Moest dat nou?quote:
quote:
Die was er net even. OMGGGGGGGG.quote:
quote:
Niet eens, ik wil gewoon niet telkens dat lafhartige gedoe.quote:
Hij kan ook in normale zinnen reageren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar IQM heeft hem in dat rijtje gezet in de TT, waarom
ik ben michelquote:
't Is toch een aparte verschijning.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar IQM heeft hem in dat rijtje gezet in de TT, waarom
Misschien ligt daar ook gelijk je probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet eens, ik wil gewoon niet telkens dat lafhartige gedoe.
Seks op een eerste date is per definitie geen relatiemateriaal, en ik ben stiekem toch op zoek naar een echte relatie en seks als troost wanneer dat er niet in zit, maar ga bij het afscheid dan niet zo lopen stamelen.
Als je als vrouw al een locatie voor de tweede date in gedachten hebt, is het gewoon erg goed bevallen, anders hou je je kop wel in de hoop dat ik niets voorstel, en dan hoef je ook niet zo angstig te gaan doen. Als je na 5 uur opmerkt dat we de enige zijn, die nog over zijn in het restaurant, dan loopt het gewoon en kun je gewoon zeggen dat ik geweldig ben.
Okee, kortom, ik wil gewoon horen hoe geweldig ik ben van de desbetreffende vrouw.
Ik ben een arrogante klootzak geworden, sue me.
wil je me zien ouwe?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is toch een aparte verschijning.
Hoezo te geforceerd vaag doen?quote:maar nu ben ik gewoon
lief en nee geen hamster
maar ik dus
Ik heb al een foto van jou gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je me zien ouwe?
nee dat wil je niet
hahhaha
o man o man
de tijd staat stil
lol
voor de miljardste keer, het ligt aan je accentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet eens, ik wil gewoon niet telkens dat lafhartige gedoe.
Seks op een eerste date is per definitie geen relatiemateriaal, en ik ben stiekem toch op zoek naar een echte relatie en seks als troost wanneer dat er niet in zit, maar ga bij het afscheid dan niet zo lopen stamelen.
Als je als vrouw al een locatie voor de tweede date in gedachten hebt, is het gewoon erg goed bevallen, anders hou je je kop wel in de hoop dat ik niets voorstel, en dan hoef je ook niet zo angstig te gaan doen. Als je na 5 uur opmerkt dat we de enige zijn, die nog over zijn in het restaurant, dan loopt het gewoon en kun je gewoon zeggen dat ik geweldig ben.
Okee, kortom, ik wil gewoon horen hoe geweldig ik ben van de desbetreffende vrouw.
Ik ben een arrogante klootzak geworden, sue me.
Niet mijn schuld, moeten ze me maar niet zoveel complimentjes geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien ligt daar ook gelijk je probleem.
en nu?quote:
Je denkt dat je zo speciaal bent omdat je complimentjes krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, moeten ze me maar niet zoveel complimentjes geven.
ik berdoelde trouwens real time op dequote:
Ik doe niet aan cammen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik berdoelde trouwens real time op de
logitech pro 9000
het nu dus...hahhaha
geeft niet jongen...ik weet
Nu maak je toch ook een grapje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens grappig ja, nog zoiets...
scheermessen soms in massa aangespoeld op zeeuws strand hier.quote:
weet ik toch pikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cammen.Met niemand.
quote:We are the children of the night,
We fight for the future of our nation,
Let's come together and unite,
Nothing's gonna stop us now
We are the children of the night,
Let the fire burn inside,
Nobody can stop this generation,
Cause we're the children of the night,
Don't ever let them put you down
Get up Get up Get up now is the time to change,
Get up Get up Get up there is no time to wait,
Get up Get up Get up don't ever let them put you down
Get up come along and join the scene
Life your life like a ravemachine
Nee, het is enkel cabareteske humor over mijn problemen met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:37 schreef Bragi het volgende:
Is het allemaal niet een beetje doorgeslagen, Lamon? Van overdreven onzeker naar overdreven zelfverzekerd?
Ik doel ook niet enkel op nu, hè.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het is enkel cabereteske humor over mijn problemen met het andere geslacht.
Nog meer?quote:
quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gewoon van mijn leeftijd.
Mijn hele posthistorie is gebaseeerd op dat feit. Al vanaf dat BDD gedoe, omdat ik een tyfushekel heb aan die bushokplaatjes die zeggen dat je dit en dat moet zijn.quote:
Zoals ik het zeg.quote:
quote:I kiss your lips and close my eyes
take you away to paradise
Make everybody see that I love you
and you love me
Ken(de) ik niet.quote:
quote:
Oke, veel plezierquote:
Sopze.quote:
Ja, goed nummerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:51 schreef Lamon. het volgende:
Emo-uurtje is een andere keer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar blije mellow, nu?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:55 schreef Fascination het volgende:
Will I ever fall in love and if I do will it be with you?
Die is geweldig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer uit welk jaar deze kwam, maar hij is wel vet.
Ik zag je het een keer luisteren, ja. Hihi.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die is van trainspotting tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Correct.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Die is van trainspotting toch
Ik vond de Killers eerst goed, maar sinds hun nieuwe cd (die alweer oud is) uit is, vind ik ze vooral raar geworden. Ook met die videoclips.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Emo...weer zo´n nietszeggend kutwoord.
Die vond ik vroeger zo tof.quote:
Pas je eens aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar wat voor naam je het beestje geeft. Jij gebruikt ook genoeg woorden die anderen nietszeggend vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga hem nu luisteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger zo tof.!! Ik had trouwens zo'n hekel aan deze:
Terwijl ik 'm nu best tof vind.
In dezelfde categorie:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger zo tof.!! Ik had trouwens zo'n hekel aan deze:
Terwijl ik 'm nu best tof vind.
Whigfield.quote:
Ik wel, categorie: blije muziekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whigfield.Didilalala. Ik vind dat niet dezelfde categorie.
Ze waren vrolijk, nu depri, en ze zijn meer met teksten gaan doen, recensenten trokken het ook niet goed, omdat ze als fun-band bedoeld waren, en ineens werden ze serieus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de Killers eerst goed, maar sinds hun nieuwe cd (die alweer oud is) uit is, vind ik ze vooral raar geworden. Ook met die videoclips.
Die achtergrondquote:
Je hebt een bepaald verwachtingspatroon van een band en als ze daar ineens extreem van gaan afwijken, dan is het niet raar dat ze afgekraakt worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze waren vrolijk, nu depri, en ze zijn meer met teksten gaan doen, recensenten trokken het ook niet goed, omdat ze als fun-band bedoeld waren, en ineens werden ze serieus.
Deze begrepen ze helemaal niet, terwijl het over de liefde en het afscheid van zijn ouders ging, toen zijn vader of moeder stierf.
De tekst was blijkbaar te moeilijk voor ze.
quote:
DIE RIJDEN TOCH NIET OP EEN IJSBAANquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat de trams niet kapot zijn
Nee, daarom: die rijden helemaal niet als er een laagje sneeuw ligtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
DIE RIJDEN TOCH NIET OP EEN IJSBAAN
Al het slechte van hun laatste album wordt meer dan gecompenseerd dankzij de geniale titelsong wmb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt een bepaald verwachtingspatroon van een band en als ze daar ineens extreem van gaan afwijken, dan is het niet raar dat ze afgekraakt worden.
Ik vind de Editors ook ineens hele andere muziek gaan maken en dat bedoel ik dan negatief.
Nou ik vind Papillion wel goed, maar het eerste nummer op de cdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al het slechte van hun laatste album wordt meer dan gecompenseerd dankzij de geniale titelsong wmb.
Het meeste vind ik dapper geprobeerd om new wave weer op te pakken, maar mislukt, maar dit nummer maakt veel goed.
Dat IS t eerste nummer op de cd, en is een sinistere klaagzang richting hun leven en de plek waar ze zijn, ik zou het als soundtrack voor V for Vendetta erg goed vinden passen. Geinspireerd door Joy Division en Depeche Mode zoals al eerder, maar nu met meer synth is het volgens mij ook een experiment wat mislukt is, ik verwacht op het volgende album ook weer gewoon gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik vind Papillion wel goed, maar het eerste nummer op de cd![]()
Ik weet niet wat dat voor moet stellen.
Het youtubelinkje vind ik ook vrij apart.
Ik hoop dat de Editors weer meer gitaarmuziek gaan maken, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat IS t eerste nummer op de cd, en is een sinistere klaagzang richting hun leven en de plek waar ze zijn, ik zou het als soundtrack voor V for Vendetta erg goed vinden passen. Geinspireerd door Joy Division en Depeche Mode zoals al eerder, maar nu met meer synth is het volgens mij ook een experiment wat mislukt is, ik verwacht op het volgende album ook weer gewoon gitaarmuziek.
Maar liever een mislukt experiment, dan altijd hetzelfde. Als Placebo-fan was ik ook erg blij met Battle for the sun, omdat ze eindelijk iets anders deden ipv Without You, I'm Nothing te evenaren, wat toch nevernooit ging lukken.
BMM vind ik te pruimen, maar met name dankzij Haemoglobin, Sleeping with Ghost vond ik best wel een tegenvaller eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Editors weer meer gitaarmuziek gaan maken, ja.
Black Market Music vind ik ook goed, evenals Sleeping with ghosts.
De nieuwe weg die Placebo is ingeslagen vind ik dan wel geslaagd.![]()
Al moest ik wel even wennen.
Sleeping with Ghosts een tegenvaller?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BMM vind ik te pruimen, maar met name dankzij Haemoglobin, Sleeping with Ghost vond ik best wel een tegenvaller eigenlijk.
BftS is toch wel geweldig, met name dit nummmer:
quote:
Goed jij bent best wel nachtbraker vaak.quote:
ja shit had de moed al opgegevenquote:
Soms wel, maar nu drukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja shit had de moed al opgegeven
zit op zich op solo
had ffe een brainstorm
ok...weer terug
cavia meisje zwijgt
in pm had ze vorig jaar grote bek
nu.ja, meisje met dieren, das wel ok
en nu jij dus..jij echte nachtbraker toch?
"nu druk", klinkt als een verplichting die je moet afrondenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Soms wel, maar nu druk
als je snapt
wat ik bedoel
Ik weet nog steeds niet hoe of wat.quote:
ja ik ben er ook nogquote:
Hoi Mivquote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik ben er ook nog
weinig response verder
maar jij leeft dus nog
pfff...ik voel die punten van eerder waar ik over had
ha die BT!
Hij is wel lief hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:04 schreef MiVer het volgende:
ja ik moet wennen aan je nwe ava
maar hijs wel fris
dus ik zeg goed
Studeren is leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:10 schreef MiVer het volgende:
Je ava is ffe omschakelen, maar wel lief idd.
Met mij goed. Solo kun je beter 's nachts niet doen.
Iemand zei kleine pik tegen mij, maar ging zelf gelijk weer weg.
Hahahha.
Ja ffe in deze SC geweest. Nu dus nog ook.
Dus ik verveel me. Pfff,. Het is wel al laat.
Feestje jij. Als student. Hahahha. Ja klinkt allemaal perfect voor jou.
Zelf ooit in Utrecht mijn ding gedaan. Met studeren.
ben al in de afbouw fasequote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Studeren is leuken het leven eromheen al helemaal!
Maar natuurlijk moet er van het studeren ook nog wat komen dus ik ga maar slapen nu!
Misschien moet jij maar hetzelfde doen en stoppen met die soloposts van je!
Slaap lekker (alvast)!
8 uur is uitslapen johquote:
Succes met zoeken, ik heb geen bureau voor mijn werkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef Broekpaling het volgende:
Welke omgeving van Amsterdam zit je? Zometeen kijk ik nog op je bureau...
Palletsorteerder.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks sla ik je met mn schoffel
[ afbeelding ]
Nee, tot 3 uur slapen is lekker zinvolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:23 schreef Broekpaling het volgende:
En dan zo vroeg wakker? Nekschot.
12 a 1 uur. Dit is te vroeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, tot 3 uur slapen is lekker zinvol
voordat je dan opgestaan bent en echt iets zinvols uitvoert is het 3 uur, en dan kan je al weer bijna aan het avondeten beginnenquote:
Wat zie jij als zinvol om te doen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
voordat je dan opgestaan bent en echt iets zinvols uitvoert is het 3 uur, en dan kan je al weer bijna aan het avondeten beginnen
O.a. klussen, dingen kopen waar ik anders geen tijd voor heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zie jij als zinvol om te doen dan?
een jonko klappequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zie jij als zinvol om te doen dan?
Doe es stil met die bana in je schelupquote:
Dus zit je maar op fok!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
O.a. klussen, dingen kopen waar ik anders geen tijd voor heb.
Daar komt die jonko uit die mouwe, je bent jaloâhsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Doe es stil met die bana in je schelup
met je nepgoud
Onderzoek doenquote:
Lul niet.quote:
Jawel. Zulks een kutuser zou ook een eervolle vermelding in een topic als deze moeten krijgen.quote:
Ik vind IQM wel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Zulks een kutuser zou ook een eervolle vermelding in een topic als deze moeten krijgen.
Shut up.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind IQM wel leuk
Waar is die eigenlijk gebleven? Sommige van die nieuwe hier zijn zo stomKijk bv maar naar die Bragi ofzo
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als ze grijs worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom vinden mannen het eigenlijk zo erg als ze kalig worden?
Nee, die was liefquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Shut up.Ik ken die hele IQM niet, maar ik durf te wedden dat het een irritante kerel was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als ze grijs worden?
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als ze rimpels krijgen?
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als er van alles gaat hangen?
De mannentester! Zulks tof.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pics!
Nu mis ik toch weerals PI
Het draait gewoon allemaal om (tekenen van) ouderdom en vrouwen vinden oudere mannen minder erg dan mannen oudere vrouwen erg vinden of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meeste vrouwen vinden kalig volgens mij niet zo heel erg. Wat jij hier opnoemt vinden mannen wel erg, die willen een meisje van 18
Ja, dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het draait gewoon allemaal om (tekenen van) ouderdom en vrouwen vinden oudere mannen minder erg dan mannen oudere vrouwen erg vinden of zo.
Of 17, zoals WD.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meeste vrouwen vinden kalig volgens mij niet zo heel erg. Wat jij hier opnoemt vinden mannen wel erg, die willen een meisje van 18
NAAST JE. Niet langs je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef moonmovies het volgende:
Mozy zit langs mij te huilen, omdat Chai is unbanned, en hij niet.
Ik kan je vertellen. IQM haalde het bloed onder je nagels vandaan. Emimich was een lieverdje vergeleken bij IQM.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Shut up.Ik ken die hele IQM niet, maar ik durf te wedden dat het een irritante kerel was.
Limburgers/Brabandersquote:
Emimich was een hunk vergeleken bij IQM.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen. IQM haalde het bloed onder je nagels vandaan. Emimich was een lieverdje vergeleken bij IQM.
quote:
Gaat daar de piemel van Mozy in, ja?quote:
Iets met een topic over timmmmm.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo is Mozy eigenlijk gebanned? Wel terecht overigens. Chai is lekker, Mozy niet.
Wel cool. Nu is Chai van ons zonder dat Mozy er steeds tussen zit.
Goedemorgen.quote:
BTquote:
Ik ga denk ik maar eens het topic "Ideale kelder voor kinderen"-topic openen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ideale vloer voor kinderen?
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om je vloer uit te kiezen op je kinderen?
Net zeg je nog dat je die hele IQM niet kent. Je komt een beetje ongeloofwaardig over. Ben jij soms een kloon van hem?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Emimich was een hunk vergeleken bij IQM.
Gelul.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je die hele IQM niet kent. Je komt een beetje ongeloofwaardig over. Ben jij soms een kloon van hem?
jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ideale vloer voor kinderen?
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om je vloer uit te kiezen op je kinderen?
Hoef je niet lang over te denken toch. Zolang de kelder maar geluiddicht is en op slot kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens het topic "Ideale kelder voor kinderen"-topic openen...
O, daar ga ik ook in reageren danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens het topic "Ideale kelder voor kinderen"-topic openen...
WAAROM NEGEER JE MIJ, ZURE KUT?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik moet zo een opdracht maken met m'n team, teams
!
Zo'n "team" waarbij de rest geen flikker uitvoert, zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik moet zo een opdracht maken met m'n team, teams
!
Ik zou zo een reden kunnen bedenken.quote:
Ik wil niet stoken hoor, maar komt door z'n UI he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw berichten ontglippen met gewoon altijd blijkbaar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw berichten ontglippen met gewoon altijd blijkbaar.
In het keldertje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, waar blijft dat keldertopic?
Die is toch liev?quote:
meid het is me toch watquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stoort me
Ik ben er gewoon nog niet aan gewend denk ik
Beter neemt ze deze weer gewoon:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stoort me
Ik ben er gewoon nog niet aan gewend denk ik
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter neemt ze deze weer gewoon: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Ai, dit is wachten op foute opmerkingen
Wel alvast een tvp voor als er geveegd is en het interessant begint te worden!
Bijvoorbeeld. En omdat ie Bragi heet, bij Bragi gaat m'nquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar komt door z'n UI he.
Zeg het maar!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En omdat ie Bragi heet, bij Bragi gaat m'nalarm gewoon niet af.
Bragi, ja Bragi. Klinkt een beetje als Braakie he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En omdat ie Bragi heet, bij Bragi gaat m'nalarm gewoon niet af.
Bij IQM wel ja. Bovendien was zijn UI ook stukken beter. Jij bent maar een slap aftreksel van IQM, een laffe kloonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef Bragi het volgende:
Bij IQM wel?Of dat ook niet?
Gaat het je om de persoon erachter?
Gaat daar je
-alarm niet van af?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beetje luxe... Daar zou je gewoon kunnen wonen..
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij IQM wel ja. Bovendien was zijn UI ook stukken beter. Jij bent maar een slap aftreksel van IQM, een laffe kloonnatuurlijk is de
voor de persoon erachter, maar Bragi triggert dat hartje gewoon niet.
Echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:32 schreef Bragi het volgende:
[..]Toen was Bt nog lief en lekker en slim.
en dat doe je nu nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niettoen was ik nog de hele dag aan het attentionwhoren.
Da's waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Bovendien blijf ik van mening dat die CD-speler in je UI het er ook niet beter op maakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij IQM wel ja. Bovendien was zijn UI ook stukken beter. Jij bent maar een slap aftreksel van IQM, een laffe kloonnatuurlijk is de
voor de persoon erachter, maar Bragi triggert dat hartje gewoon niet.
quote:
Ik mis die tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oude zuurpruim.quote:
Dat Wallie nog bestaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Bragi het volgende:
http://www.wallie.nl/
http://www.linki.nl/
Ik zou er geld voor moeten krijgen, joh.
En dat is schokkend/nieuws, omdat...?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Er werd hier net een neger door vier politiemannen een politieauto ingetild
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik. Bid voor me dat het niet te lang duurt![]()
![]()
!
Was hij so swaar danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Hier verder nooit iets goeds in de wijk gebeurdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat is schokkend/nieuws, omdat...?
Oh ja, sorry. Ik lees soms over je posts heen vanwege je UI.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een of ander ding maken met m'n team!
Roodharig spook. Ze heeft wel wat weg van die dame met die strijkplank en naaimachine die je gister postte.quote:
Hij wilde niet meewerken, hij hing slap in hun armenquote:
ALLE NEGERS HET LAND UITquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Tee te te deeeh pwaap pwaapquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef Bragi het volgende:
Come show me your hardcore feelings with your raving meanings
'cause I don't know the way to groove
And I never learned to dance this fast
And I don't know how to move
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef Bragi het volgende:
I found the love but it didn't last,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef Bragi het volgende:
Dit gaat over wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Finman.
- nee oma, hij heet Fintan.
SNAP IK WEL HOOR!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik lees soms over je posts heen vanwege je UI.
MOEST JIJ NIET MET JE TEAM WERKENquote:
JEZUS HEB JIJ DAN NOOIT SCHOOL?!>quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Finman.
Klinkt als een zalfje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Finman.
Het leven is hard.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:47 schreef BobbyB het volgende:
Ben helemaal wezen lunchen en zo en dan is er maar 1 reactie gepost?
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:47 schreef BobbyB het volgende:
Ben helemaal wezen lunchen en zo en dan is er maar 1 reactie gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |