Bij IQM wel ja. Bovendien was zijn UI ook stukken beter. Jij bent maar een slap aftreksel van IQM, een laffe kloonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef Bragi het volgende:
Bij IQM wel?Of dat ook niet?
Gaat het je om de persoon erachter?
Gaat daar je
-alarm niet van af?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beetje luxe... Daar zou je gewoon kunnen wonen..
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij IQM wel ja. Bovendien was zijn UI ook stukken beter. Jij bent maar een slap aftreksel van IQM, een laffe kloonnatuurlijk is de
voor de persoon erachter, maar Bragi triggert dat hartje gewoon niet.
Echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:32 schreef Bragi het volgende:
[..]Toen was Bt nog lief en lekker en slim.
en dat doe je nu nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niettoen was ik nog de hele dag aan het attentionwhoren.
Da's waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Bovendien blijf ik van mening dat die CD-speler in je UI het er ook niet beter op maakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij IQM wel ja. Bovendien was zijn UI ook stukken beter. Jij bent maar een slap aftreksel van IQM, een laffe kloonnatuurlijk is de
voor de persoon erachter, maar Bragi triggert dat hartje gewoon niet.
quote:
Ik mis die tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oude zuurpruim.quote:
Dat Wallie nog bestaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Bragi het volgende:
http://www.wallie.nl/
http://www.linki.nl/
Ik zou er geld voor moeten krijgen, joh.
En dat is schokkend/nieuws, omdat...?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Er werd hier net een neger door vier politiemannen een politieauto ingetild
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik. Bid voor me dat het niet te lang duurt![]()
![]()
!
Was hij so swaar danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Er werd hier net een neger door vier politiemannen een politieauto ingetild
Hier verder nooit iets goeds in de wijk gebeurdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat is schokkend/nieuws, omdat...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |