Ja, dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het draait gewoon allemaal om (tekenen van) ouderdom en vrouwen vinden oudere mannen minder erg dan mannen oudere vrouwen erg vinden of zo.
Of 17, zoals WD.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meeste vrouwen vinden kalig volgens mij niet zo heel erg. Wat jij hier opnoemt vinden mannen wel erg, die willen een meisje van 18
NAAST JE. Niet langs je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef moonmovies het volgende:
Mozy zit langs mij te huilen, omdat Chai is unbanned, en hij niet.
Ik kan je vertellen. IQM haalde het bloed onder je nagels vandaan. Emimich was een lieverdje vergeleken bij IQM.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Shut up.Ik ken die hele IQM niet, maar ik durf te wedden dat het een irritante kerel was.
Limburgers/Brabandersquote:
Emimich was een hunk vergeleken bij IQM.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen. IQM haalde het bloed onder je nagels vandaan. Emimich was een lieverdje vergeleken bij IQM.
quote:
Gaat daar de piemel van Mozy in, ja?quote:
Iets met een topic over timmmmm.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo is Mozy eigenlijk gebanned? Wel terecht overigens. Chai is lekker, Mozy niet.
Wel cool. Nu is Chai van ons zonder dat Mozy er steeds tussen zit.
Goedemorgen.quote:
BTquote:
Ik ga denk ik maar eens het topic "Ideale kelder voor kinderen"-topic openen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ideale vloer voor kinderen?
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om je vloer uit te kiezen op je kinderen?
Net zeg je nog dat je die hele IQM niet kent. Je komt een beetje ongeloofwaardig over. Ben jij soms een kloon van hem?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Emimich was een hunk vergeleken bij IQM.
Gelul.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je die hele IQM niet kent. Je komt een beetje ongeloofwaardig over. Ben jij soms een kloon van hem?
jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ideale vloer voor kinderen?
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om je vloer uit te kiezen op je kinderen?
Hoef je niet lang over te denken toch. Zolang de kelder maar geluiddicht is en op slot kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens het topic "Ideale kelder voor kinderen"-topic openen...
O, daar ga ik ook in reageren danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens het topic "Ideale kelder voor kinderen"-topic openen...
WAAROM NEGEER JE MIJ, ZURE KUT?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik moet zo een opdracht maken met m'n team, teams
!
Zo'n "team" waarbij de rest geen flikker uitvoert, zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik moet zo een opdracht maken met m'n team, teams
!
Ik zou zo een reden kunnen bedenken.quote:
Ik wil niet stoken hoor, maar komt door z'n UI he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw berichten ontglippen met gewoon altijd blijkbaar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw berichten ontglippen met gewoon altijd blijkbaar.
In het keldertje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, waar blijft dat keldertopic?
Die is toch liev?quote:
meid het is me toch watquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stoort me
Ik ben er gewoon nog niet aan gewend denk ik
Beter neemt ze deze weer gewoon:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stoort me
Ik ben er gewoon nog niet aan gewend denk ik
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter neemt ze deze weer gewoon: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Ai, dit is wachten op foute opmerkingen
Wel alvast een tvp voor als er geveegd is en het interessant begint te worden!
Bijvoorbeeld. En omdat ie Bragi heet, bij Bragi gaat m'nquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar komt door z'n UI he.
Zeg het maar!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En omdat ie Bragi heet, bij Bragi gaat m'nalarm gewoon niet af.
Bragi, ja Bragi. Klinkt een beetje als Braakie he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En omdat ie Bragi heet, bij Bragi gaat m'nalarm gewoon niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |