Voordelen: heel makkelijk schoon te maken, stijlvol, mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef willempjewever het volgende:
Tegels
Voordelen : ehhh
Nadelen: te koud om op sokken op te lopen en te koud bij het spelen op de vloer
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Voordelen: heel makkelijk schoon te maken, stijlvol, mooi.
En met vloerverwarming is er niks kouds aan.
En fijn basismateriaal!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:08 schreef Ultralaser het volgende:
Ik mis kurk.
Kurk is warm, goede isolatie en is zacht.
Tevens in alle kleuren te krijgen
Natuursteen tegels zijn echt wel een stuk stijlvoller dan hout.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Hout doet warmer aan dan tegels en voelt ook warmer.
Ik vind het niet mooi zeg ik tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Natuursteen tegels zijn echt wel een stuk stijlvoller dan hout.
Wat is daarvan een prijsindicatie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef IkWilbert het volgende:
Kijk eens naar een pvc vloer, metroflor is een fabrikant. Dit hebben wij ook en bevalt erg goed!![]()
http://www.mflor.eu/nl/
dat dus,vooral nu peutertje alles de hele dag verschuifd, ja ook de meubels als het haar luktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:13 schreef tessie het volgende:
Een houten vloer heb je best wel veel onderhoud aan, en je krijgt heel snel krassen en deuken.
Wij hebben tegels, met vloerverwarming. Vind het wel erg lekker zo warm, maar het is idd wel heel erg hard. Vind het nu al eng, als Graeme er een keer goed hard op gaat vallen.....
Ja, maar ze blijven niet klein. Een goede parketvloer zou je na een aantal jaar opnieuw kunnen laten schuren en lakken...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat dus,vooral nu peutertje alles de hele dag verschuifd, ja ook de meubels als het haar lukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |