O.a. klussen, dingen kopen waar ik anders geen tijd voor heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zie jij als zinvol om te doen dan?
een jonko klappequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zie jij als zinvol om te doen dan?
Doe es stil met die bana in je schelupquote:
Dus zit je maar op fok!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
O.a. klussen, dingen kopen waar ik anders geen tijd voor heb.
Daar komt die jonko uit die mouwe, je bent jaloâhsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Doe es stil met die bana in je schelup
met je nepgoud
Onderzoek doenquote:
Lul niet.quote:
Jawel. Zulks een kutuser zou ook een eervolle vermelding in een topic als deze moeten krijgen.quote:
Ik vind IQM wel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Zulks een kutuser zou ook een eervolle vermelding in een topic als deze moeten krijgen.
Shut up.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind IQM wel leuk
Waar is die eigenlijk gebleven? Sommige van die nieuwe hier zijn zo stomKijk bv maar naar die Bragi ofzo
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als ze grijs worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom vinden mannen het eigenlijk zo erg als ze kalig worden?
Nee, die was liefquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Shut up.Ik ken die hele IQM niet, maar ik durf te wedden dat het een irritante kerel was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als ze grijs worden?
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als ze rimpels krijgen?
Waarom vinden vrouwen het eigenlijk zo erg als er van alles gaat hangen?
De mannentester! Zulks tof.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pics!
Nu mis ik toch weerals PI
Het draait gewoon allemaal om (tekenen van) ouderdom en vrouwen vinden oudere mannen minder erg dan mannen oudere vrouwen erg vinden of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meeste vrouwen vinden kalig volgens mij niet zo heel erg. Wat jij hier opnoemt vinden mannen wel erg, die willen een meisje van 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |