Nee, daarom: die rijden helemaal niet als er een laagje sneeuw ligtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
DIE RIJDEN TOCH NIET OP EEN IJSBAAN
Al het slechte van hun laatste album wordt meer dan gecompenseerd dankzij de geniale titelsong wmb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt een bepaald verwachtingspatroon van een band en als ze daar ineens extreem van gaan afwijken, dan is het niet raar dat ze afgekraakt worden.
Ik vind de Editors ook ineens hele andere muziek gaan maken en dat bedoel ik dan negatief.
Nou ik vind Papillion wel goed, maar het eerste nummer op de cdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al het slechte van hun laatste album wordt meer dan gecompenseerd dankzij de geniale titelsong wmb.
Het meeste vind ik dapper geprobeerd om new wave weer op te pakken, maar mislukt, maar dit nummer maakt veel goed.
Dat IS t eerste nummer op de cd, en is een sinistere klaagzang richting hun leven en de plek waar ze zijn, ik zou het als soundtrack voor V for Vendetta erg goed vinden passen. Geinspireerd door Joy Division en Depeche Mode zoals al eerder, maar nu met meer synth is het volgens mij ook een experiment wat mislukt is, ik verwacht op het volgende album ook weer gewoon gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik vind Papillion wel goed, maar het eerste nummer op de cd![]()
Ik weet niet wat dat voor moet stellen.
Het youtubelinkje vind ik ook vrij apart.
Ik hoop dat de Editors weer meer gitaarmuziek gaan maken, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat IS t eerste nummer op de cd, en is een sinistere klaagzang richting hun leven en de plek waar ze zijn, ik zou het als soundtrack voor V for Vendetta erg goed vinden passen. Geinspireerd door Joy Division en Depeche Mode zoals al eerder, maar nu met meer synth is het volgens mij ook een experiment wat mislukt is, ik verwacht op het volgende album ook weer gewoon gitaarmuziek.
Maar liever een mislukt experiment, dan altijd hetzelfde. Als Placebo-fan was ik ook erg blij met Battle for the sun, omdat ze eindelijk iets anders deden ipv Without You, I'm Nothing te evenaren, wat toch nevernooit ging lukken.
BMM vind ik te pruimen, maar met name dankzij Haemoglobin, Sleeping with Ghost vond ik best wel een tegenvaller eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Editors weer meer gitaarmuziek gaan maken, ja.
Black Market Music vind ik ook goed, evenals Sleeping with ghosts.
De nieuwe weg die Placebo is ingeslagen vind ik dan wel geslaagd.![]()
Al moest ik wel even wennen.
Sleeping with Ghosts een tegenvaller?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BMM vind ik te pruimen, maar met name dankzij Haemoglobin, Sleeping with Ghost vond ik best wel een tegenvaller eigenlijk.
BftS is toch wel geweldig, met name dit nummmer:
quote:
Goed jij bent best wel nachtbraker vaak.quote:
ja shit had de moed al opgegevenquote:
Soms wel, maar nu drukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja shit had de moed al opgegeven
zit op zich op solo
had ffe een brainstorm
ok...weer terug
cavia meisje zwijgt
in pm had ze vorig jaar grote bek
nu.ja, meisje met dieren, das wel ok
en nu jij dus..jij echte nachtbraker toch?
"nu druk", klinkt als een verplichting die je moet afrondenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Soms wel, maar nu druk
als je snapt
wat ik bedoel
Ik weet nog steeds niet hoe of wat.quote:
ja ik ben er ook nogquote:
Hoi Mivquote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik ben er ook nog
weinig response verder
maar jij leeft dus nog
pfff...ik voel die punten van eerder waar ik over had
ha die BT!
Hij is wel lief hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:04 schreef MiVer het volgende:
ja ik moet wennen aan je nwe ava
maar hijs wel fris
dus ik zeg goed
Studeren is leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:10 schreef MiVer het volgende:
Je ava is ffe omschakelen, maar wel lief idd.
Met mij goed. Solo kun je beter 's nachts niet doen.
Iemand zei kleine pik tegen mij, maar ging zelf gelijk weer weg.
Hahahha.
Ja ffe in deze SC geweest. Nu dus nog ook.
Dus ik verveel me. Pfff,. Het is wel al laat.
Feestje jij. Als student. Hahahha. Ja klinkt allemaal perfect voor jou.
Zelf ooit in Utrecht mijn ding gedaan. Met studeren.
ben al in de afbouw fasequote:Op dinsdag 16 februari 2010 04:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Studeren is leuken het leven eromheen al helemaal!
Maar natuurlijk moet er van het studeren ook nog wat komen dus ik ga maar slapen nu!
Misschien moet jij maar hetzelfde doen en stoppen met die soloposts van je!
Slaap lekker (alvast)!
8 uur is uitslapen johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |