quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer uit welk jaar deze kwam, maar hij is wel vet.
Die is van trainspotting tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer uit welk jaar deze kwam, maar hij is wel vet.
Correct.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Die is van trainspotting toch
Ik vond de Killers eerst goed, maar sinds hun nieuwe cd (die alweer oud is) uit is, vind ik ze vooral raar geworden. Ook met die videoclips.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Emo...weer zo´n nietszeggend kutwoord.
Die vond ik vroeger zo tof.quote:
Pas je eens aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is maar wat voor naam je het beestje geeft. Jij gebruikt ook genoeg woorden die anderen nietszeggend vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga hem nu luisteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger zo tof.!! Ik had trouwens zo'n hekel aan deze:
Terwijl ik 'm nu best tof vind.
In dezelfde categorie:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger zo tof.!! Ik had trouwens zo'n hekel aan deze:
Terwijl ik 'm nu best tof vind.
Whigfield.quote:
Ik wel, categorie: blije muziekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whigfield.Didilalala. Ik vind dat niet dezelfde categorie.
Ze waren vrolijk, nu depri, en ze zijn meer met teksten gaan doen, recensenten trokken het ook niet goed, omdat ze als fun-band bedoeld waren, en ineens werden ze serieus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de Killers eerst goed, maar sinds hun nieuwe cd (die alweer oud is) uit is, vind ik ze vooral raar geworden. Ook met die videoclips.
Die achtergrondquote:
Je hebt een bepaald verwachtingspatroon van een band en als ze daar ineens extreem van gaan afwijken, dan is het niet raar dat ze afgekraakt worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze waren vrolijk, nu depri, en ze zijn meer met teksten gaan doen, recensenten trokken het ook niet goed, omdat ze als fun-band bedoeld waren, en ineens werden ze serieus.
Deze begrepen ze helemaal niet, terwijl het over de liefde en het afscheid van zijn ouders ging, toen zijn vader of moeder stierf.
De tekst was blijkbaar te moeilijk voor ze.
quote:
DIE RIJDEN TOCH NIET OP EEN IJSBAANquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat de trams niet kapot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |