Zo is het maar netquote:Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, je doet me al maanden na in de hoop ook zo populair te worden als ik
Haal jij de buuf even op dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik wil alleen maar incrowd DGK oldbies in dit topique
een wattequote:Op maandag 15 februari 2010 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, donthate heeft een nichterig RLS topique in zijn AT
Straks heb ik het nog op mijn gewetenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet dat ze weg is.
Tuurlijk niet, het was NMNS, de klootzak!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks heb ik het nog op mijn geweten
Miskende user bedoel jequote:Op maandag 15 februari 2010 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het was NMNS, de klootzak!
Het is een vrij land.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk maar uit, ik bagger zo je topic vol als je weg bent.quote:
Bagger is tofstquote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik bagger zo je topic vol als je weg bent.
Jij niet, jij bent een lekker wijfquote:
Slijmbalquote:Op maandag 15 februari 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent een lekker wijf![]()
En je komt uit Hoerendam Volendam, die hebben sowieso een stapje voor
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef Anniebab het volgende:
Niemand mag mijn dorpje uitschelden...
Ik zal die Arno van je foto wel op je af sturen, die lijkt me heel sterk...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Stervendehoerenkankerkachelvolendam!
Er was niks aan de hand, er werden enkel wat piketpaaltjes geslagen, da's al. Gangbaar fenomeen, zo eens in de paar wekenquote:
ja t nodigt niet echt uit he D.??quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef D. het volgende:
Ehh
*niet goed weet of ie hier nou moet posten of niet
Ik was eigenlijk op zoek naar de RLS SC #5zoveelquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja t nodigt niet echt uit he D.??
Tuurlijk, vindt Ian vast wel goedquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef D. het volgende:
Ehh
*niet goed weet of ie hier nou moet posten of niet
De jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef Laysa het volgende:
ik ga gewoon hier posten hoor D...zijn ze nu fokking helamaal van de pot gerukt
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
Nee niet van Pietje.....nu je het zegt...ik ben teleurgesteld
die denkt nu alleen maar aan zuipen en hossen
Ben je al klaar met de Oeteldonkse carreneval?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze incrowd oldbie is net terug uit den Bosch.
[..]
![]()
De prins van DB is vandaag bij mijn nieuwe nichtje op bezoek geweest, en dat komt in de krantquote:Op maandag 15 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En morgen weer werken of mag je nog een dagje uitzieken?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep ik ben klaar. Zaterdagavond met vrienden aan 't bier geweest, zondag optocht en hele dag / nacht weer en nu vanmiddag en een deel van de avond.
Misselijk, maar 't was prachtig
.
Jongste inwoner, iesch tradiesiequote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef D. het volgende:
De prins van DB is vandaag bij mijn nieuwe nichtje op bezoek geweest, en dat komt in de krant
Arma Isaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
De prins van DB is vandaag bij mijn nieuwe nichtje op bezoek geweest, en dat komt in de krant
Daar los je het dus niet mee op he jongemanquote:Op maandag 15 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Goedzo!!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weer heel enthousiast wezen sporten vanavond
Dat schijnt jaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jongste inwoner, iesch tradiesie
Een aspirien in water, dat lost pas op.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar los je het dus niet mee op he jongeman
Geen idee, ik verwacht morgen een verslagquote:Op maandag 15 februari 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arma Isa![]()
Dat hummeltje is zich zeker rot geschrokken van die man met zo'n gekke hoed.
Mits bruistabletquote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een aspirien in water, dat lost pas op.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weer heel enthousiast wezen sporten vanavond
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor je gaat slapen: banaantje en een glas water tegen de katerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
niezoboosquote:
Komt goed, heb net al een half pak multivit opquote:Op maandag 15 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor je gaat slapen: banaantje en een glas water tegen de kater![]()
Werkt echt
Prins Carnaval heb je toch al gekozen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja stemmen binnenkort, heb 't biljet al gekregen. We mogen nu bij iedere stembus in de buurt stemmen.
Ik moet nog eens goed naar de plaatstelijke politiek kijken, want de obligate stokpaardjes van de landelijke politici zeggen niet zoveel.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja stemmen binnenkort, heb 't biljet al gekregen. We mogen nu bij iedere stembus in de buurt stemmen.
Verrek ja, tijd om te gaan slapenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prins Carnaval heb je toch al gekozen?
Smegmakorst!quote:
Dat was met de vorige verkiezingen ook al zo.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
* Gaat even rommelen in de kastquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef Anniebab het volgende:
bbbben bevroren....heb de gft bak buiten gezetttttttttttttttNiet normaal zo koud nu
Owquote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Komt wel erg laat vanavond ...denk t niet
truste Meraquote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, de maandag zit er weer op. Nog even en het is weer weekend![]()
Slaap lekker allemaal.
Ik nietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
trusten Mera....ik denk dat ik schaatsen wel haal
Ja t is dat ik er vroeg af moet anders was ik zeker gaan kijken, misschien de eerste run, dan maar geradbraakt morgenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
trusten Mera....ik denk dat ik schaatsen wel haal
trusten Dtjequote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet
*moe is en zo maar richting bed gaat
Vaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeeeequote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja t is dat ik er vroeg af moet anders was ik zeker gaan kijken, misschien de eerste run, dan maar geradbraakt morgen
Ik zit te twijfelen of ik volgende week vrij neem. 't Zou kunnen, maar ik zou ook kunnen kiezen om de dagen mee te nemen voor zomervakantiequote:
Nee ik dacht heus dat je al gingquote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei 'zo' maar je wil me nu al weghebben?
Hoop niet dat ik je nu teleurstelquote:
Je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik je nu teleurstel
Maar ik ga zo wel hoor. Zo he, dus niet nu, niet gelijk, maar zo, dadelijk, dus
Lijkt me n moeilijke keus ,maar ik ga ook weer. Daag allemaalquote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik volgende week vrij neem. 't Zou kunnen, maar ik zou ook kunnen kiezen om de dagen mee te nemen voor zomervakantie
Slaap lekker, Mera ook en anderen ook alvast sweet dreams.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lijkt me n moeilijke keus ,maar ik ga ook weer. Daag allemaal![]()
trustenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lijkt me n moeilijke keus ,maar ik ga ook weer. Daag allemaal![]()
Nooit gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik bedenk mij ook plots dat ik voor komend weekend een migratie in gang heb gezet en maandag sowieso standby moet staan. Misschien maar vanaf dinsdag even een paar dagen relaxenquote:
tis nog steeds hetzelfde maar dan weer donkerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's van je nieuwe coupe?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik bedenk mij ook plots dat ik voor komend weekend een migratie in gang heb gezet en maandag sowieso standby moet staan. Misschien maar vanaf dinsdag even een paar dagen relaxen
Dus geen foto?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis nog steeds hetzelfde maar dan weer donker
Die kans zit er in.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou Spanje nu het tweede Griekenland gaan worden ;?
Wat een economisch drama daar
Wat een drama voor die mensen daar. Je zou al die bobo's die zoiets veroorzaken én de zakken gevuld hebben toch aan de leeuwen voerenquote:
Ja, dat zei je gisteren volgens mij ook al? Maar hier staat de uitzending van gister http://nos.nl/radiouitzen(...)morgen-2300-uur.htmlquote:
Ja, en nu hit's de shit the fan.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Zowel Griekenland als Spanje hebben de laatste 10-15 jaar buiten proporties gefloreert, de palmbomen groeiden er tot in de hemel. Helaas bleek de mest daarvoor uit geleend geld te bestaan en die mest is nu op
Ja da's een uur schaatsenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gisteren volgens mij ook al? Maar hier staat de uitzending van gister http://nos.nl/radiouitzen(...)morgen-2300-uur.html
Nou dan moet jij ons maar op de hoogte houden van de achtergronden bij het nieuws, want P&W hebben ook vakantie dankzij Vancouver.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja da's een uur schaatsen
Ow het is er wel vanavond, ze begonnen alleen een beetje raar
Bos deed het goed bij het debat, Wilders kwam niet verder dan z'n gebruikelijke xenofoob geblaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan moet jij ons maar op de hoogte houden van de achtergronden bij het nieuws, want P&W hebben ook vakantie dankzij Vancouver.
Die heb ik altijd voor m'n ontbijt. En één met kaasquote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn gebruikelijk boterham met pindakaas
Ja, vond hem wel de winnaar eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Bos deed het goed bij het debat, Wilders kwam niet verder dan z'n gebruikelijke xenofoob geblaat.
En hagelslagquote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn gebruikelijk boterham met pindakaas
Kleffe dweil!quote:
Het enige wat ik af en toe doe is mij aanpassen aan jullie gedragquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Kleffe dweil!
Als je hier vanaf een afstandje naar kijkt dan is het ongelofelijk!!![]()
![]()
![]()
Amaaaaaaaaazing gewoon.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het enige wat ik af en toe doe is mij aanpassen aan jullie gedrag![]()
Dat het confronterend is, so be it, ik moet het ook regelmatig ondergaan![]()
Ik vind die nieuwe zanger maar niets hoor. Raar accentjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
Omdat ik hem echt leuk vind.
So what else is new.
Het is nog vroegquote:
Ik vond dinges niks juist. Met z'n ogen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe zanger maar niets hoor. Raar accentje![]()
Woaah my heart is opaaaaannn
Nee!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zou ik vrijdag weer risicovrij kunnen treinen naar Antwerpen?
In 2013 pas las ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zou ik vrijdag weer risicovrij kunnen treinen naar Antwerpen?
Já, die ogen , vond ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond dinges niks juist. Met z'n ogen.
[..]
Nee!
Verdomme.quote:
BNN jonguh!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee hoe die gasten eruit zien, ik kijk nooit TMF.
Ik ook niet. Ik plaats toch ook een youtube, daar zie je ze toch op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee hoe die gasten eruit zien, ik kijk nooit TMF.
Maar ik vind die nieuwe gewoon een stuk minder goed klinken dan Timmy
Nee, Youtube is geblokkeerd hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik plaats toch ook een youtube, daar zie je ze toch op.![]()
![]()
Nou wat een toeval, ik ook. Lunchen?quote:
Ja, ik heb saucijzenbroodjes gekocht van de bakker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou wat een toeval, ik ook. Lunchen?
Ik heb twee boterhammen met salade en kipfilet. De helft ruilen voor zo'n lekkere zompige saucijs van de echte bakker?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik heb saucijzenbroodjes gekocht van de bakker.
Eén, twee, drie zeg maar hoeveel!
Heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, Youtube is geblokkeerd hier.![]()
Kan wel moeilijk gaan zitten doen met allerlei proxy's, maar zo goed vind ik ze nu ook weer niet.![]()
Zoals het er staat lijkt het wel een italiaanse worstquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
Boterham met duopanottie
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals het er staat lijkt het wel een italiaanse worst
Thermokoppel naar de kloten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen,
Gisternacht halve nacht wakker gelegen met migraine, hele dag in bed gelegen en om 1900 eruit om even wat te eten, kom ik erachter dat mijn kachel het niet meer doet.
'Kankerkachel!![]()
Zodra ik het waakvlamknopje loslaat gaat hij uit, en ja ik heb al geprobeerd hem wat langer vast te houden heb er zere duimen van. DUs er zal wel een monteur moeten komen en daar heb ik ook lekker geld voor zo aan het einde van de maand.![]()
Vanavond het electrische kacheltje maar weer aan.
Vermoedelijk minder dan ¤ 50,-quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Termokoppel?Dat klinkt heel duur, en nee geen nummer meer wat denk je zelf
Ik zag wel je mailtje Coos, het is goed.
En Noek geen stekker en Hondjes geen water...het is een gaskachel he?
Thermokoppeltje zelf kost iets van 15 euro.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Termokoppel?Dat klinkt heel duur, en nee geen nummer meer wat denk je zelf
Ik zag wel je mailtje Coos, het is goed.
En Noek geen stekker en Hondjes geen water...het is een gaskachel he?
Dus je zit.. aan het gas...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Thermokoppel naar de kloten.
Heb je dat nummer nog?????![]()
Ik gelukkig niet meer.quote:
Tsja, de mens devalueert, zo ook de reacties.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ch_achteruit___.html
Het is toch ongelofelijk ook dat zelfs hier de allochtonen de schuld krijgen gezien de reacties.![]()
kankerkachel
kankervolk
kanker telegraaf
kankerwilders
Ik zit er al klaar voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen is de laatste sneeuw gevallen.
Vanaf morgen begint de lente
Ik pin je erop vast!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Ook voor jou wordt het snel weer lentequote:
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Als ze voor lente zou kunnen zorgen, zou ze het zeker doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moeder
![]()
niet dat het ergens op slaat, maar het klinkt zo leuk
Bleeeeeeeeeeeeeeghquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook voor jou wordt het snel weer lente![]()
![]()
Ja, ik zit op het kantoor en ik denk niet dat derden er blij mee zijn als die luidspreker aan ga zettenquote:
Wat een opsomming ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef hondjes het volgende:
In Spanje vliegt de temperatuur ook ineens omhoog...![]()
de struiken beginnen ineens uit te lopen...
Mijn internet buffert zo, als ik streams kijk...en mijn tv is afgesloten i.v m de verbouwing..
toch maar weer proberen via internet...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lieffie toch...![]()
[ afbeelding ]
Is ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bleeeeeeeeeeeeegh![]()
Het lijkt wel een po ook
Daarom is dit ook een slowchat waarin je over alles ... en nog wat kunt lullen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Diamonds het volgende:
Wat dit allemaal met RLS te maken heeft en nieuws over RLS gaat, schiet mij maar lek!
Oké!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Diamonds het volgende:
Wat dit allemaal met RLS te maken heeft en nieuws over RLS gaat, schiet mij maar lek!
Nee, niet teveel, juist ietje minderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wordt t je allemaal teveel? T zou wel een gat in de markt zijn, halve smileys....
Is dit je carnavalsoutfit? Leuk pak!quote:
Ja, ik ben alleen gearresteerd toen mijn maatjes en ik erin rondliepen tijdens de optocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is dit je carnavalsoutfit? Leuk pak!
Neen, ik wil het Irak debat zien...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat een opsomming ook![]()
Ja, de lente begint want internet buffert!![]()
Maar ben ik de enige?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef D. het volgende:
Hebben jullie ook 'halve' smileys?
Da's kut. Lang vastgezeten? Heb je zeker wel om bier gevraagd zekers?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen gearresteerd toen mijn maatjes en ik erin rondliepen tijdens de optocht.
Ik hou heul niet van groentensoepquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een verse, gezonde soep in een ouderwets stalen pannetje
![]()
Jij krijgt heul geen soep van mij als je ziek op bed ligt
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Da's kut. Lang vastgezeten? Heb je zeker wel om bier gevraagd zekers?
De politie is echt niet je beste vriendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!![]()
Maar kreeg het niet.Snap er niets van!
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......
Nou.... dat snap ik ook niet eerlijk gezegd. Wat een zeikerds!! En dat terwijl je ze als bijna collega alleen maar hebt willen bijstaan. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!![]()
Maar kreeg het niet.Snap er niets van!
Ga je niet meer stappen dan? Vandaag de laatste dag.quote:
Ja, duidelijk, duhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......
Ja weet eigenlijk nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ga je niet meer stappen dan? Vandaag de laatste dag.
Gelukkig, want ik bedacht me achteraf dat jij misschien ook hier alleen maar halve zou kunnen zien en dan ging mijn theorie niet op. Halve smileys bedoel ik uiteraard hè.quote:
Ach, morgen is morgen en vandaag is vandaag. Ik ga in ieder geval vanavond nog flink op de lappen. Duurt weer een jaar voordat het weer zover is. Alhoewel ik over 3 weken weer op skivakantie ga en we dan ook weerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja weet eigenlijk nog niet![]()
Best zin eigenlijk, maar dan morgen weer 8 uur brak achter de computer.
Ben geen nieuwe hoor. Heb alleen al een tijd niet meer gereageerd hier. Heb effe tijd. Je mag het ook gewoon rechtstreeks aan mij vragen hoor, ik sta er gewoon bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mis ik nou heel erg wat of waar komt die nieuwe ineens vandaan?
*neus snuit
Geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*neus snuit
K ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*neus snuit
Je was een schatje! Kan ik wel hebben hoor.quote:
Nee, geen kloontje. Af en toe een clowntje tijdens deez daag, dat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan toch een kloontje zijn ofzeaux, weet ik veel.
Jij hebt toch ook al geen last van kloontjes-paranioa?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan toch een kloontje zijn ofzeaux, weet ik veel.
Maak schijnbaar weinig indrukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al geen lat van kloontjes-paranioa?
Trouwens Diamonds is heul niet nieuw.
Ik zie ook alleen maar halvequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik bedacht me achteraf dat jij misschien ook hier alleen maar halve zou kunnen zien en dan ging mijn theorie niet op. Halve smileys bedoel ik uiteraard hè.
para-wattes?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al geen last van kloontjes-paranioa?
Trouwens Diamonds is heul niet nieuw.
Tis zo kaal zonder, toch D.??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar halve
Smileys dus
Nouja, meer dan half, maar niet heel
Paranoiaquote:
Heb jij m ook al? Die leuke smiley...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paranoia![]()
Mijn wijsvinger was mijn middelvinger te snel af
En....heb je je Aldi pc?quote:
Zet 'm op!quote:
: | Wquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb jij m ook al? Die leuke smiley...
Wat een geweld!quote:
Jij hebt hem ook, als je maar graag genoeg wiltquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb jij m ook al? Die leuke smiley...
Tuurlijk knulletje!quote:
het topic daaroveris hier Om 15.30 het Irak debatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef hondjes het volgende:
Gelukt...![]()
Kijk nu via live streams naar debat..
Nah ja dan heb je in ieder geval geld uitgespaard. Ken je niemand die effe zo'n ding voor je in elkaar schroeft?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee, ik was te schijterig om te rijden er lag hier 30 sneeuw op dat moment
was ik alweer vergeten, heb de saaie SV stream aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef hondjes het volgende:
Gelukt...![]()
Kijk nu via live streams naar debat..
Nee, niet echt. Maar misschien iemand via mijn werk, gaat wel goedkomen,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah ja dan heb je in ieder geval geld uitgespaard. Ken je niemand die effe zo'n ding voor je in elkaar schroeft?
Dat is duidelijk: soep maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet soep maken, maar Pechtold staat een baas te zijn...
what to do what to do. . .
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Stomme Mevrouw de Voorzitter, laat Pechtold 's gewoon die bloedlul kapodt maken?
Probeert zo stemmen te winnen....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat heeft Thieme een laag decollete!?
Was dat de naam waar je niet op kon komen? Die wordt elke minuut genoemdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
van Geel natuurlijk, danku mevrouw de Voorzittert.
Ja, nu!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dat de naam waar je niet op kon komen? Die wordt elke minuut genoemd
Nee, meen ik niet, maar dat vind Famke irritant. Dus mehehe.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Meen je toch niet he??Ik vind haar niks, maar ben ook geen kerel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |