De politie is echt niet je beste vriendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!
Maar kreeg het niet.Snap er niets van!

Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......quote:

quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......

Nou.... dat snap ik ook niet eerlijk gezegd. Wat een zeikerds!! En dat terwijl je ze als bijna collega alleen maar hebt willen bijstaan. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!
Maar kreeg het niet.Snap er niets van!

Ga je niet meer stappen dan? Vandaag de laatste dag.quote:

Ja, duidelijk, duhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......

Ja weet eigenlijk nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ga je niet meer stappen dan? Vandaag de laatste dag.

Gelukkig, want ik bedacht me achteraf dat jij misschien ook hier alleen maar halve zou kunnen zien en dan ging mijn theorie niet op. Halve smileys bedoel ik uiteraard hè.quote:

Ach, morgen is morgen en vandaag is vandaag. Ik ga in ieder geval vanavond nog flink op de lappen. Duurt weer een jaar voordat het weer zover is. Alhoewel ik over 3 weken weer op skivakantie ga en we dan ook weerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja weet eigenlijk nog niet
Best zin eigenlijk, maar dan morgen weer 8 uur brak achter de computer.
 6 dagen aprèsski hebben.....
 6 dagen aprèsski hebben.....

Ben geen nieuwe hoor. Heb alleen al een tijd niet meer gereageerd hier. Heb effe tijd. Je mag het ook gewoon rechtstreeks aan mij vragen hoor, ik sta er gewoon bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mis ik nou heel erg wat of waar komt die nieuwe ineens vandaan?
*neus snuit

Geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*neus snuit
 Lief zijn
  Lief zijn    

K ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*neus snuit

Je was een schatje! Kan ik wel hebben hoor.quote:

Nee, geen kloontje. Af en toe een clowntje tijdens deez daag, dat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan toch een kloontje zijn ofzeaux, weet ik veel.

Jij hebt toch ook al geen last van kloontjes-paranioa?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan toch een kloontje zijn ofzeaux, weet ik veel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |