Bleeeeeeeeeeeeeeghquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook voor jou wordt het snel weer lente![]()
![]()
Ja, ik zit op het kantoor en ik denk niet dat derden er blij mee zijn als die luidspreker aan ga zettenquote:
Wat een opsomming ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef hondjes het volgende:
In Spanje vliegt de temperatuur ook ineens omhoog...![]()
de struiken beginnen ineens uit te lopen...
Mijn internet buffert zo, als ik streams kijk...en mijn tv is afgesloten i.v m de verbouwing..
toch maar weer proberen via internet...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lieffie toch...![]()
[ afbeelding ]
Is ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen is de laatste sneeuw gevallen.
Vanaf morgen begint de lente
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bleeeeeeeeeeeeegh![]()
Het lijkt wel een po ook
Daarom is dit ook een slowchat waarin je over alles ... en nog wat kunt lullen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Diamonds het volgende:
Wat dit allemaal met RLS te maken heeft en nieuws over RLS gaat, schiet mij maar lek!
Oké!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Diamonds het volgende:
Wat dit allemaal met RLS te maken heeft en nieuws over RLS gaat, schiet mij maar lek!
Nee, niet teveel, juist ietje minderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wordt t je allemaal teveel? T zou wel een gat in de markt zijn, halve smileys....
Is dit je carnavalsoutfit? Leuk pak!quote:
Ja, ik ben alleen gearresteerd toen mijn maatjes en ik erin rondliepen tijdens de optocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is dit je carnavalsoutfit? Leuk pak!
Neen, ik wil het Irak debat zien...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat een opsomming ook![]()
Ja, de lente begint want internet buffert!![]()
Maar ben ik de enige?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef D. het volgende:
Hebben jullie ook 'halve' smileys?
Da's kut. Lang vastgezeten? Heb je zeker wel om bier gevraagd zekers?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen gearresteerd toen mijn maatjes en ik erin rondliepen tijdens de optocht.
Ik hou heul niet van groentensoepquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een verse, gezonde soep in een ouderwets stalen pannetje
![]()
Jij krijgt heul geen soep van mij als je ziek op bed ligt
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Da's kut. Lang vastgezeten? Heb je zeker wel om bier gevraagd zekers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |