Zoals het er staat lijkt het wel een italiaanse worstquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
Boterham met duopanottie
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals het er staat lijkt het wel een italiaanse worst
Thermokoppel naar de kloten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen,
Gisternacht halve nacht wakker gelegen met migraine, hele dag in bed gelegen en om 1900 eruit om even wat te eten, kom ik erachter dat mijn kachel het niet meer doet.
'Kankerkachel!![]()
Zodra ik het waakvlamknopje loslaat gaat hij uit, en ja ik heb al geprobeerd hem wat langer vast te houden heb er zere duimen van. DUs er zal wel een monteur moeten komen en daar heb ik ook lekker geld voor zo aan het einde van de maand.![]()
Vanavond het electrische kacheltje maar weer aan.
Vermoedelijk minder dan ¤ 50,-quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Termokoppel?Dat klinkt heel duur, en nee geen nummer meer wat denk je zelf
Ik zag wel je mailtje Coos, het is goed.
En Noek geen stekker en Hondjes geen water...het is een gaskachel he?
Thermokoppeltje zelf kost iets van 15 euro.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Termokoppel?Dat klinkt heel duur, en nee geen nummer meer wat denk je zelf
Ik zag wel je mailtje Coos, het is goed.
En Noek geen stekker en Hondjes geen water...het is een gaskachel he?
Dus je zit.. aan het gas...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Thermokoppel naar de kloten.
Heb je dat nummer nog?????![]()
Ik gelukkig niet meer.quote:
Tsja, de mens devalueert, zo ook de reacties.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ch_achteruit___.html
Het is toch ongelofelijk ook dat zelfs hier de allochtonen de schuld krijgen gezien de reacties.![]()
kankerkachel
kankervolk
kanker telegraaf
kankerwilders
Ik zit er al klaar voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen is de laatste sneeuw gevallen.
Vanaf morgen begint de lente
Ik pin je erop vast!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Ook voor jou wordt het snel weer lentequote:
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Als ze voor lente zou kunnen zorgen, zou ze het zeker doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moeder
![]()
niet dat het ergens op slaat, maar het klinkt zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |