Bleeeeeeeeeeeeeeghquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook voor jou wordt het snel weer lente![]()
![]()
Ja, ik zit op het kantoor en ik denk niet dat derden er blij mee zijn als die luidspreker aan ga zettenquote:
Wat een opsomming ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef hondjes het volgende:
In Spanje vliegt de temperatuur ook ineens omhoog...![]()
de struiken beginnen ineens uit te lopen...
Mijn internet buffert zo, als ik streams kijk...en mijn tv is afgesloten i.v m de verbouwing..
toch maar weer proberen via internet...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lieffie toch...![]()
[ afbeelding ]
Is ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen is de laatste sneeuw gevallen.
Vanaf morgen begint de lente
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bleeeeeeeeeeeeegh![]()
Het lijkt wel een po ook
Daarom is dit ook een slowchat waarin je over alles ... en nog wat kunt lullen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Diamonds het volgende:
Wat dit allemaal met RLS te maken heeft en nieuws over RLS gaat, schiet mij maar lek!
Oké!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Diamonds het volgende:
Wat dit allemaal met RLS te maken heeft en nieuws over RLS gaat, schiet mij maar lek!
Nee, niet teveel, juist ietje minderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wordt t je allemaal teveel? T zou wel een gat in de markt zijn, halve smileys....
Is dit je carnavalsoutfit? Leuk pak!quote:
Ja, ik ben alleen gearresteerd toen mijn maatjes en ik erin rondliepen tijdens de optocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is dit je carnavalsoutfit? Leuk pak!
Neen, ik wil het Irak debat zien...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat een opsomming ook![]()
Ja, de lente begint want internet buffert!![]()
Maar ben ik de enige?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef D. het volgende:
Hebben jullie ook 'halve' smileys?
Da's kut. Lang vastgezeten? Heb je zeker wel om bier gevraagd zekers?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen gearresteerd toen mijn maatjes en ik erin rondliepen tijdens de optocht.
Ik hou heul niet van groentensoepquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een verse, gezonde soep in een ouderwets stalen pannetje
![]()
Jij krijgt heul geen soep van mij als je ziek op bed ligt
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Da's kut. Lang vastgezeten? Heb je zeker wel om bier gevraagd zekers?
De politie is echt niet je beste vriendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!![]()
Maar kreeg het niet.Snap er niets van!
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......
Nou.... dat snap ik ook niet eerlijk gezegd. Wat een zeikerds!! En dat terwijl je ze als bijna collega alleen maar hebt willen bijstaan. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zéker wel om bier gevraagd zekers!![]()
Maar kreeg het niet.Snap er niets van!
Ga je niet meer stappen dan? Vandaag de laatste dag.quote:
Ja, duidelijk, duhquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Is volgens mij wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, toch? Anders zouden hier ook allemaal halve staan, duhhh......
Ja weet eigenlijk nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ga je niet meer stappen dan? Vandaag de laatste dag.
Gelukkig, want ik bedacht me achteraf dat jij misschien ook hier alleen maar halve zou kunnen zien en dan ging mijn theorie niet op. Halve smileys bedoel ik uiteraard hè.quote:
Ach, morgen is morgen en vandaag is vandaag. Ik ga in ieder geval vanavond nog flink op de lappen. Duurt weer een jaar voordat het weer zover is. Alhoewel ik over 3 weken weer op skivakantie ga en we dan ook weerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja weet eigenlijk nog niet![]()
Best zin eigenlijk, maar dan morgen weer 8 uur brak achter de computer.
Ben geen nieuwe hoor. Heb alleen al een tijd niet meer gereageerd hier. Heb effe tijd. Je mag het ook gewoon rechtstreeks aan mij vragen hoor, ik sta er gewoon bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mis ik nou heel erg wat of waar komt die nieuwe ineens vandaan?
*neus snuit
Geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*neus snuit
K ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*neus snuit
Je was een schatje! Kan ik wel hebben hoor.quote:
Nee, geen kloontje. Af en toe een clowntje tijdens deez daag, dat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan toch een kloontje zijn ofzeaux, weet ik veel.
Jij hebt toch ook al geen last van kloontjes-paranioa?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan toch een kloontje zijn ofzeaux, weet ik veel.
Maak schijnbaar weinig indrukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al geen lat van kloontjes-paranioa?
Trouwens Diamonds is heul niet nieuw.
Ik zie ook alleen maar halvequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik bedacht me achteraf dat jij misschien ook hier alleen maar halve zou kunnen zien en dan ging mijn theorie niet op. Halve smileys bedoel ik uiteraard hè.
para-wattes?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al geen last van kloontjes-paranioa?
Trouwens Diamonds is heul niet nieuw.
Tis zo kaal zonder, toch D.??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar halve
Smileys dus
Nouja, meer dan half, maar niet heel
Paranoiaquote:
Heb jij m ook al? Die leuke smiley...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paranoia![]()
Mijn wijsvinger was mijn middelvinger te snel af
En....heb je je Aldi pc?quote:
Zet 'm op!quote:
: | Wquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb jij m ook al? Die leuke smiley...
Wat een geweld!quote:
Jij hebt hem ook, als je maar graag genoeg wiltquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb jij m ook al? Die leuke smiley...
Tuurlijk knulletje!quote:
het topic daaroveris hier Om 15.30 het Irak debatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef hondjes het volgende:
Gelukt...![]()
Kijk nu via live streams naar debat..
Nah ja dan heb je in ieder geval geld uitgespaard. Ken je niemand die effe zo'n ding voor je in elkaar schroeft?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee, ik was te schijterig om te rijden er lag hier 30 sneeuw op dat moment
was ik alweer vergeten, heb de saaie SV stream aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef hondjes het volgende:
Gelukt...![]()
Kijk nu via live streams naar debat..
Nee, niet echt. Maar misschien iemand via mijn werk, gaat wel goedkomen,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah ja dan heb je in ieder geval geld uitgespaard. Ken je niemand die effe zo'n ding voor je in elkaar schroeft?
Dat is duidelijk: soep maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet soep maken, maar Pechtold staat een baas te zijn...
what to do what to do. . .
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Stomme Mevrouw de Voorzitter, laat Pechtold 's gewoon die bloedlul kapodt maken?
Probeert zo stemmen te winnen....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat heeft Thieme een laag decollete!?
Was dat de naam waar je niet op kon komen? Die wordt elke minuut genoemdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
van Geel natuurlijk, danku mevrouw de Voorzittert.
Ja, nu!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dat de naam waar je niet op kon komen? Die wordt elke minuut genoemd
Nee, meen ik niet, maar dat vind Famke irritant. Dus mehehe.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Meen je toch niet he??Ik vind haar niks, maar ben ook geen kerel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |