Zo is het maar netquote:Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, je doet me al maanden na in de hoop ook zo populair te worden als ik
Haal jij de buuf even op dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik wil alleen maar incrowd DGK oldbies in dit topique
een wattequote:Op maandag 15 februari 2010 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, donthate heeft een nichterig RLS topique in zijn AT
Straks heb ik het nog op mijn gewetenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet dat ze weg is.
Tuurlijk niet, het was NMNS, de klootzak!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks heb ik het nog op mijn geweten
Miskende user bedoel jequote:Op maandag 15 februari 2010 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het was NMNS, de klootzak!
Het is een vrij land.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik wil alleen maar incrowd DGK oldbies in dit topique
Kijk maar uit, ik bagger zo je topic vol als je weg bent.quote:
Bagger is tofstquote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik bagger zo je topic vol als je weg bent.
Jij niet, jij bent een lekker wijfquote:
Slijmbalquote:Op maandag 15 februari 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent een lekker wijf![]()
En je komt uit Hoerendam Volendam, die hebben sowieso een stapje voor
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef Anniebab het volgende:
Niemand mag mijn dorpje uitschelden...
Ik zal die Arno van je foto wel op je af sturen, die lijkt me heel sterk...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Stervendehoerenkankerkachelvolendam!
Er was niks aan de hand, er werden enkel wat piketpaaltjes geslagen, da's al. Gangbaar fenomeen, zo eens in de paar wekenquote:
ja t nodigt niet echt uit he D.??quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef D. het volgende:
Ehh
*niet goed weet of ie hier nou moet posten of niet
Ik was eigenlijk op zoek naar de RLS SC #5zoveelquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja t nodigt niet echt uit he D.??
Tuurlijk, vindt Ian vast wel goedquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef D. het volgende:
Ehh
*niet goed weet of ie hier nou moet posten of niet
De jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef Laysa het volgende:
ik ga gewoon hier posten hoor D...zijn ze nu fokking helamaal van de pot gerukt
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
Nee niet van Pietje.....nu je het zegt...ik ben teleurgesteld
die denkt nu alleen maar aan zuipen en hossen
Ben je al klaar met de Oeteldonkse carreneval?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze incrowd oldbie is net terug uit den Bosch.
[..]
![]()
De prins van DB is vandaag bij mijn nieuwe nichtje op bezoek geweest, en dat komt in de krantquote:Op maandag 15 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze incrowd oldbie is net terug uit den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |