nou je het zegt..quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Kribbet is ook al een tijdje niet langs geweest he...
Nee....is die niet op vakantie in Drenthe??quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Kribbet is ook al een tijdje niet langs geweest he...
oh , dat kan, wist ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....is die niet op vakantie in Drenthe??
Is ie boos?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En teun vanaf vrijdagavond niet....
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En teun vanaf vrijdagavond niet....
Ik ook niet, maar ik hoor er ook niet bijquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen idee...er was wel wat loos , maar ik begreep t allemaal niet
De Buuv nog steedsquote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet meegekregen...en ook niet teruggelezenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen idee...er was wel wat loos , maar ik begreep t allemaal niet
Maar wat kijk ik nou?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet meegekregen...en ook niet teruggelezen
Je zei....vraag je raak...of me raak...das SV taalquote:
SV taalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zei....vraag je raak...of me raak...das SV taal![]()
Dus ik dacht dat je SV aan het streamen was
Sollyquote:Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
SV taal
Da's gewoon Nederlands hoor. En dan ga jij met beledigingen gooien
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht tenminste weer slapen
Ik vroeg me al af wanneer ze kwamenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Om 10 uur krijg je de dames met schaatsen...D.
Dat u uw wachtwoord nog wist!quote:
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdjequote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdje
COSquote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
Gevonden ja:quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.
en Jimbo mis ik echt. jammer is een leukerd met humor
En ik droom nog iedere nacht van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Door de korsakov bedoel je zeker?quote:
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
" Zij '' van SV is zekers hierso geweest
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!quote:
Daar wil ik wel wat over kwijt.quote:
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!![]()
Eerst maar eens koken na m'n powernap.
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwe![]()
Wat ga je eten Coos?
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene anderequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Er staat een IP-adres bij zulke mailtjes. Daar zou evt wel wat mee achterhaald kunnen worden. Bijvoorbeeld of de naam van de dader met een C begint.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Tatortquote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene andere
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjes![]()
Dit is de eerste winter dat ik spruitjes lust, zonde van al die jaren dat ik ze niet gegeten heb
ietsiepietsieminibeetjequote:
Ik koop ze alleen maar als ze klein zijn, dat zijn de lekkerste.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.
Het gaat er juist om dat je de pure smaken proeft.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
Spruitjes moet je met spekreepjes, creme fraiche en cashewnoten eten, dan proef je die smerige groente tenminste niet zo.
Of ze gewoon weglaten, dan proef je ze het minst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
Spruitjes moet je met spekreepjes, creme fraiche en cashewnoten eten, dan proef je die smerige groente tenminste niet zo.
Lijkt me heel lekker ,Coos en idd de kleintjes zijn t lekkerstquote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat je de pure smaken proeft.![]()
Welnee, de gemiddelde leeftijd is hier denk ik rond de 40, het forum blijft gewoon in de running tot de één na laatste dood is.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Gerda het volgende:
Bij nader inzien, laat maar zitten. Ik heb gehoord dat dit fenomeen op leven na de dood is.
Gerda moet aan de Twitter.
en dat duurt hoop ik nog heeeel lang...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, de gemiddelde leeftijd is hier denk ik rond de 40, het forum blijft gewoon in de running tot de één na laatste dood is.
Da's wel sneu voor de laatste danquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, de gemiddelde leeftijd is hier denk ik rond de 40, het forum blijft gewoon in de running tot de één na laatste dood is.
Die is dan wel iedere dag topposter, en heeft geen last van mods die zijn/haar topics dichtgooienquote:
Die kan dan naar KLB.quote:
Och... ik lees er soms weleens. De T(B)S'sers krijgen er daar vaak wel creatief van langs.quote:
Jot, er zitten leuke topics tussen maar meestal is het grotere bagger dan we van 49 krijgenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Och... ik lees er soms weleens. De T(B)S'sers krijgen er daar vaak wel creatief van langs.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, de laatste mag het licht uit doen
Zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen
Die zanger is engquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet zo van de dijk....eerlijk gezegd vind ik ze geen ruk aan
Zie je, helemaal niet erg om de laatste te moeten zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen
Mij boeien ze ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Het vervelende is alleen: ze gáán maar door.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Das omdat mensen zeggen dat ze het goed doenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen: ze gáán maar door.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef Noek het volgende:
Nee, Shakira dan.
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?quote:
Huub van der Lubbe in een kort Shakira-jurkje is inderdaad engquote:
Ja en dan staat die Rinus van der Lubbe weer bij DWDD met een nieuw projectje. Wéér die stem, weer die smoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das omdat mensen zeggen dat ze het goed doen
Huub heet hij .quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dan staat die Rinus van der Lubbe weer bij DWDD met een nieuw projectje. Wéér die stem, weer die smoel.
Die stak de Reichstag in de hens.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub heet hij .
Rinus van der Lubbe komt me trouwens wel bekend voor wat was dat ook alweer?
Maar dat is tenminste wel een lekker ding:quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?
Die laatste kut zingt ook nog eens vals live.
Die heeft de Reichstag in de fik gezetquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub heet hij .
Rinus van der Lubbe komt me trouwens wel bekend voor wat was dat ook alweer?
Zolang ze niet zingt...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste wel een lekker ding:
[ afbeelding ]
Ja, scoort ook aardig hoor maar de haat jegens Katie zit nog wel een stukje dieper.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?
Die laatste kut zingt ook nog eens vals live.
Yabba dabba Boehoequote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Carnavalen 30 cm. sneeuw zucht..........ik wil lente
Dat hele kijk mij eens poppig zijn met mijn lieve stemmetje-smoeltje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Ow damn die lenzen
Da's dan weer minder.
DominoDayVerpesters werden toch neergeschoten?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, scoort ook aardig hoor maar de haat jegens Katie zit nog wel een stukje dieper.
Vals dominodayverpestend stuk vreten is het.
Wat valt er in godesnaam te verpesten aan zoiets stompzinnigs als Dominoday?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
DominoDayVerpesters werden toch neergeschoten?
Vanuit het oogpunt van de organisatie bedoelde ik hequote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat valt er in godesnaam te verpesten aan zoiets stompzinnigs als Dominoday?![]()
Die negeer ik net zo hard als carnaval eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij hebt toch schoonouders in het zuidenHad je goeie smoes ofzo
Het record werd niet gehaald en zij gooide het eerst blokje om!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat valt er in godesnaam te verpesten aan zoiets stompzinnigs als Dominoday?![]()
Dan vergelijkt men jou straks met Katiequote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Noek het volgende:
Het record werd niet gehaald en zij gooide het eerst blokje om!![]()
Ja, elk jaar kijk ik weer met gepaste tegenzin. Ik ben hun enige trouwe kijker denk ik. Misschien mag ik dit jaar het eerste blokje aantikken!![]()
Als een stomp zinnig isquote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
Ik vind stompzinnig een heel vreemd woord.
je mag ook "erg dom" zeggenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
Ik vind stompzinnig een heel vreemd woord.
Nee want ik kan wel zingen. Ik ben ook veel bescheidener.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vergelijkt men jou straks met Katie
Marinus van de Lubbe. Een Leienaar.quote:
Ja, of...quote:
Dat siert jequote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee want ik kan wel zingen. Ik ben ook veel bescheidener.
Ik vind er echt geen flikker aan, aan die Maxima.quote:
Ik ken er niet persoonlijk, maar ik vind er best een flikker aanquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker aan, aan die Maxima.
En nog een paar buitenlanders, maar die vormden gisteren ook geen gevaar voor oranjequote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef Coos het volgende:
Tot nu toe staat Diane Valkenburg nog steeds op 1.![]()
Maar Ireen Woest moet nog komen.
Gevaar zijn Sablikova en de duitse Beckertquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En nog een paar buitenlanders, maar die vormden gisteren ook geen gevaar voor oranje
Zetten we 'm hier toch effe voor je op.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
Kut, geen Met Het Oog Op Morgen op Radio1 omdat kutschaatsen
Dank je, maar het gaat mij meer om het nieuwsquote:Op zondag 14 februari 2010 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zetten we 'm hier toch effe voor je op.
Doet de NOS dat niet dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je, maar het gaat mij meer om het nieuws
Regelen we ook voor je!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je, maar het gaat mij meer om het nieuws
Dan regel ik dat toch voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
Ok, ik moet duidelijker zijn. De achtergronden bij het nieuws dus
Die heeft zelfs (...) Perez Hilton gehaald:quote:Op maandag 15 februari 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Noek: voor jou als Gaga Fan:
Deze vind ik zó geweldig!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
![]()
![]()
![]()
Geen idee of dat 'goed' isquote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft zelfs (...) Perez Hilton gehaald:
http://perezhilton.com/tv/index.php?ptvid=d052226d07896
Ja wat goedquote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft zelfs (...) Perez Hilton gehaald:
http://perezhilton.com/tv/index.php?ptvid=d052226d07896
Ik zocht er ook al naar, maar geloof dat die er niet zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef CarOnline het volgende:
Kan je ook reacties lezen? Die zie ik zo niet.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:13 schreef Gert het volgende:
BOINK.
O, hoi!![]()
Rol gerust verder, ga ik naar m'n laatste vergaderingetje van vandaag.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het niet.![]()
Best fijn zo in mijn eentje. *rolt door het topic
Ik dacht echt dat we naar een moord zaten te kijken maar dan nog hè, hij duwt haar gewoon!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doodeng! Zeker als je echt zo van die rots gemieterd wordt!
Ja, ze had ineens plankenkoorts, wel mooi dat ze zo bleef hangen, net als in de filmquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat we naar een moord zaten te kijken maar dan nog hè, hij duwt haar gewoon!![]()
Iets zegt me dat ze het niet meer wilde maar dat kan ik verkeerd zien hoor.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ze had ineens plankenkoorts, wel mooi dat ze zo bleef hangen, net als in de film![]()
Zij blij dat hij haar handen pakt![]()
En dan gewoon loslaat met een duwtje, ik kan er uren naar kijken
Mooi hequote:
Je bent sowieso gek als je vrijwillig gaat bungeejumpen,in mijn ogen dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, gewoon stijlleaus dat wijf naar beneden tiefen
En daar stond een oud omaatje!?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Laysa het volgende:Bijnaaaaaaa.......ik gleed gewoon net bijna tegen een andere auto hier in de straat
![]()
![]()
....ik kon nog net naar links uitwijken
Maar ze heeft helemaal geen elastiekje omquote:Op maandag 15 februari 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het niet.![]()
Best fijn zo in mijn eentje. *rolt door het topic
Dacht ik dus ook eerst, die heeft geen elastiekje om, dacht ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze heeft helemaal geen elastiekje om
Ik zie het, het elastiekje zit om haar enkels.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook eerst, die heeft geen elastiekje om, dacht ik.
Hm, toch wel, helaasch. Anders was het wel een lelijke actie geweest. Best wel.
Hm.
Ga jij eerst maar je rijbewijs halenquote:
Wil je mijn meiske niet nerveus gaan zitten maken, ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar je rijbewijs halen
Wanneer moest je ook alweer?
Als je durft te bungee-jumpen durf je toch ook auto te rijdenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je mijn meiske niet nerveus gaan zitten maken, ja!
19 maart.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar je rijbewijs halen
Wanneer moest je ook alweer?
Nee joh, gekkie. Je instructeur heeft je examen niet voor niets aangevraagd, dus dat gaat je helemaal lukkenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
19 maart.
Autorijden is een stuk gevaarlijker en het examen een stuk spannender dan 10 bungeejumps bij elkaar, als je het mij vraagt.
Ja, ik vond t ook wel spannend, maar je doet wat je geleerd hebt, en er komt ook een stukje mazzel bij kijken,maar t gaat vast wel goed komen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
19 maart.
Autorijden is een stuk gevaarlijker en het examen een stuk spannender dan 10 bungeejumps bij elkaar, als je het mij vraagt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:40 schreef remlof het volgende:
Zo, de maandag zit er ook weer op wat werk betreft. Vanavond eens even smullen van dat verkiezingsdebat
Zou het smullen worden of kromme tenenwerk?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:40 schreef remlof het volgende:
Zo, de maandag zit er ook weer op wat werk betreft. Vanavond eens even smullen van dat verkiezingsdebat
Kom op, niet zo chicken hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, hij is goed, maar ik schrap deze week evengoed de kip maar van t menu....
Lachen denk ik, omdat vermoedelijk Wilders onder vuur genomen gaat worden en hij alles, als een autist, af gaat doen met "Onzinnig", "Leugens", "Dom", "Achterlijk" en men totaal geen vat op hem gaat krijgen.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het smullen worden of kromme tenenwerk?
Is het zeker dan dat Greet Wilders ook komt?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lachen denk ik, omdat vermoedelijk Wilders onder vuur genomen gaat worden en hij alles, als een autist, af gaat doen met "Onzinnig", "Leugens", "Dom", "Achterlijk" en men totaal geen vat op hem gaat krijgen.
Daarnaast vond ik Pechtold het laatste jaar erg goed, maar de laatste maand vind ik hem net iets té hijgerig en té gretig en té opdringerig en té aanwezig. Ik ben nieuwsgierig hoe hij het vanavond gaat doen.
Ik las het hier bij het subforum "Politiek"quote:Op maandag 15 februari 2010 17:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het zeker dan dat Greet Wilders ook komt?
Teuntje, druk weekend gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het hier bij het subforum "Politiek"
Pechtold vind ik ook te gretig .Denk dat die peilingen hem een beetje 'cocky' gemaakt hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lachen denk ik, omdat vermoedelijk Wilders onder vuur genomen gaat worden en hij alles, als een autist, af gaat doen met "Onzinnig", "Leugens", "Dom", "Achterlijk" en men totaal geen vat op hem gaat krijgen.
Daarnaast vond ik Pechtold het laatste jaar erg goed, maar de laatste maand vind ik hem net iets té hijgerig en té gretig en té opdringerig en té aanwezig. Ik ben nieuwsgierig hoe hij het vanavond gaat doen.
Nu net was dat propagandafilmpje van de PVV voor het journaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het hier bij het subforum "Politiek"
Nee hoor, helemaal niet. Ik moest even bijtrekken na die kutopmerking van vrijdag van BobN en het feit dat dat sommige mensen het schijnbaar wel lollig vonden. Powned dus (al vind ik nog steeds dat je dat soort opmerkingen niet maakt)quote:
Oke.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik moest even bijtrekken na die kutopmerking van vrijdag van BobN en het feit dat dat sommige mensen het schijnbaar wel lollig vonden. Powned dus (al vind ik nog steeds dat je dat soort opmerkingen niet maakt)
ik heb dat helemaal niet meegekregen...maar we misten je al....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik moest even bijtrekken na die kutopmerking van vrijdag van BobN en het feit dat dat sommige mensen het schijnbaar wel lollig vonden. Powned dus (al vind ik nog steeds dat je dat soort opmerkingen niet maakt)
Nee, maar je brengt me wel op ideeën nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet ook al die tetten-foto's?
jajaja die van Hyves mag ie wel zien, die ander lijkt niet, moet overal afquote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun mag toch wel zien hoe sexy je bent!?
Maar goed dat ik die heb gestuurd, dan, hè.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jajaja die van Hyves mag ie wel zien, die ander lijkt niet, moet overal af
Je bent echt net een bemoeizuchtig wijfquote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die heb gestuurd, dan, hè.
Omdat ik vriendelijk ben en rekening met je hou enzo.
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Teun hyves heeftquote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, Annie is op Teun, anders zou ze nooit zo hysterisch reageren!
Psies, jij weet ook alles he Ian?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, Annie is op Teun, anders zou ze nooit zo hysterisch reageren!
I'm spreading the luvvvv!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent echt net een bemoeizuchtig wijf
Op m'n werk FOK! ik nauwelijksquote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stonden gewoon hier in de SC heur.![]()
Ik dacht dat jij altijd alles zag!?
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Valentijnskaart?
Weer van Pietje?
Die ligt ondertussen het derde wijf te neuken op een ranzig toilet ergens.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee niet van Pietje.....nu je het zegt...ik ben teleurgesteld
die denkt nu alleen maar aan zuipen en hossen
is hij zo heftig die Piet?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ligt ondertussen het derde wijf te neuken op een ranzig toilet ergens.
Piet! Vuilak! Kijk maar uit dat je niet zwanger geraakt
Ransbakje is hetquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ligt ondertussen het derde wijf te neuken op een ranzig toilet ergens.
Piet! Vuilak! Kijk maar uit dat je niet zwanger geraakt
Oeeeh Annie, leuke spiegel heb jequote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hhahaha echt?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ransbakje is hetZag je op de meet meteen. Een beetje aan Heidi likken toen hij dacht dat niemand keek, enzo.
Deze bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach welenee, ik plak niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oeeeh Annie, leuke spiegel heb je![]()
Welke opmerking?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toch??quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je wel even het linkje verwijderen in je eigen quote
Opmerking over huis verbouwen i.c.m. BBQ invitatie en ja, soms laat ik het schijnbaar toe dat ik geraakt wordt. Human behavior mijnzerzijds op Fok!, stom, stom, stom, dat ik het zo af en toe toelaatquote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke opmerking?
En laat jij je doen door iemand die eens per jaar post hier???
Anniemeis, even naar die posting gaan, op edit klikken en dan die link weghalen. Je kan utquote:
Heb ik net al gedaanquote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anniemeis, even naar die posting gaan, op edit klikken en dan die link weghalen. Je kan ut
O ja dat had ik gelezen maar werkelijk niet gedacht dat je dat hoog op zou nemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Opmerking over huis verbouwen i.c.m. BBQ invitatie en ja, soms laat ik het schijnbaar toe dat ik geraakt wordt. Human behavior mijnzerzijds op Fok!, stom, stom, stom, dat ik het zo af en toe toelaat
Er speelde vermoedelijk mee dat ik Bob al jaren en jaren (vaag) ken via een ander forum en het dus vanuit een onverwachte hoek kwam
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja dat had ik gelezen maar werkelijk niet gedacht dat je dat hoog op zou nemen.
Daar doe ik niet aan Deisyy, Ik wordt helemaal hyper van die digitale, sociale netwerken. Mijn postbus vol met spam "x of y heeft je getikt"quote:Op maandag 15 februari 2010 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Teun hyves heeft
't Is al goed, ik had het ook kunnen weten. Meets zijn de pest voor wat betreft een onafhankelijke houding en enige objectiviteitquote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laat je niet opfokken Teun, ik hou van je![]()
[ afbeelding ]
CTRL indrukken en tegelijk met je muiswieltje draaienquote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb op een knopje zitten drukken, ik zie Fok! nu te groot, letters troebel, was het het iets van -1 of +-
om weer naar het vorige fok of beeldscherm formaat terug te keren?
laat die smiley maar achterwege, sherlock.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is al goed, ik had het ook kunnen weten. Meets zijn de pest voor wat betreft een onafhankelijke houding en enige objectiviteit
Hey W.J,quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
laat die smiley maar achterwege, sherlock.
'navond![]()
![]()
who cares, fuck off!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb op een knopje zitten drukken, ik zie Fok! nu te groot, letters troebel, was het het iets van -1 of +-
Of Ctrl en -quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
hee ouwe, ik schuif net aan bij m'n nieuwe vriendquote:
Bijna alles, maar ze pesten mij hier. Vooral Ian, die overlopertquote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe, ik schuif net aan bij m'n nieuwe vriend(nieuwe comp.) en potver ik zie jou posten... het moest zo zijn. gelijk zweer
![]()
alles okee?
ja, daar begrijp ik ook niet veel van, 'onze' ian. wat is er met 'm gebeurd?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna alles, maar ze pesten mij hier. Vooral Ian, die overlopert
't Is onze Ian niet meer, zoveel is wel duidelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, daar begrijp ik ook niet veel van, 'onze' ian. wat is er met 'm gebeurd?![]()
a. lobotomie
b. bloedarmoede
c. piramidespeldirecteur (zoekt sponsoren)
d. loops
Oi...en ik ben geen meeloper dus als ik dr wel ben geweest blijf ik jou lief vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, jij bent dan ook nog niet op een meet geweest![]()
vrolijk hoor, opaquote:
Ik geloof jequote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi...en ik ben geen meeloper dus als ik dr wel ben geweest blijf ik jou lief vinden![]()
nu wil ik dus niet zeggen dat de rest wel een meeloper is....om dat gezeik weer te voorkomen....
Absoluut, maar 't is niet erg. Kwestie van wennen, uiteindelijk lukt 't welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg allemaal 's even ongezien de tyfus. Net alsof ik heul anders post dan vroeger.
geeft niet johquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg allemaal 's even ongezien de tyfus. Net alsof ik heul anders post dan vroeger.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
D. en Teun_ZHV hartelijk dank .
Ik zie de teksten weer duidelijk en ook op normaal formaat.
En veel plezier Teun_ZHV met de 19 rode rozen, ze zijn mooi.
Een verlaat Valentijntjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
D. en Teun_ZHV hartelijk dank .
Ik zie de teksten weer duidelijk en ook op normaal formaat.
En veel plezier Teun_ZHV met de 19 rode rozen.
En ik geef ook om je.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een verlaat Valentijntje![]()
![]()
Ze staan al op de vaas
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik geef ook om je.
Wij houden onze eigen meet bij jou of mij.
Is goed.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:![]()
![]()
Weet je, we doen het op exact dezelfde locatie, maar nemen een ander tafeltje![]()
Dat zal ze leren
Ga even een rondje zitten janken danquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de bloedhoest, waren jullie vroeger allemaal dronken ofzeaux? Ik jank al mijn gehele fok-carriere om rechten en een tagje!?
Matige shit, dit.
Je zuster op een houtvlotquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga even een rondje zitten janken dan
Naahhh was dat nou, alsof we jullie niet wilden zien op de SC meetquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik geef ook om je.
Wij houden onze eigen meet bij jou of mij.
Ik meet alleen 1 op 1 , ben geen groepsmens.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naahhh was dat nou, alsof we jullie niet wilden zien op de SC meet
Weet ik ook wel, je doet me al maanden na in de hoop ook zo populair te worden als ikquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Loop niet zo te janken gek, ik haat je heul niet. Ik haat niemand hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |