Opmerking over huis verbouwen i.c.m. BBQ invitatie en ja, soms laat ik het schijnbaar toe dat ik geraakt wordt. Human behavior mijnzerzijds op Fok!, stom, stom, stom, dat ik het zo af en toe toelaatquote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke opmerking?
En laat jij je doen door iemand die eens per jaar post hier???
Anniemeis, even naar die posting gaan, op edit klikken en dan die link weghalen. Je kan utquote:
Heb ik net al gedaanquote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anniemeis, even naar die posting gaan, op edit klikken en dan die link weghalen. Je kan ut
O ja dat had ik gelezen maar werkelijk niet gedacht dat je dat hoog op zou nemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Opmerking over huis verbouwen i.c.m. BBQ invitatie en ja, soms laat ik het schijnbaar toe dat ik geraakt wordt. Human behavior mijnzerzijds op Fok!, stom, stom, stom, dat ik het zo af en toe toelaat
Er speelde vermoedelijk mee dat ik Bob al jaren en jaren (vaag) ken via een ander forum en het dus vanuit een onverwachte hoek kwam
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja dat had ik gelezen maar werkelijk niet gedacht dat je dat hoog op zou nemen.
Daar doe ik niet aan Deisyy, Ik wordt helemaal hyper van die digitale, sociale netwerken. Mijn postbus vol met spam "x of y heeft je getikt"quote:Op maandag 15 februari 2010 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Teun hyves heeft
't Is al goed, ik had het ook kunnen weten. Meets zijn de pest voor wat betreft een onafhankelijke houding en enige objectiviteitquote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laat je niet opfokken Teun, ik hou van je![]()
[ afbeelding ]
CTRL indrukken en tegelijk met je muiswieltje draaienquote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb op een knopje zitten drukken, ik zie Fok! nu te groot, letters troebel, was het het iets van -1 of +-
om weer naar het vorige fok of beeldscherm formaat terug te keren?
laat die smiley maar achterwege, sherlock.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is al goed, ik had het ook kunnen weten. Meets zijn de pest voor wat betreft een onafhankelijke houding en enige objectiviteit
Hey W.J,quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
laat die smiley maar achterwege, sherlock.
'navond![]()
![]()
who cares, fuck off!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb op een knopje zitten drukken, ik zie Fok! nu te groot, letters troebel, was het het iets van -1 of +-
Of Ctrl en -quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
hee ouwe, ik schuif net aan bij m'n nieuwe vriendquote:
Bijna alles, maar ze pesten mij hier. Vooral Ian, die overlopertquote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe, ik schuif net aan bij m'n nieuwe vriend(nieuwe comp.) en potver ik zie jou posten... het moest zo zijn. gelijk zweer
![]()
alles okee?
ja, daar begrijp ik ook niet veel van, 'onze' ian. wat is er met 'm gebeurd?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna alles, maar ze pesten mij hier. Vooral Ian, die overlopert
't Is onze Ian niet meer, zoveel is wel duidelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, daar begrijp ik ook niet veel van, 'onze' ian. wat is er met 'm gebeurd?![]()
a. lobotomie
b. bloedarmoede
c. piramidespeldirecteur (zoekt sponsoren)
d. loops
Oi...en ik ben geen meeloper dus als ik dr wel ben geweest blijf ik jou lief vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, jij bent dan ook nog niet op een meet geweest![]()
vrolijk hoor, opaquote:
Ik geloof jequote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi...en ik ben geen meeloper dus als ik dr wel ben geweest blijf ik jou lief vinden![]()
nu wil ik dus niet zeggen dat de rest wel een meeloper is....om dat gezeik weer te voorkomen....
Absoluut, maar 't is niet erg. Kwestie van wennen, uiteindelijk lukt 't welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg allemaal 's even ongezien de tyfus. Net alsof ik heul anders post dan vroeger.
geeft niet johquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg allemaal 's even ongezien de tyfus. Net alsof ik heul anders post dan vroeger.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
D. en Teun_ZHV hartelijk dank .
Ik zie de teksten weer duidelijk en ook op normaal formaat.
En veel plezier Teun_ZHV met de 19 rode rozen, ze zijn mooi.
Een verlaat Valentijntjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
D. en Teun_ZHV hartelijk dank .
Ik zie de teksten weer duidelijk en ook op normaal formaat.
En veel plezier Teun_ZHV met de 19 rode rozen.
En ik geef ook om je.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een verlaat Valentijntje![]()
![]()
Ze staan al op de vaas
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik geef ook om je.
Wij houden onze eigen meet bij jou of mij.
Is goed.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:![]()
![]()
Weet je, we doen het op exact dezelfde locatie, maar nemen een ander tafeltje![]()
Dat zal ze leren
Ga even een rondje zitten janken danquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de bloedhoest, waren jullie vroeger allemaal dronken ofzeaux? Ik jank al mijn gehele fok-carriere om rechten en een tagje!?
Matige shit, dit.
Je zuster op een houtvlotquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga even een rondje zitten janken dan
Naahhh was dat nou, alsof we jullie niet wilden zien op de SC meetquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik geef ook om je.
Wij houden onze eigen meet bij jou of mij.
Ik meet alleen 1 op 1 , ben geen groepsmens.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naahhh was dat nou, alsof we jullie niet wilden zien op de SC meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |