nou je het zegt..quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Kribbet is ook al een tijdje niet langs geweest he...
Nee....is die niet op vakantie in Drenthe??quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Kribbet is ook al een tijdje niet langs geweest he...
oh , dat kan, wist ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....is die niet op vakantie in Drenthe??
Is ie boos?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En teun vanaf vrijdagavond niet....
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En teun vanaf vrijdagavond niet....
Ik ook niet, maar ik hoor er ook niet bijquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen idee...er was wel wat loos , maar ik begreep t allemaal niet
De Buuv nog steedsquote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet meegekregen...en ook niet teruggelezenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen idee...er was wel wat loos , maar ik begreep t allemaal niet
Maar wat kijk ik nou?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet meegekregen...en ook niet teruggelezen
Je zei....vraag je raak...of me raak...das SV taalquote:
SV taalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zei....vraag je raak...of me raak...das SV taal![]()
Dus ik dacht dat je SV aan het streamen was
Sollyquote:Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
SV taal
Da's gewoon Nederlands hoor. En dan ga jij met beledigingen gooien
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht tenminste weer slapen
Ik vroeg me al af wanneer ze kwamenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Om 10 uur krijg je de dames met schaatsen...D.
Dat u uw wachtwoord nog wist!quote:
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdjequote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdje
COSquote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
Gevonden ja:quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.
en Jimbo mis ik echt. jammer is een leukerd met humor
En ik droom nog iedere nacht van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Door de korsakov bedoel je zeker?quote:
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
" Zij '' van SV is zekers hierso geweest
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!quote:
Daar wil ik wel wat over kwijt.quote:
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!![]()
Eerst maar eens koken na m'n powernap.
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwe![]()
Wat ga je eten Coos?
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene anderequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Er staat een IP-adres bij zulke mailtjes. Daar zou evt wel wat mee achterhaald kunnen worden. Bijvoorbeeld of de naam van de dader met een C begint.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Tatortquote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene andere
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjes![]()
Dit is de eerste winter dat ik spruitjes lust, zonde van al die jaren dat ik ze niet gegeten heb
ietsiepietsieminibeetjequote:
Ik koop ze alleen maar als ze klein zijn, dat zijn de lekkerste.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.
Het gaat er juist om dat je de pure smaken proeft.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
Spruitjes moet je met spekreepjes, creme fraiche en cashewnoten eten, dan proef je die smerige groente tenminste niet zo.
Of ze gewoon weglaten, dan proef je ze het minst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
Spruitjes moet je met spekreepjes, creme fraiche en cashewnoten eten, dan proef je die smerige groente tenminste niet zo.
Lijkt me heel lekker ,Coos en idd de kleintjes zijn t lekkerstquote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat je de pure smaken proeft.![]()
Welnee, de gemiddelde leeftijd is hier denk ik rond de 40, het forum blijft gewoon in de running tot de één na laatste dood is.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Gerda het volgende:
Bij nader inzien, laat maar zitten. Ik heb gehoord dat dit fenomeen op leven na de dood is.
Gerda moet aan de Twitter.
en dat duurt hoop ik nog heeeel lang...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, de gemiddelde leeftijd is hier denk ik rond de 40, het forum blijft gewoon in de running tot de één na laatste dood is.
Da's wel sneu voor de laatste danquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, de gemiddelde leeftijd is hier denk ik rond de 40, het forum blijft gewoon in de running tot de één na laatste dood is.
Die is dan wel iedere dag topposter, en heeft geen last van mods die zijn/haar topics dichtgooienquote:
Die kan dan naar KLB.quote:
Och... ik lees er soms weleens. De T(B)S'sers krijgen er daar vaak wel creatief van langs.quote:
Jot, er zitten leuke topics tussen maar meestal is het grotere bagger dan we van 49 krijgenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Och... ik lees er soms weleens. De T(B)S'sers krijgen er daar vaak wel creatief van langs.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, de laatste mag het licht uit doen
Zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen
Die zanger is engquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet zo van de dijk....eerlijk gezegd vind ik ze geen ruk aan
Zie je, helemaal niet erg om de laatste te moeten zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen
Mij boeien ze ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Het vervelende is alleen: ze gáán maar door.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Das omdat mensen zeggen dat ze het goed doenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen: ze gáán maar door.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef Noek het volgende:
Nee, Shakira dan.
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?quote:
Huub van der Lubbe in een kort Shakira-jurkje is inderdaad engquote:
Ja en dan staat die Rinus van der Lubbe weer bij DWDD met een nieuw projectje. Wéér die stem, weer die smoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das omdat mensen zeggen dat ze het goed doen
Huub heet hij .quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dan staat die Rinus van der Lubbe weer bij DWDD met een nieuw projectje. Wéér die stem, weer die smoel.
Die stak de Reichstag in de hens.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub heet hij .
Rinus van der Lubbe komt me trouwens wel bekend voor wat was dat ook alweer?
Maar dat is tenminste wel een lekker ding:quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?
Die laatste kut zingt ook nog eens vals live.
Die heeft de Reichstag in de fik gezetquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub heet hij .
Rinus van der Lubbe komt me trouwens wel bekend voor wat was dat ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |