Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdjequote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdje
COSquote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
Gevonden ja:quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.
en Jimbo mis ik echt. jammer is een leukerd met humor
En ik droom nog iedere nacht van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Door de korsakov bedoel je zeker?quote:
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
" Zij '' van SV is zekers hierso geweest
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!quote:
Daar wil ik wel wat over kwijt.quote:
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!![]()
Eerst maar eens koken na m'n powernap.
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwe![]()
Wat ga je eten Coos?
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene anderequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Er staat een IP-adres bij zulke mailtjes. Daar zou evt wel wat mee achterhaald kunnen worden. Bijvoorbeeld of de naam van de dader met een C begint.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Tatortquote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene andere
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjes![]()
Dit is de eerste winter dat ik spruitjes lust, zonde van al die jaren dat ik ze niet gegeten heb
ietsiepietsieminibeetjequote:
Ik koop ze alleen maar als ze klein zijn, dat zijn de lekkerste.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet altijd kleintjes nemen en niet langer dan 9 minuten koken met een klein maggiblokje, ingeprikt teentje knoflook, grove zwarte peper uit de molen wat nootmuskaat en een heel klein scheutje olijjfolie.
Het gaat er juist om dat je de pure smaken proeft.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
Spruitjes moet je met spekreepjes, creme fraiche en cashewnoten eten, dan proef je die smerige groente tenminste niet zo.
Of ze gewoon weglaten, dan proef je ze het minst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
Spruitjes moet je met spekreepjes, creme fraiche en cashewnoten eten, dan proef je die smerige groente tenminste niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |