nou je het zegt..quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Kribbet is ook al een tijdje niet langs geweest he...
Nee....is die niet op vakantie in Drenthe??quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Anniebab het volgende:
Kribbet is ook al een tijdje niet langs geweest he...
oh , dat kan, wist ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....is die niet op vakantie in Drenthe??
Is ie boos?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En teun vanaf vrijdagavond niet....
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En teun vanaf vrijdagavond niet....
Ik ook niet, maar ik hoor er ook niet bijquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen idee...er was wel wat loos , maar ik begreep t allemaal niet
De Buuv nog steedsquote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet meegekregen...en ook niet teruggelezenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen idee...er was wel wat loos , maar ik begreep t allemaal niet
Maar wat kijk ik nou?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het ook niet meegekregen...en ook niet teruggelezen
Je zei....vraag je raak...of me raak...das SV taalquote:
SV taalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zei....vraag je raak...of me raak...das SV taal![]()
Dus ik dacht dat je SV aan het streamen was
Sollyquote:Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
SV taal
Da's gewoon Nederlands hoor. En dan ga jij met beledigingen gooien
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht tenminste weer slapen
Ik vroeg me al af wanneer ze kwamenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Om 10 uur krijg je de dames met schaatsen...D.
Dat u uw wachtwoord nog wist!quote:
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdjequote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu je het zegt......wie missen we nog meer?
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jimbo en Mooiiiiii ook niet meer hier geweest al een tijdje
COSquote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag mooiiiii gisteren toch nog? Even nadenken waar dat was.
Gevonden ja:quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zeg haar gister geloof ik 1 post doen.
en Jimbo mis ik echt. jammer is een leukerd met humor
En ik droom nog iedere nacht van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Door de korsakov bedoel je zeker?quote:
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
" Zij '' van SV is zekers hierso geweest
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik streamen om te snappen wie "zij" is?
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!quote:
Daar wil ik wel wat over kwijt.quote:
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zit gewoon op een Teun kom terugtopic te wachten!!![]()
Eerst maar eens koken na m'n powernap.
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar houdt Teun wel van, helaas we hebben net een nieuwe![]()
Wat ga je eten Coos?
Klinkt gezond en lekker. Vooral de spruitjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Spruitjes stukkie vlees en gekookte Opperdoezer ronde (dat zijn haute culi apies) en een beetje sla.
of Crockett en Tubbs, of Demsey en Makepeace, of Derrick en... die ene anderequote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Er staat een IP-adres bij zulke mailtjes. Daar zou evt wel wat mee achterhaald kunnen worden. Bijvoorbeeld of de naam van de dader met een C begint.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Gerda het volgende:
[..]
Daar wil ik wel wat over kwijt.
Ik weet niet welke kut-userts zo ongeveer maandelijks proberen mijn wachtwoord te verkrijgen, waardoor ik mailtjes ontvang voor een nieuw password, maar kan iemand daar Cagney & Lacey opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |