Ik las het gisteren ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
ow en ik las net elders dat het chinese nwe jaar is begonnen...happy Newyear![]()
En het is het jaar van de Tijger![]()
D.tjuhhhhh ons jaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Nee? Nergens last van?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat is er looss?? kater van hier naar ginder??
Kater? Nee, poesquote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat is er looss?? kater van hier naar ginder??
Ik ookquote:
Nomnomnommmmmmmmmquote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookOp een broodje, met een plakje jonge kaas eromheen
![]()
![]()
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookOp een broodje, met een plakje jonge kaas eromheen
![]()
![]()
Nee ik eik ook niet...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?
Ik heb er nooit eerder van gehoord.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?
Ik heb er nooit eerder van gehoord.
Frietje waterfiets?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo zelf een frietje waterfiets halen
M'n peuken zijn toch bijna op
Dat heb je van Ian hè?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alles is lekker met jonge kaas
![]()
Ook geslaagd: Plakje jonge kaas om je frikandel en een beetje curry ertussen en dan op een broodje
Nee, helemaal van mezelf, eet het al jaren zoquote:
Frietje catamaran noemen ze dat hierquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, friet in een bakje met twee frikandellen![]()
Dat kan ook. Of een patatje peddelbootquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Frietje catamaran noemen ze dat hier
En wat is dat dan? Klinkt alsof er een glibberige substantie bij zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
Ik nam wel eens Frietje AtlantikWall.
Een familiezak friet met daarin drie frikandellen speciaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wat is dat dan? Klinkt alsof er een glibberige substantie bij zit.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een familiezak friet met daarin drie frikandellen speciaal.
Moet je ook alleen eten als je de gehele linie moet verdedigen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoveel honger heb ik nou ook weer niet
Dat heb ik ook weleens, maar dat duurt nooit langquote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Tis wel stil he , vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, maar dat duurt nooit lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |