Leuk, en nou de hele dag mijmeren van wie?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had een Valentijn Sms![]()
Ondertekend door Anoniempje
![]()
Heb ik jouw nummer?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zit toch niet mn nummer uit te delen hé??
neh.....zn naam stond erbijquote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Leuk, en nou de hele dag mijmeren van wie?![]()
Wat een faalbaas! Die weet niet eens hoe valentijn werkt!quote:
ik vond het juist heel erg lievvvvquote:Op zondag 14 februari 2010 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een faalbaas! Die weet niet eens hoe valentijn werkt!
Die Pietje heeft er ook niet echt wat van begrepen he!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Pietje heeft er ook niet echt wat van begrepen he!
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb niks gestuurd lays, zou naam erbij zetten bel maar
Net doen alsof je van niets weet! Zo moet dat Piet!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb niks gestuurd lays, zou naam erbij zetten bel maar
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
Nou....dan hoef ik ook mn agenda niet meer vrij te houden....want geen naam geen date
Nu volg ik je niet meer!quote:
Ik drink ook niet!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:34 schreef Laysa het volgende:
Ja maar....iemand zit zwaar in een ontkenningsfase...dus blame it on the ...drank...van diegene he...niet bij mij...ik doe alleen maar fris en sapjes enzulks
Wie wat waar? Effe lezen...quote:
die heb ik zelfquote:Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus je moet het stellen zonder glazen tafel.
Hallo?quote:
Ik weet wel wie wie het isquote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo?
Is het een FOK!-user dan? Stond er een smiley bij of zo?
We mogen het niet weten geloof ik.quote:
Niets mee te maken.quote:
Ik weet niet of ze ook op vrouwen valt.quote:Maar het moet iemand zijn die haar nummer heeft dus de mogelijkheden zijn beperkt Sherlock.
Neuh ik val nie op vrouwenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niets mee te maken.![]()
[..]
Ik weet niet of ze ook op vrouwen valt.
Wat ging er mis?quote:
Dat ik afgelopen weken 2 keer iets besteld heb wat volgens de betreffende webwinkel bij hen op voorraad is, maar na betaling blijkt dat ze het toch niet kunnen leverenquote:
O ja, dat lees je wel vaker op kieskeurig.nlquote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ik afgelopen weken 2 keer iets besteld heb wat volgens de betreffende webwinkel bij hen op voorraad is, maar na betaling blijkt dat ze het toch niet kunnen leveren
Ik zal op KiesKeurig negatieve feedback gevenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, dat lees je wel vaker op kieskeurig.nl
Of dat er dan een ouder model wordt gestuurd.
Het artikel of je tirade?quote:
Het artikel. de tirade moest nog beginnenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het artikel of je tirade?
Je kunt ook de winkel zélf beoordelen.
Ik las het gisteren ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
ow en ik las net elders dat het chinese nwe jaar is begonnen...happy Newyear![]()
En het is het jaar van de Tijger![]()
D.tjuhhhhh ons jaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Nee? Nergens last van?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat is er looss?? kater van hier naar ginder??
Kater? Nee, poesquote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat is er looss?? kater van hier naar ginder??
Ik ookquote:
Nomnomnommmmmmmmmquote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookOp een broodje, met een plakje jonge kaas eromheen
![]()
![]()
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookOp een broodje, met een plakje jonge kaas eromheen
![]()
![]()
Nee ik eik ook niet...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?
Ik heb er nooit eerder van gehoord.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?
Ik heb er nooit eerder van gehoord.
Frietje waterfiets?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo zelf een frietje waterfiets halen
M'n peuken zijn toch bijna op
Dat heb je van Ian hè?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alles is lekker met jonge kaas
![]()
Ook geslaagd: Plakje jonge kaas om je frikandel en een beetje curry ertussen en dan op een broodje
Nee, helemaal van mezelf, eet het al jaren zoquote:
Frietje catamaran noemen ze dat hierquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, friet in een bakje met twee frikandellen![]()
Dat kan ook. Of een patatje peddelbootquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Frietje catamaran noemen ze dat hier
En wat is dat dan? Klinkt alsof er een glibberige substantie bij zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
Ik nam wel eens Frietje AtlantikWall.
Een familiezak friet met daarin drie frikandellen speciaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wat is dat dan? Klinkt alsof er een glibberige substantie bij zit.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een familiezak friet met daarin drie frikandellen speciaal.
Moet je ook alleen eten als je de gehele linie moet verdedigen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoveel honger heb ik nou ook weer niet
Dat heb ik ook weleens, maar dat duurt nooit langquote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Tis wel stil he , vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, maar dat duurt nooit lang
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |