Zondags geen post, misschien dat je morgen de buit binnen krijgt.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:59 schreef hondjes het volgende:
Potverdorie,,weer geen geheime liefde............
of zullen de kados en bloemen in Nederland liggen.
En carnavallen doe je ook al niet. Wat hebben wij eigenlijk een kut leven. Geen valentijn en sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:02 schreef Marrije het volgende:
Ik doe niet aan Valentijn.
Maar die sneeuw is wel
Eh, nou dat geen carnaval draagt bij aan de kwaliteit van mn levenquote:Op zondag 14 februari 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
En carnavallen doe je ook al niet. Wat hebben wij eigenlijk een kut leven. Geen valentijn en sneeuw.
quote:
Sneeuwt hier nu als een gek, mooie witte vlokjes en is al behoorlijk wat gevallen, heerlijkquote:
Ik haat sneeuw en ijs!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sneeuwt hier nu als een gek, mooie witte vlokjes en is al behoorlijk wat gevallen, heerlijk
En hoeveel valentijnskaartjes bedraagt de score inmiddels?quote:
Vast 0....ik moet daarvoor helemaal naar beneden naar de brievenbus...en ik denk niet dat de postbode op zondag bezorgd....quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoeveel valentijnskaartjes bedraagt de score inmiddels?
Ik ook! Ook door een anoniempje! Iemand stuurt die smsjes vast per 1000 tegelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had een Valentijn Sms![]()
Ondertekend door Anoniempje
![]()
ja maar ik heb hem opgeslagen in mn speciale mappen...en nu zga jj zeggen dat iedereen die krijgt en dat het niks niet speciaals is, maar een soort van sms dienstquote:Op zondag 14 februari 2010 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! Ook door een anoniempje! Iemand stuurt die smsjes vast per 1000 tegelijk.
Ja dat heb je met anoniempjes! Wie weet wie het is! Straks is het Pietje die dezelfde sms naar iedereen heeft gestuurd.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik heb hem opgeslagen in mn speciale mappen...en nu zga jj zeggen dat iedereen die krijgt en dat het niks niet speciaals is, maar een soort van sms dienst*krak
Wat ben jij vroeg wakker trouwens...lekker geslapen?
Pietje heeft connecties van pauper tot paus en terug!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef Laysa het volgende:
Een
Sms
van
Piet
![]()
Hoe komt hij eigenlijk aan mn nummer?![]()
AAAh kudt joh....dus je hebt weer slecht geslapen....je moet een kussen onder je arm leggen dan kan je dr ook niet opgaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |