Och... ik lees er soms weleens. De T(B)S'sers krijgen er daar vaak wel creatief van langs.quote:
Jot, er zitten leuke topics tussen maar meestal is het grotere bagger dan we van 49 krijgenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Och... ik lees er soms weleens. De T(B)S'sers krijgen er daar vaak wel creatief van langs.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, de laatste mag het licht uit doen
Zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen
Die zanger is engquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet zo van de dijk....eerlijk gezegd vind ik ze geen ruk aan
Zie je, helemaal niet erg om de laatste te moeten zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen
Mij boeien ze ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Het vervelende is alleen: ze gáán maar door.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
Das omdat mensen zeggen dat ze het goed doenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen: ze gáán maar door.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 14 februari 2010 22:22 schreef Noek het volgende:
Nee, Shakira dan.
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?quote:
Huub van der Lubbe in een kort Shakira-jurkje is inderdaad engquote:
Ja en dan staat die Rinus van der Lubbe weer bij DWDD met een nieuw projectje. Wéér die stem, weer die smoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das omdat mensen zeggen dat ze het goed doen
Huub heet hij .quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dan staat die Rinus van der Lubbe weer bij DWDD met een nieuw projectje. Wéér die stem, weer die smoel.
Die stak de Reichstag in de hens.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub heet hij .
Rinus van der Lubbe komt me trouwens wel bekend voor wat was dat ook alweer?
Maar dat is tenminste wel een lekker ding:quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?
Die laatste kut zingt ook nog eens vals live.
Die heeft de Reichstag in de fik gezetquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huub heet hij .
Rinus van der Lubbe komt me trouwens wel bekend voor wat was dat ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |