Zolang ze niet zingt...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste wel een lekker ding:
[ afbeelding ]
Ja, scoort ook aardig hoor maar de haat jegens Katie zit nog wel een stukje dieper.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoort die hoog op de Katie Meluha schaal?
Die laatste kut zingt ook nog eens vals live.
Yabba dabba Boehoequote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Carnavalen 30 cm. sneeuw zucht..........ik wil lente
Dat hele kijk mij eens poppig zijn met mijn lieve stemmetje-smoeltje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Ow damn die lenzen
Da's dan weer minder.
DominoDayVerpesters werden toch neergeschoten?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, scoort ook aardig hoor maar de haat jegens Katie zit nog wel een stukje dieper.
Vals dominodayverpestend stuk vreten is het.
Wat valt er in godesnaam te verpesten aan zoiets stompzinnigs als Dominoday?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
DominoDayVerpesters werden toch neergeschoten?
Vanuit het oogpunt van de organisatie bedoelde ik hequote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat valt er in godesnaam te verpesten aan zoiets stompzinnigs als Dominoday?![]()
Die negeer ik net zo hard als carnaval eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij hebt toch schoonouders in het zuidenHad je goeie smoes ofzo
Het record werd niet gehaald en zij gooide het eerst blokje om!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat valt er in godesnaam te verpesten aan zoiets stompzinnigs als Dominoday?![]()
Dan vergelijkt men jou straks met Katiequote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Noek het volgende:
Het record werd niet gehaald en zij gooide het eerst blokje om!![]()
Ja, elk jaar kijk ik weer met gepaste tegenzin. Ik ben hun enige trouwe kijker denk ik. Misschien mag ik dit jaar het eerste blokje aantikken!![]()
Als een stomp zinnig isquote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
Ik vind stompzinnig een heel vreemd woord.
je mag ook "erg dom" zeggenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Noek het volgende:
Ik vind stompzinnig een heel vreemd woord.
Nee want ik kan wel zingen. Ik ben ook veel bescheidener.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vergelijkt men jou straks met Katie
Marinus van de Lubbe. Een Leienaar.quote:
Ja, of...quote:
Dat siert jequote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee want ik kan wel zingen. Ik ben ook veel bescheidener.
Ik vind er echt geen flikker aan, aan die Maxima.quote:
Ik ken er niet persoonlijk, maar ik vind er best een flikker aanquote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker aan, aan die Maxima.
En nog een paar buitenlanders, maar die vormden gisteren ook geen gevaar voor oranjequote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef Coos het volgende:
Tot nu toe staat Diane Valkenburg nog steeds op 1.![]()
Maar Ireen Woest moet nog komen.
Gevaar zijn Sablikova en de duitse Beckertquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En nog een paar buitenlanders, maar die vormden gisteren ook geen gevaar voor oranje
Zetten we 'm hier toch effe voor je op.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
Kut, geen Met Het Oog Op Morgen op Radio1 omdat kutschaatsen
Dank je, maar het gaat mij meer om het nieuwsquote:Op zondag 14 februari 2010 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zetten we 'm hier toch effe voor je op.
Doet de NOS dat niet dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je, maar het gaat mij meer om het nieuws
Regelen we ook voor je!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je, maar het gaat mij meer om het nieuws
Dan regel ik dat toch voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
Ok, ik moet duidelijker zijn. De achtergronden bij het nieuws dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |