Kom op, niet zo chicken hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, hij is goed, maar ik schrap deze week evengoed de kip maar van t menu....
Lachen denk ik, omdat vermoedelijk Wilders onder vuur genomen gaat worden en hij alles, als een autist, af gaat doen met "Onzinnig", "Leugens", "Dom", "Achterlijk" en men totaal geen vat op hem gaat krijgen.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het smullen worden of kromme tenenwerk?
Is het zeker dan dat Greet Wilders ook komt?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lachen denk ik, omdat vermoedelijk Wilders onder vuur genomen gaat worden en hij alles, als een autist, af gaat doen met "Onzinnig", "Leugens", "Dom", "Achterlijk" en men totaal geen vat op hem gaat krijgen.
Daarnaast vond ik Pechtold het laatste jaar erg goed, maar de laatste maand vind ik hem net iets té hijgerig en té gretig en té opdringerig en té aanwezig. Ik ben nieuwsgierig hoe hij het vanavond gaat doen.
Ik las het hier bij het subforum "Politiek"quote:Op maandag 15 februari 2010 17:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het zeker dan dat Greet Wilders ook komt?
Teuntje, druk weekend gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het hier bij het subforum "Politiek"
Pechtold vind ik ook te gretig .Denk dat die peilingen hem een beetje 'cocky' gemaakt hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lachen denk ik, omdat vermoedelijk Wilders onder vuur genomen gaat worden en hij alles, als een autist, af gaat doen met "Onzinnig", "Leugens", "Dom", "Achterlijk" en men totaal geen vat op hem gaat krijgen.
Daarnaast vond ik Pechtold het laatste jaar erg goed, maar de laatste maand vind ik hem net iets té hijgerig en té gretig en té opdringerig en té aanwezig. Ik ben nieuwsgierig hoe hij het vanavond gaat doen.
Nu net was dat propagandafilmpje van de PVV voor het journaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het hier bij het subforum "Politiek"
Nee hoor, helemaal niet. Ik moest even bijtrekken na die kutopmerking van vrijdag van BobN en het feit dat dat sommige mensen het schijnbaar wel lollig vonden. Powned dus (al vind ik nog steeds dat je dat soort opmerkingen niet maakt)quote:
Oke.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik moest even bijtrekken na die kutopmerking van vrijdag van BobN en het feit dat dat sommige mensen het schijnbaar wel lollig vonden. Powned dus (al vind ik nog steeds dat je dat soort opmerkingen niet maakt)
ik heb dat helemaal niet meegekregen...maar we misten je al....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik moest even bijtrekken na die kutopmerking van vrijdag van BobN en het feit dat dat sommige mensen het schijnbaar wel lollig vonden. Powned dus (al vind ik nog steeds dat je dat soort opmerkingen niet maakt)
Nee, maar je brengt me wel op ideeën nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet ook al die tetten-foto's?
jajaja die van Hyves mag ie wel zien, die ander lijkt niet, moet overal afquote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun mag toch wel zien hoe sexy je bent!?
Maar goed dat ik die heb gestuurd, dan, hè.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jajaja die van Hyves mag ie wel zien, die ander lijkt niet, moet overal af
Je bent echt net een bemoeizuchtig wijfquote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die heb gestuurd, dan, hè.
Omdat ik vriendelijk ben en rekening met je hou enzo.
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Teun hyves heeftquote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, Annie is op Teun, anders zou ze nooit zo hysterisch reageren!
Psies, jij weet ook alles he Ian?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, Annie is op Teun, anders zou ze nooit zo hysterisch reageren!
I'm spreading the luvvvv!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent echt net een bemoeizuchtig wijf
Op m'n werk FOK! ik nauwelijksquote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die stonden gewoon hier in de SC heur.![]()
Ik dacht dat jij altijd alles zag!?
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Valentijnskaart?
Weer van Pietje?
Die ligt ondertussen het derde wijf te neuken op een ranzig toilet ergens.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee niet van Pietje.....nu je het zegt...ik ben teleurgesteld
die denkt nu alleen maar aan zuipen en hossen
is hij zo heftig die Piet?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ligt ondertussen het derde wijf te neuken op een ranzig toilet ergens.
Piet! Vuilak! Kijk maar uit dat je niet zwanger geraakt
Ransbakje is hetquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ligt ondertussen het derde wijf te neuken op een ranzig toilet ergens.
Piet! Vuilak! Kijk maar uit dat je niet zwanger geraakt
Oeeeh Annie, leuke spiegel heb jequote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hhahaha echt?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ransbakje is hetZag je op de meet meteen. Een beetje aan Heidi likken toen hij dacht dat niemand keek, enzo.
Deze bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach welenee, ik plak niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oeeeh Annie, leuke spiegel heb je![]()
Welke opmerking?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toch??quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je wel even het linkje verwijderen in je eigen quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |