Je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik je nu teleurstel
Maar ik ga zo wel hoor. Zo he, dus niet nu, niet gelijk, maar zo, dadelijk, dus
Lijkt me n moeilijke keus ,maar ik ga ook weer. Daag allemaalquote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik volgende week vrij neem. 't Zou kunnen, maar ik zou ook kunnen kiezen om de dagen mee te nemen voor zomervakantie
Slaap lekker, Mera ook en anderen ook alvast sweet dreams.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lijkt me n moeilijke keus ,maar ik ga ook weer. Daag allemaal![]()
trustenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lijkt me n moeilijke keus ,maar ik ga ook weer. Daag allemaal![]()
Nooit gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik wil alleen maar incrowd DGK oldbies in dit topique
Ja, ik bedenk mij ook plots dat ik voor komend weekend een migratie in gang heb gezet en maandag sowieso standby moet staan. Misschien maar vanaf dinsdag even een paar dagen relaxenquote:
tis nog steeds hetzelfde maar dan weer donkerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's van je nieuwe coupe?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik bedenk mij ook plots dat ik voor komend weekend een migratie in gang heb gezet en maandag sowieso standby moet staan. Misschien maar vanaf dinsdag even een paar dagen relaxen
Dus geen foto?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis nog steeds hetzelfde maar dan weer donker
Die kans zit er in.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou Spanje nu het tweede Griekenland gaan worden ;?
Wat een economisch drama daar
Wat een drama voor die mensen daar. Je zou al die bobo's die zoiets veroorzaken én de zakken gevuld hebben toch aan de leeuwen voerenquote:
Ja, dat zei je gisteren volgens mij ook al? Maar hier staat de uitzending van gister http://nos.nl/radiouitzen(...)morgen-2300-uur.htmlquote:
Ja, en nu hit's de shit the fan.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Zowel Griekenland als Spanje hebben de laatste 10-15 jaar buiten proporties gefloreert, de palmbomen groeiden er tot in de hemel. Helaas bleek de mest daarvoor uit geleend geld te bestaan en die mest is nu op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |