Ja da's een uur schaatsenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gisteren volgens mij ook al? Maar hier staat de uitzending van gister http://nos.nl/radiouitzen(...)morgen-2300-uur.html
Nou dan moet jij ons maar op de hoogte houden van de achtergronden bij het nieuws, want P&W hebben ook vakantie dankzij Vancouver.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja da's een uur schaatsen
Ow het is er wel vanavond, ze begonnen alleen een beetje raar
Bos deed het goed bij het debat, Wilders kwam niet verder dan z'n gebruikelijke xenofoob geblaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan moet jij ons maar op de hoogte houden van de achtergronden bij het nieuws, want P&W hebben ook vakantie dankzij Vancouver.
Die heb ik altijd voor m'n ontbijt. En één met kaasquote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn gebruikelijk boterham met pindakaas
Ja, vond hem wel de winnaar eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Bos deed het goed bij het debat, Wilders kwam niet verder dan z'n gebruikelijke xenofoob geblaat.
En hagelslagquote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn gebruikelijk boterham met pindakaas
Kleffe dweil!quote:
Het enige wat ik af en toe doe is mij aanpassen aan jullie gedragquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Kleffe dweil!
Als je hier vanaf een afstandje naar kijkt dan is het ongelofelijk!!![]()
![]()
![]()
Amaaaaaaaaazing gewoon.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het enige wat ik af en toe doe is mij aanpassen aan jullie gedrag![]()
Dat het confronterend is, so be it, ik moet het ook regelmatig ondergaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |