Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja hoerige hoerequote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef friemelaar het volgende:
Wie is die spammert die elke keer de database overbelast
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
had niet in de gaten dat ik de Lapo had
ik was aan het MPGen en wilde ergens op reageren toen ik het pas zagquote:
koop dan ook een fatsoenlijke pcquote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoerige hoere
FF gaat ineens naar 54 % CPU en 1 GB geheugenbelasting als er hier weer een vlaag van die GF diarree langskomt
zak lekker door het ijsquote:
Echt, je komt alleen maar in de KSC hequote:Op maandag 15 februari 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier in belgie![]()
weet ik niks van
ik kom in meerdere SCsquote:Op maandag 15 februari 2010 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, je komt alleen maar in de KSC he
Bij de TT kan er nog wat bij: "maar dat was al bekend".
giertjequote:
Je was de vloeren weer aan het dweilen na al die batsgangers van dit weekend?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom in meerdere SCsmaar dat wist je al
![]()
vandaag ben ik bijna niet online geweest
alles goedquote:
Open je eigen Choco SC. Dan krijg je er meteen een zooi vrouwen in!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
goeieavondipv koffie aan de chocolademelk
nope aan het klussen geweest en morgen ook nog de hele dag in Eindhoven klussenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was de vloeren weer aan het dweilen na al die batsgangers van dit weekend?
quote:
whehehee laatste tijd is dat wel erger gewordenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]prima.
en met jouw er achter gekomen dat je geen leven hebt buiten Fok.
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee laatste tijd is dat wel erger geworden
maar het is ook zo gezellig hier
maar goed aankomende week wel weer een paar dagen dat ik werken moet
En vinden die oudjes dat goed dat je hun deur zo intrapt?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:42 schreef Giertje het volgende:
ik werk als helpende in de ouderenzorg op invalbasis
ik werk in verzorgingstehuizen en zowiezo klop of bel je eerst aan voor je naar binnen gaatquote:Op maandag 15 februari 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En vinden die oudjes dat goed dat je hun deur zo intrapt?
Ah, ME style. Met zo'n ram aankloppen.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk in verzorgingstehuizen en zowiezo klop of bel je eerst aan voor je naar binnen gaat
wehehehe denk niet dat ze zon schok overlevenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ME style. Met zo'n ram aankloppen.
dan kan je het maar beter niet doenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehehe denk niet dat ze zon schok overleven
zo help je wel de wachtlijst inkortenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je het maar beter niet doen![]()
anders heb je binnen de kortste keren geen werk meer
Hoor je mij piepen over afvallen?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
En straks weer piepen over dat afvallen
dat welquote:Op maandag 15 februari 2010 17:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo help je wel de wachtlijst inkorten
probeer toch eens of er geen ijs op het water ligtquote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen maar sneeuw hier
Poepharrie
worstebroodjes hierquote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek lekker koffie met warm saucijzebroodje
niet over AFvallenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor je mij piepen over afvallen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open je eigen Choco SC. Dan krijg je er meteen een zooi vrouwen in!
Vergrijzing? toch ? dus zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je het maar beter niet doen![]()
anders heb je binnen de kortste keren geen werk meer
dat klopt welquote:Op maandag 15 februari 2010 18:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag niet :p Reden? Teveel SC in GC!
Huh?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef john-frusciante het volgende:
hahahahaha eindelijk weet je niks![]()
loser![]()
not
Reactie op TT.quote:
hmm ik kan de post niet meer terug vinden, was op gf bedoelt, maar mag de pret niet drukken, was toch bijdehand bedoelt.....quote:
bye byequote:Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
en ik ben weer weg
fijne avond allemaal
Alaaf!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
o ja idd, nja zal wel de alcohol zijn
JFquote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef john-frusciante het volgende:
hahahahaha eindelijk weet je niks![]()
loser![]()
not
giertjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
en ik ben weer weg
fijne avond allemaal
latersquote:
nja erg shit, de optocht van wolder (gemeente van maastricht) kreeg het niet gestrooitquote:
daar hadden ze nog wel genoeg strooizoutquote:Op maandag 15 februari 2010 18:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja erg shit, de optocht van wolder (gemeente van maastricht) kreeg het niet gestrooit, maar vroenhoven 200 meter verderop ging wel door waardoor de limburgers zijn aangesloten bij de belgen, super optocht
wie is er dan nog meer wegquote:
ja inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hadden ze nog wel genoeg strooizout
dat kloptquote:
wie denk jequote:
maar het was dus een leuke optochtquote:
yup de belgen zijn dubbel gezellig en zijn niet zo snel bang voor wat sneeuwquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het was dus een leuke optocht![]()
en dubbel zolang
behalve als ze een stuk moeten gaan rijdenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup de belgen zijn dubbel gezellig en zijn niet zo snel bang voor wat sneeuw
ja het was erg shit om naar huis te rijden, het laatste stuk danquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
behalve als ze een stuk moeten gaan rijden
daar was niet gestrooidquote:Op maandag 15 februari 2010 18:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het was erg shit om naar huis te rijden, het laatste stuk dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
weet ik in Nederland was toch niet gestrooidquote:Op maandag 15 februari 2010 19:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoel van jullie vandaaan
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Vind niet veel vrouwen lekker, maar deze mogen op mijn achtergrond.
NSFWmaar neem aan dat niemand nu werkt op de KSC
godver de godver hoe durf je om een kruisje achter te laten! Doe dat toch via PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
ik zei NSFW!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
godver de godver hoe durf je om een kruisje achter te laten! Doe dat toch via PM
nee de teringlijdersquote:Op maandag 15 februari 2010 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik in Nederland was toch niet gestrooid
ja iddquote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zei NSFW!(not suited for work)
ik zie nog steeds geen tietuhquote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zei NSFW!(not suited for work)
net zo erg als in Nederlandquote:Op maandag 15 februari 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
Ah, de belgen hebben dan weer wat moeite met de trein bij gladheid.
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee de teringlijdersde burgemeester is opgestapt en meteen alles naar de klote
ik zie ook niksquote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen tietuh
Na vandaag in Halle ben ik er niet zo zeker vanquote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net zo erg als in Nederland
dat lag niet aan de sneeuwquote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na vandaag in Halle ben ik er niet zo zeker van
http://www.snailsreviews.(...)lesbians-kissing.jpgquote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen tietuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.snailsreviews.(...)lesbians-kissing.jpg
dan maar Direct link? ( eerste keer laden krijg ik 403 bij herladen werkt het wel
)
Controle is bagger (controle of je van hun site afkomt) dus daarom 2x laden
![]()
Pfft laatste poging
de directe link is forbidden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil het ww nu
aah hij werkt, wat geil, ze hebben ze zich verkleed als nymphomane
al de spoiler? gekekenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de directe link is forbidden,![]()
ik wil het ww nu
Knap dat jij het al weet:quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef sararaats het volgende:
idd, het ligt aan het feit dat de ene trein een rood stoplicht heeft genegeerd
quote:De trein richting Leuven kwam op hetzelfde moment voorbij Buizingen, maar zou een rood sein genegeerd hebben en de andere trein in de flank geramd hebben. Het zou ook kunnen dat er door een technisch defect geen rood sein gegeven is.
Spoorwegbeheerder Infrabel wil de oorzaak van de ramp nog niet bevestigen. Het kan volgens het parket nog maanden duren voor de werkelijke oorzaak van de ramp bekend is.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef john-frusciante het volgende:
trouwens ben weg hoer wil iemand pokeren![]()
![]()
Met geruchten win je alleen een oorlog.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef sararaats het volgende:
@Pheno: dat is maar een gerucht dat ik ergens las
Join the club. Moge die steeds groter worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef sararaats het volgende:
ik haat oorlog
lekkere geur van plasticquote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
I love the smell of napalm in the morning![]()
Hier niet, maar zelfs al was het vakantie had ik wel moeten werken helaas. Wij krijgen dan niet standaard vrijquote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uh het is vakantie toch of niet?
Goed goedquote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieve mensen!
Hoe is het hier?
Erg graag, ben moe!quote:
ja goed beschonkenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieve mensen!
Hoe is het hier?
marcquote:
dan drink je een ander merk bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed beschonken![]()
mja carnaval he, 1 keer per jaar dat ik vreemd mag gaan
Marijkequote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieve mensen!
Hoe is het hier?
daar zeg ik geen nee tegenquote:
ja geen doordacht bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan drink je een ander merk bier
giertjequote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hoe is het ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed beschonken![]()
mja carnaval he, 1 keer per jaar dat ik vreemd mag gaan
GFquote:
Hoi Giertjequote:
goed hoor en daar?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hoe is het ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus je hebt het naar je zin?
[..]
GF
[..]
Hoi Giertje
Hey Marcquote:
skies wat ben je aan et doen dan?quote:
ja goed aangezien het weer ben ik geen militair meer maar een skieerquote:
aah okee en het bier vloeit rijkelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed aangezien het weer ben ik geen militair meer maar een skieer
heeyquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee en het bier vloeit rijkelijk
ja lekker wat voor merk is het?quote:
ooow in dat geval bier is bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef john-frusciante het volgende:
* JF geeft een rondje
hey is toch gratis
doe maar jupilerquote:
Duidelijk niet neequote:
okee ik heb hier ook nog euroshopperquote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk niet nee
Ik ga alleen voor echt goed bier en anders niet
heeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud is
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
okee ik heb hier ook nog euroshopper![]()
en friki's van de lidl
hier nietquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef john-frusciante het volgende:Maar zou dat jou ook goed staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud isstupidity has become as common as common sense was before
ik las dat de wagens niet redenquote:
nou voor lowbudget bier is het best te drinken,maar dat is mijn mening, is toch voor iedereen andersquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?
is euroshopper een beetje te drinken of hoofdpijn bier?
goed hoor en met jou?quote:
was superquote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, GF, hoe was het zaterdag met die sieraden van Friemel?
goed, khad het vandaag erg druk op school, dus geniet ik extra van het relaxen s'avondsquote:
ik dacht het niet maar LL welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zou dat jou ook goed staan?
T is mij niet overtuigend genoeg, ga het dus maar niet uitproberenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou voor lowbudget bier is het best te drinken,maar dat is mijn mening, is toch voor iedereen anders
suikertjequote:
tweetyquote:
ja erg gelachen na sluitingstijd, heeft nic de bar nog schooon gekregen??quote:
aah en dat kom je op fok doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
goed, khad het vandaag erg druk op school, dus geniet ik extra van het relaxen s'avonds
daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht het niet maar LL wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavariaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?
is euroshopper een beetje te drinken of hoofdpijn bier?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah en dat kom je op fok doen?
[..]
euroshopperquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavaria
dan ga ik deadliest catch kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou, in elk geval een poosje, dr komt zo wel wat op tv wat ik wil zien, dus om half 10 gaat de laptop uit en ga ik tv loeren!
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is mij niet overtuigend genoeg, ga het dus maar niet uitproberen
Ik ga met mn zus een of andere drama serie bekijken, ze zegt dat het iets is wat ik niet wil missen. Dus hoop ik dat het echt zo leuk is als ze zegt.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef john-frusciante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud is
die staaaaart....
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wheheheh okee dramas ben ik niet zo vanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik ga met mn zus een of andere drama serie bekijken, ze zegt dat het iets is wat ik niet wil missen. Dus hoop ik dat het echt zo leuk is als ze zegt.
dat denk ik ook welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht het niet maar LL wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mja echt zonde dat die dood isquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bier
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavaria
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja erg gelachen na sluitingstijd, heeft nic de bar nog schooon gekregen??
Dat wist ik helemaal niet! In het vervolg ga ik voor mijn friki`s dus naar de lidlquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bier
marijke skatje!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik vond ze ook wel erg mooi eruit zien, maar het is niet echt iets voor mij
En hoi suikertaartje lieverdje!!!
ze hebben ook gewone sieradenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik vond ze ook wel erg mooi eruit zien, maar het is niet echt iets voor mij
En hoi suikertaartje lieverdje!!!
Niet naar de Mmm zoeken hequote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! In het vervolg ga ik voor mijn friki`s dus naar de lidl
quote:
Ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
marijke skatje!
je hebt het overleefd!
hihi...offroadmonstertje dat je er rondrijdt
word wel raar met een nieuw seizoenquote:
Had ik niet eens gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben ook gewone sieraden
ja idd was een van de leukste kapiteins, (mijn favo is Sig), maar goed R.I.P Philquote:
Nee die kan ik er dan nog wel bij bedenken.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Niet naar de Mmm zoeken he
niks van gemerktquote:
whehe siggie is geniaalquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd was een van de leukste kapiteins, (mijn favo is Sig), maar goed R.I.P Phil
Volgende keer gewoon aan de DJ vragenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezienZal binnenkort nog eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben 2 site's moet je ff vragen welke site de gewone sieraden op staanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezienZal binnenkort nog eens kijken
MOE!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja!![]()
Ik was bijna behekst, maar na het vervloeken van Geert Wilders hielden ze er mee op
![]()
En vandaag heb ik weer gewoon op de weg geredenNet als vannacht!
Hoe is het met jou dan lieverdje?
nja veel a merken zijn soms b merken in een ander jasjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee die kan ik er dan nog wel bij bedenken.
Wel heb ik ooit eens gehoord dat de euroshopper hagelslag van venz schijnt te zijn. Alleen heb ik het nooit kunnen testen omdat er soja inzit.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon aan de DJ vragen
Is die DJ een beetje appetijtelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dan gebruik je dus ook geen hagelslag van venz ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee die kan ik er dan nog wel bij bedenken.
Wel heb ik ooit eens gehoord dat de euroshopper hagelslag van venz schijnt te zijn. Alleen heb ik het nooit kunnen testen omdat er soja inzit.
Ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MOE!
En gelukkig maar dat je niet behekst bent...wat een idioten zeg
Nee, in bijna alles wat chocola bevat zit soja, en daar ben ik allergisch voor. Echt, je moet voor de grap maar eens op etiketten gaan kijken om te zien in hoeveel dingen soja zit.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gebruik je dus ook geen hagelslag van venz ?
Ben ruw aantrekkelijk, langharig (geen Yeti) en knuffelbaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die DJ een beetje appetijtelijk?![]()
welke van de 4 bedoel jequote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is DE DJ een beetje appetijtelijk?![]()
goed dat je het zegt wist ik helemaal nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee, in bijna alles wat chocola bevat zit soja, en daar ben ik allergisch voor. Echt, je moet voor de grap maar eens op etiketten gaan kijken om te zien in hoeveel dingen soja zit.![]()
je bent gewoon te klein voor je gewichtquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben ruw aantrekkelijk, langharig (geen Yeti) en knuffelbaar.
Ik weeg 70 kilo, zie er uit als 140, maar das isolatie
denk het welquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als het moet zijn ze alle 4 stijf
ssssshhhhhhhttttttttttttquote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent gewoon te klein voor je gewicht
koffie heb ik net opquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer. bakkie pleur en een koekske erbij![]()
schol !
symquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Nog even gedag zeggen voor ik vandaag heel vroeg naar bed ga.
Damn wat ben ik brak
Het is echt vreselijk irritant, het zit in zoveel meer dingen dan je zou verwachten. Ik heb alles zoals koekjes, en chocola en heel veel soorten broodbeleg opgegeven.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt wist ik helemaal niet
denk om je rug, niet iedereen kan aan de lamp hangenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Nog even gedag zeggen voor ik vandaag heel vroeg naar bed ga.
Damn wat ben ik brak
dat is ook klotequote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk irritant, het zit in zoveel meer dingen dan je zou verwachten. Ik heb alles zoals koekjes, en chocola en heel veel soorten broodbeleg opgegeven.
Het enige wat ik weiger op te geven is het eten van een dubbele boterham s'ochtends. Er zit nl ook soja in brood.
En ik krijg er last van mn darmen van wat in mijn geval inhoud dat ik mega buikpijn krijg. Het voelt dan net alsof iemand in je ingewanden zit te knijpen.
heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer. bakkie pleur en een koekske erbij![]()
schol !
nee en van de linnenkast springen is ook niet zo'n goed idee meerquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
denk om je rug, niet iedereen kan aan de lamp hangen
gewoon die verdomde moeheid die eruit moet...quote:
Ja maar ja maar.... jij bent al bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben ruw aantrekkelijk, langharig (geen Yeti) en knuffelbaar.
Ik weeg 70 kilo, zie er uit als 140, maar das isolatie
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als het moet zijn ze alle 4 stijf
met een batman capeje omquote:Op maandag 15 februari 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee en van de linnenkast springen is ook niet zo'n goed idee meer
die is ook al bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... jij bent al bezet![]()
Kan Friemel geen DJ spelen?![]()
je moet ook rustig aan doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon die verdomde moeheid die eruit moet...
Het wordt wel langzaam beter maar als ik even teveel doe(fysiek) dan betaal ik dat dubbel terug
daar moet je ook niet over denkenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm... ik weet niet wat ik daar van moet denken
je kunt me wel lenenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... jij bent al bezet![]()
Kan Friemel geen DJ spelen?![]()
Is Friemel bezet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is ook al bezet
-edit- en hij mag niet met de DJ spelen![]()
Nee, daar moet ik vast iets anders mee doenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je ook niet over denken
Hahaha, jaja ritmische bewegingen met je heupenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt me wel lenen
edit weet niet of friemel gevoel voor ritme heeft, ik wel vooral in me heupen![]()
quote:
Oeh, in de trein?quote:
dacht je dat hij zelf die sierraden maaktequote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Friemel bezet?M'n hart, wat doe je?
moeten is een lelijk woordquote:[..]
Nee, daar moet ik vast iets anders mee doen![]()
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...quote:
sorry dat ik de brenger van het slechte nieuws benquote:
Wist je dat dan niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Friemel bezet?M'n hart, wat doe je?
Ik heb geen klachtenquote:[..]
Hahaha, jaja ritmische bewegingen met je heupen![]()
alleen momenteel niet veelquote:
hihihi, neequote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht je dat hij zelf die sierraden maakte![]()
[..]
moeten is een lelijk woord![]()
![]()
zo oud is hij nou ook weer nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...
Als ik een sik had...
nee jij nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...
Als ik een sik had...
Bijvoorbeeldquote:
Met mijn friemelkunsten is niks mis hoorquote:
denk nou aan je rugquote:
dadelijk val je weerquote:[..]
Met mijn friemelkunsten is niks mis hoor
op[ de rug is moeilijk friemelenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
[..]
jij hebt geen sikquote:
nee, klopt...maar ALS ik hem had...zou ik zo doen.quote:
uhumquote:
je scheert je ookquote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, klopt...maar ALS ik hem had...zou ik zo doen.
ehm, ja, maar dan ergens andersquote:
daarom heb je geen sikquote:Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm, ja, maar dan ergens anders
quote:
of juist welquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
[..]
\wat bedoel je?quote:
als hij weer kan lopenquote:
iets jonger dan LLquote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
\wat bedoel je?
Ik weet niet hoe oud je bent, je leeftijd staat niet in je profeil
Dat is niet voor nietsquote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
\wat bedoel je?
Ik weet niet hoe oud je bent, je leeftijd staat niet in je profeil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet voor niets
en dat moet ik ruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet voor niets
nou staat het nog op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat zou wel heeeel knap zijn, als je dat konquote:
Ohneeeeeee!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou staat het nog op het internet
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou wel heeeel knap zijn, als je dat kon
daarom heb ik je maar gequotequote:
Dankje.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb ik je maar gequote
YWquote:
het maakt me echt niet uit hoorquote:
jij bent een nog grotere spammert dan ikquote:
quote:statistieken
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 12810 (gemiddeld 97 per dag)
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent een nog grotere spammert dan ik![]()
[..]
weet ik anders zou je het ook niet gezegd hebbenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het maakt me echt niet uit hoor
whehehequote:
dat is helemaal waarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik anders zou je het ook niet gezegd hebben
die stoppen niet voor je geboortedatum hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is helemaal waar![]()
misschien zet ik het ook maar wel in mijn profiel en fobo, nu word ik af en toe gestalkt door 18 jarige zelfbenoemde players
echt welquote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die stoppen niet voor je geboortedatum hoor
het maakt ze niet uit hoe oud jebent als me maar kunnen fappen op je picsquote:
teveel infoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het maakt ze niet uit hoe oud jebent als me maar kunnen fappen op je pics
Sinds wanneer moet je kunnen lopen om te friemelen?quote:
NEEEEEEEEquote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
teveel info![]()
ik delete mijn fobo wel
hahaaaa, kijk mij er nou vanuit gaan dat mijn foto's fapwaardig zijn![]()
hij moet wel goed kunnen bewegenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je kunnen lopen om te friemelen?
Ach, zelfs verlamde gehandicapten laten een callgirl komen, dus dat zal ook wel meevallenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij moet wel goed kunnen bewegen
Ja, zie, sorry, ik nam het gewoon aan ook, haha.quote:
die bewegen makkelijker en beter dan flesquote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zelfs verlamde gehandicapten laten een callgirl komen, dus dat zal ook wel meevallen
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zie, sorry, ik nam het gewoon aan ook, haha.
Die callgirls? Ja, vast welquote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die bewegen beter dan fles
etenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die callgirls? Ja, vast wel
Ik ga eens een stokbroodje in de oven gooien, na sporten krijg je altijd zo'n honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |