heeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud is
sometimes i forgot what's up and what's down
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
okee ik heb hier ook nog euroshopper![]()
en friki's van de lidl
hier nietquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef john-frusciante het volgende:Maar zou dat jou ook goed staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud isstupidity has become as common as common sense was before
ik las dat de wagens niet redenquote:
nou voor lowbudget bier is het best te drinken,maar dat is mijn mening, is toch voor iedereen andersquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?
is euroshopper een beetje te drinken of hoofdpijn bier?
goed hoor en met jou?quote:
was superquote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, GF, hoe was het zaterdag met die sieraden van Friemel?
goed, khad het vandaag erg druk op school, dus geniet ik extra van het relaxen s'avondsquote:
ik dacht het niet maar LL welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zou dat jou ook goed staan?
T is mij niet overtuigend genoeg, ga het dus maar niet uitproberenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou voor lowbudget bier is het best te drinken,maar dat is mijn mening, is toch voor iedereen anders
suikertjequote:
tweetyquote:
ja erg gelachen na sluitingstijd, heeft nic de bar nog schooon gekregen??quote:
aah en dat kom je op fok doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
goed, khad het vandaag erg druk op school, dus geniet ik extra van het relaxen s'avonds
daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht het niet maar LL wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavariaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?
is euroshopper een beetje te drinken of hoofdpijn bier?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah en dat kom je op fok doen?
[..]
euroshopperquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavaria
dan ga ik deadliest catch kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou, in elk geval een poosje, dr komt zo wel wat op tv wat ik wil zien, dus om half 10 gaat de laptop uit en ga ik tv loeren!
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is mij niet overtuigend genoeg, ga het dus maar niet uitproberen
Ik ga met mn zus een of andere drama serie bekijken, ze zegt dat het iets is wat ik niet wil missen. Dus hoop ik dat het echt zo leuk is als ze zegt.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef john-frusciante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud is
die staaaaart....
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |