haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hoe is het ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed beschonken![]()
mja carnaval he, 1 keer per jaar dat ik vreemd mag gaan
GFquote:
Hoi Giertjequote:
goed hoor en daar?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hoe is het ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus je hebt het naar je zin?
[..]
GF
[..]
Hoi Giertje
Hey Marcquote:
skies wat ben je aan et doen dan?quote:
ja goed aangezien het weer ben ik geen militair meer maar een skieerquote:
aah okee en het bier vloeit rijkelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed aangezien het weer ben ik geen militair meer maar een skieer
heeyquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee en het bier vloeit rijkelijk
ja lekker wat voor merk is het?quote:
ooow in dat geval bier is bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef john-frusciante het volgende:
* JF geeft een rondje
hey is toch gratis
doe maar jupilerquote:
Duidelijk niet neequote:
okee ik heb hier ook nog euroshopperquote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk niet nee
Ik ga alleen voor echt goed bier en anders niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |