Met geruchten win je alleen een oorlog.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:20 schreef sararaats het volgende:
@Pheno: dat is maar een gerucht dat ik ergens las
Join the club. Moge die steeds groter worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef sararaats het volgende:
ik haat oorlog
lekkere geur van plasticquote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
I love the smell of napalm in the morning![]()
Hier niet, maar zelfs al was het vakantie had ik wel moeten werken helaas. Wij krijgen dan niet standaard vrijquote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uh het is vakantie toch of niet?
Goed goedquote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieve mensen!
Hoe is het hier?
Erg graag, ben moe!quote:
ja goed beschonkenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieve mensen!
Hoe is het hier?
marcquote:
dan drink je een ander merk bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed beschonken![]()
mja carnaval he, 1 keer per jaar dat ik vreemd mag gaan
Marijkequote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dag lieve mensen!
Hoe is het hier?
daar zeg ik geen nee tegenquote:
ja geen doordacht bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan drink je een ander merk bier
giertjequote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hoe is het ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed beschonken![]()
mja carnaval he, 1 keer per jaar dat ik vreemd mag gaan
GFquote:
Hoi Giertjequote:
goed hoor en daar?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hoe is het ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus je hebt het naar je zin?
[..]
GF
[..]
Hoi Giertje
Hey Marcquote:
skies wat ben je aan et doen dan?quote:
ja goed aangezien het weer ben ik geen militair meer maar een skieerquote:
aah okee en het bier vloeit rijkelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed aangezien het weer ben ik geen militair meer maar een skieer
heeyquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee en het bier vloeit rijkelijk
ja lekker wat voor merk is het?quote:
ooow in dat geval bier is bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef john-frusciante het volgende:
* JF geeft een rondje
hey is toch gratis
doe maar jupilerquote:
Duidelijk niet neequote:
okee ik heb hier ook nog euroshopperquote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk niet nee
Ik ga alleen voor echt goed bier en anders niet
heeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud is
sometimes i forgot what's up and what's down
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
okee ik heb hier ook nog euroshopper![]()
en friki's van de lidl
hier nietquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef john-frusciante het volgende:Maar zou dat jou ook goed staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud isstupidity has become as common as common sense was before
ik las dat de wagens niet redenquote:
nou voor lowbudget bier is het best te drinken,maar dat is mijn mening, is toch voor iedereen andersquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?
is euroshopper een beetje te drinken of hoofdpijn bier?
goed hoor en met jou?quote:
was superquote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, GF, hoe was het zaterdag met die sieraden van Friemel?
goed, khad het vandaag erg druk op school, dus geniet ik extra van het relaxen s'avondsquote:
ik dacht het niet maar LL welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zou dat jou ook goed staan?
T is mij niet overtuigend genoeg, ga het dus maar niet uitproberenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou voor lowbudget bier is het best te drinken,maar dat is mijn mening, is toch voor iedereen anders
suikertjequote:
tweetyquote:
ja erg gelachen na sluitingstijd, heeft nic de bar nog schooon gekregen??quote:
aah en dat kom je op fok doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
goed, khad het vandaag erg druk op school, dus geniet ik extra van het relaxen s'avonds
daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht het niet maar LL wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavariaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warsteiner, Bitburger, Brand, en uh ... ?
is euroshopper een beetje te drinken of hoofdpijn bier?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah en dat kom je op fok doen?
[..]
euroshopperquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavaria
dan ga ik deadliest catch kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou, in elk geval een poosje, dr komt zo wel wat op tv wat ik wil zien, dus om half 10 gaat de laptop uit en ga ik tv loeren!
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bierquote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is mij niet overtuigend genoeg, ga het dus maar niet uitproberen
Ik ga met mn zus een of andere drama serie bekijken, ze zegt dat het iets is wat ik niet wil missen. Dus hoop ik dat het echt zo leuk is als ze zegt.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef john-frusciante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow jammer dat carnaval zo koud is
die staaaaart....
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wheheheh okee dramas ben ik niet zo vanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik ga met mn zus een of andere drama serie bekijken, ze zegt dat het iets is wat ik niet wil missen. Dus hoop ik dat het echt zo leuk is als ze zegt.
dat denk ik ook welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht het niet maar LL wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mja echt zonde dat die dood isquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bier
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
euroshopper is als ik het goed heb een b-merk van bavaria
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja erg gelachen na sluitingstijd, heeft nic de bar nog schooon gekregen??
Dat wist ik helemaal niet! In het vervolg ga ik voor mijn friki`s dus naar de lidlquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat wil niet veel zeggen want, de frikandellen wat ze in de lidl verkopen worden verpakt in de mora, dus de friki's zijn hetzelfde. de bron is dat ik er gewerkt heb, kasn miss hetzelfde zijn met bier
marijke skatje!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik vond ze ook wel erg mooi eruit zien, maar het is niet echt iets voor mij
En hoi suikertaartje lieverdje!!!
ze hebben ook gewone sieradenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik vond ze ook wel erg mooi eruit zien, maar het is niet echt iets voor mij
En hoi suikertaartje lieverdje!!!
Niet naar de Mmm zoeken hequote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! In het vervolg ga ik voor mijn friki`s dus naar de lidl
quote:
Ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
marijke skatje!
je hebt het overleefd!
hihi...offroadmonstertje dat je er rondrijdt
word wel raar met een nieuw seizoenquote:
Had ik niet eens gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben ook gewone sieraden
ja idd was een van de leukste kapiteins, (mijn favo is Sig), maar goed R.I.P Philquote:
Nee die kan ik er dan nog wel bij bedenken.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Niet naar de Mmm zoeken he
niks van gemerktquote:
whehe siggie is geniaalquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd was een van de leukste kapiteins, (mijn favo is Sig), maar goed R.I.P Phil
Volgende keer gewoon aan de DJ vragenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezienZal binnenkort nog eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
ze hebben 2 site's moet je ff vragen welke site de gewone sieraden op staanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezienZal binnenkort nog eens kijken
MOE!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja!![]()
Ik was bijna behekst, maar na het vervloeken van Geert Wilders hielden ze er mee op
![]()
En vandaag heb ik weer gewoon op de weg geredenNet als vannacht!
Hoe is het met jou dan lieverdje?
nja veel a merken zijn soms b merken in een ander jasjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee die kan ik er dan nog wel bij bedenken.
Wel heb ik ooit eens gehoord dat de euroshopper hagelslag van venz schijnt te zijn. Alleen heb ik het nooit kunnen testen omdat er soja inzit.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon aan de DJ vragen
Is die DJ een beetje appetijtelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |