dan gebruik je dus ook geen hagelslag van venz ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee die kan ik er dan nog wel bij bedenken.
Wel heb ik ooit eens gehoord dat de euroshopper hagelslag van venz schijnt te zijn. Alleen heb ik het nooit kunnen testen omdat er soja inzit.
Ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MOE!
En gelukkig maar dat je niet behekst bent...wat een idioten zeg
Nee, in bijna alles wat chocola bevat zit soja, en daar ben ik allergisch voor. Echt, je moet voor de grap maar eens op etiketten gaan kijken om te zien in hoeveel dingen soja zit.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gebruik je dus ook geen hagelslag van venz ?
Ben ruw aantrekkelijk, langharig (geen Yeti) en knuffelbaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die DJ een beetje appetijtelijk?![]()
welke van de 4 bedoel jequote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is DE DJ een beetje appetijtelijk?![]()
goed dat je het zegt wist ik helemaal nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee, in bijna alles wat chocola bevat zit soja, en daar ben ik allergisch voor. Echt, je moet voor de grap maar eens op etiketten gaan kijken om te zien in hoeveel dingen soja zit.![]()
je bent gewoon te klein voor je gewichtquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben ruw aantrekkelijk, langharig (geen Yeti) en knuffelbaar.
Ik weeg 70 kilo, zie er uit als 140, maar das isolatie
denk het welquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als het moet zijn ze alle 4 stijf
ssssshhhhhhhttttttttttttquote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent gewoon te klein voor je gewicht
koffie heb ik net opquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer. bakkie pleur en een koekske erbij![]()
schol !
symquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Nog even gedag zeggen voor ik vandaag heel vroeg naar bed ga.
Damn wat ben ik brak
Het is echt vreselijk irritant, het zit in zoveel meer dingen dan je zou verwachten. Ik heb alles zoals koekjes, en chocola en heel veel soorten broodbeleg opgegeven.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt wist ik helemaal niet
denk om je rug, niet iedereen kan aan de lamp hangenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Nog even gedag zeggen voor ik vandaag heel vroeg naar bed ga.
Damn wat ben ik brak
dat is ook klotequote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk irritant, het zit in zoveel meer dingen dan je zou verwachten. Ik heb alles zoals koekjes, en chocola en heel veel soorten broodbeleg opgegeven.
Het enige wat ik weiger op te geven is het eten van een dubbele boterham s'ochtends. Er zit nl ook soja in brood.
En ik krijg er last van mn darmen van wat in mijn geval inhoud dat ik mega buikpijn krijg. Het voelt dan net alsof iemand in je ingewanden zit te knijpen.
heeyquote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer. bakkie pleur en een koekske erbij![]()
schol !
nee en van de linnenkast springen is ook niet zo'n goed idee meerquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
denk om je rug, niet iedereen kan aan de lamp hangen
gewoon die verdomde moeheid die eruit moet...quote:
Ja maar ja maar.... jij bent al bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben ruw aantrekkelijk, langharig (geen Yeti) en knuffelbaar.
Ik weeg 70 kilo, zie er uit als 140, maar das isolatie
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als het moet zijn ze alle 4 stijf
met een batman capeje omquote:Op maandag 15 februari 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee en van de linnenkast springen is ook niet zo'n goed idee meer
die is ook al bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... jij bent al bezet![]()
Kan Friemel geen DJ spelen?![]()
je moet ook rustig aan doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon die verdomde moeheid die eruit moet...
Het wordt wel langzaam beter maar als ik even teveel doe(fysiek) dan betaal ik dat dubbel terug
daar moet je ook niet over denkenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm... ik weet niet wat ik daar van moet denken
je kunt me wel lenenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... jij bent al bezet![]()
Kan Friemel geen DJ spelen?![]()
Is Friemel bezet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is ook al bezet
-edit- en hij mag niet met de DJ spelen![]()
Nee, daar moet ik vast iets anders mee doenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je ook niet over denken
Hahaha, jaja ritmische bewegingen met je heupenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt me wel lenen
edit weet niet of friemel gevoel voor ritme heeft, ik wel vooral in me heupen![]()
quote:
Oeh, in de trein?quote:
dacht je dat hij zelf die sierraden maaktequote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Friemel bezet?M'n hart, wat doe je?
moeten is een lelijk woordquote:[..]
Nee, daar moet ik vast iets anders mee doen![]()
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...quote:
sorry dat ik de brenger van het slechte nieuws benquote:
Wist je dat dan niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Friemel bezet?M'n hart, wat doe je?
Ik heb geen klachtenquote:[..]
Hahaha, jaja ritmische bewegingen met je heupen![]()
alleen momenteel niet veelquote:
hihihi, neequote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht je dat hij zelf die sierraden maakte![]()
[..]
moeten is een lelijk woord![]()
![]()
zo oud is hij nou ook weer nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...
Als ik een sik had...
nee jij nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...
Als ik een sik had...
Bijvoorbeeldquote:
Met mijn friemelkunsten is niks mis hoorquote:
denk nou aan je rugquote:
dadelijk val je weerquote:[..]
Met mijn friemelkunsten is niks mis hoor
op[ de rug is moeilijk friemelenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
[..]
jij hebt geen sikquote:
nee, klopt...maar ALS ik hem had...zou ik zo doen.quote:
uhumquote:
je scheert je ookquote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, klopt...maar ALS ik hem had...zou ik zo doen.
ehm, ja, maar dan ergens andersquote:
daarom heb je geen sikquote:Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm, ja, maar dan ergens anders
quote:
of juist welquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
[..]
\wat bedoel je?quote:
als hij weer kan lopenquote:
iets jonger dan LLquote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
\wat bedoel je?
Ik weet niet hoe oud je bent, je leeftijd staat niet in je profeil
Dat is niet voor nietsquote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
\wat bedoel je?
Ik weet niet hoe oud je bent, je leeftijd staat niet in je profeil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet voor niets
en dat moet ik ruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet voor niets
nou staat het nog op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat zou wel heeeel knap zijn, als je dat konquote:
Ohneeeeeee!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou staat het nog op het internet
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou wel heeeel knap zijn, als je dat kon
daarom heb ik je maar gequotequote:
Dankje.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb ik je maar gequote
YWquote:
het maakt me echt niet uit hoorquote:
jij bent een nog grotere spammert dan ikquote:
quote:statistieken
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 12810 (gemiddeld 97 per dag)
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent een nog grotere spammert dan ik![]()
[..]
weet ik anders zou je het ook niet gezegd hebbenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het maakt me echt niet uit hoor
whehehequote:
dat is helemaal waarquote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik anders zou je het ook niet gezegd hebben
die stoppen niet voor je geboortedatum hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is helemaal waar![]()
misschien zet ik het ook maar wel in mijn profiel en fobo, nu word ik af en toe gestalkt door 18 jarige zelfbenoemde players
echt welquote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die stoppen niet voor je geboortedatum hoor
het maakt ze niet uit hoe oud jebent als me maar kunnen fappen op je picsquote:
teveel infoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het maakt ze niet uit hoe oud jebent als me maar kunnen fappen op je pics
Sinds wanneer moet je kunnen lopen om te friemelen?quote:
NEEEEEEEEquote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
teveel info![]()
ik delete mijn fobo wel
hahaaaa, kijk mij er nou vanuit gaan dat mijn foto's fapwaardig zijn![]()
hij moet wel goed kunnen bewegenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je kunnen lopen om te friemelen?
Ach, zelfs verlamde gehandicapten laten een callgirl komen, dus dat zal ook wel meevallenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij moet wel goed kunnen bewegen
Ja, zie, sorry, ik nam het gewoon aan ook, haha.quote:
die bewegen makkelijker en beter dan flesquote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zelfs verlamde gehandicapten laten een callgirl komen, dus dat zal ook wel meevallen
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zie, sorry, ik nam het gewoon aan ook, haha.
Die callgirls? Ja, vast welquote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die bewegen beter dan fles
etenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die callgirls? Ja, vast wel
Ik ga eens een stokbroodje in de oven gooien, na sporten krijg je altijd zo'n honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |