die is ook al bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... jij bent al bezet![]()
Kan Friemel geen DJ spelen?![]()
je moet ook rustig aan doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon die verdomde moeheid die eruit moet...
Het wordt wel langzaam beter maar als ik even teveel doe(fysiek) dan betaal ik dat dubbel terug
daar moet je ook niet over denkenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm... ik weet niet wat ik daar van moet denken
je kunt me wel lenenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... jij bent al bezet![]()
Kan Friemel geen DJ spelen?![]()
Is Friemel bezet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is ook al bezet
-edit- en hij mag niet met de DJ spelen![]()
Nee, daar moet ik vast iets anders mee doenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je ook niet over denken
Hahaha, jaja ritmische bewegingen met je heupenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt me wel lenen
edit weet niet of friemel gevoel voor ritme heeft, ik wel vooral in me heupen![]()
quote:
Oeh, in de trein?quote:
dacht je dat hij zelf die sierraden maaktequote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Friemel bezet?M'n hart, wat doe je?
moeten is een lelijk woordquote:[..]
Nee, daar moet ik vast iets anders mee doen![]()
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...quote:
sorry dat ik de brenger van het slechte nieuws benquote:
Wist je dat dan niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Friemel bezet?M'n hart, wat doe je?
Ik heb geen klachtenquote:[..]
Hahaha, jaja ritmische bewegingen met je heupen![]()
alleen momenteel niet veelquote:
hihihi, neequote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht je dat hij zelf die sierraden maakte![]()
[..]
moeten is een lelijk woord![]()
![]()
zo oud is hij nou ook weer nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...
Als ik een sik had...
nee jij nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde per ongeluk wel dat hij lang, lang geleden al 2 keer zo 'oud' was als ik...
Als ik een sik had...
Bijvoorbeeldquote:
Met mijn friemelkunsten is niks mis hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |