nee hoor, de eerste keer dat het gebeurde had ik een reeks van 160 ksc aaneengesloten topicsquote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was je erg verdrietig dat je 2 hele topics had gemist?
en toch kom ik je hier nu pas voor het eerst tegen?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, de eerste keer dat het gebeurde had ik een reeks van 160 ksc aaneengesloten topics
Dat ben ik zekerquote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind jouw plaatje wel leuk, zo zoetjes. Ben je dat ook?
Dat mag, alleen niet bij mij.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ben ik zeker![]()
Maar ik bijt wel. Soms.
ik vind dat zo enorm lekkerquote:
Jij bent een meisje toch?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat zo enorm lekker
en bbq stijl met bacon die vind ik ook heerlijk
de laatste die me beet was een goeie vriendin van mequote:Op maandag 15 februari 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent een meisje toch?
Ik bijt geen meisjes hoor
die heb ik nog nooit gehad toch maar es proberen danquote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en mozzarella met zongedroogde tomaatjes en pesto en basilicum
Ooh, in je HAND?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
de laatste die me beet was een goeie vriendin van me
we waren dronken heb een behoorlijke tijd met haar tandafdrukken in mijn hand gelopen
de dag erna was het behoorlijk dik en gevoeligquote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, in je HAND?
Dat valt wel mee dan toch?
vraag het aan de mensen van youtubequote:Op maandag 15 februari 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
de dag erna was het behoorlijk dik en gevoelig
ik heb een vraagje
youtube bestaat nu 5 jaar inmiddels
maar hoeveel filmpjes staan er eigenlijk precies op
hmmz moet ik die eens zien te vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vraag het aan de mensen van youtube
ik weet het wel zeker!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz moet ik die eens zien te vinden
ik denk zelf dat het enorm veel moet zijn
Laters zoetjequote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker!
en nu ga ik weer even met autootjes spelen en blokken bouwen en liedjes zingen![]()
![]()
byequote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker!
en nu ga ik weer even met autootjes spelen en blokken bouwen en liedjes zingen![]()
![]()
eeh, ja. denk ikquote:Op maandag 15 februari 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en toch kom ik je hier nu pas voor het eerst tegen?
Autootjes spelen? blokken bouwen?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik weet het wel zeker!
![]()
soms zo lief maar oow zo ondeugendquote:
Marc.quote:
en bedankt.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Pff wat een dag vandaag, ik erger me niet snel aan fokusers, maar vandaag echt, wat posten er toch een ........ hier.
Niet in dit topic.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en bedankt.
dan ga ik maar naar huis
quote:
byequote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zei "hier"
maar het is 16:00 geweest dus ik ga toch naar huis
Ja hier als op fok.. maar dan in anders topics.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zei "hier"
maar het is 16:00 geweest dus ik ga toch naar huis
ok, dan is het wel.o.kquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hier als op fok.. maar dan in anders topics.![]()
Ik ga ook wel..
Hier in de ksc? Ja, daar lopen weer een paar trieste figuren rond. Buiten de ksc is het helaas nog ergerquote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Pff wat een dag vandaag, ik erger me niet snel aan fokusers, maar vandaag echt, wat posten er toch een ........ hier.
Wat ben je weer heerlijk cynischquote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier in de ksc? Ja, daar lopen weer een paar trieste figuren rond. Buiten de ksc is het helaas nog erger
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga zo maar es ervandoor
es kijken of er een leven buiten fok bestaat
Wat zeggen ze?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
Extra journaal België 1
Zwits0rlandquote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar wou je heen met vakantie.
Nou daar kunnen we kort over zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
18 doden geborgen, meerdere dodelijke slachtoffers nog in de trein.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
mannen welquote:Op maandag 15 februari 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent een meisje toch?
Ik bijt geen meisjes hoor
welke database ?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef friemelaar het volgende:
Wie is die spammert die elke keer de database overbelast
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar kunnen we kort over zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |