Voor mij welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Alsof dat zo moeilijk is.
quote:
quote:
door wie komt dat eigenlijk? dat het zo langzaam gaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik hoop het wel, beetje stom dat het hier zo langzaam gaat de laatste tijd...!
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
door wie komt dat eigenlijk? dat het zo langzaam gaat?
Volgens mij niet. Althans ik zie ze niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zeker geen nieuwe aanwas of wel?
kansloos...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en een aantal oldbies zijn een leven gaan leiden of zo.
ik bedoel...? een leven...? Daar is toch echt niets leuks aan!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal.
Geen idee. Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik bedoel...? een leven...? Daar is toch echt niets leuks aan!
alleen dzjenznndksf en milou_...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Althans ik zie ze niet.
Milou is toch niet nieuw... Die hangt hier ook alweer een tijdje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen dzjenznndksf en milou_...
mmm ik weet het niet, ze zijn nieuwer dan ik dus nieuw voor mij ;-)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Milou is toch niet nieuw... Die hangt hier ook alweer een tijdje.
Dus eigenlijk is alleen jenn nieuw.
Ik was eigenlijk even van plan om te gaan scheren voor ik vanavond uit ga.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat zeg je luc? zullen we het topic even vol maken voor die fries weer terug komt?
Maar jij hoort dan ook al tot het meubilair hier.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ik weet het niet, ze zijn nieuwer dan ik dus nieuw voor mij ;-)
mmm dat moet ik eigenlijk ook wel doen...! mwah... kan strax ook nog wle!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk even van plan om te gaan scheren voor ik vanavond uit ga.
nee.... zo lang ben ik hier nog niet...!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hoort dan ook al tot het meubilair hier.
Toen ik 125 begon was jij er ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee.... zo lang ben ik hier nog niet...!nog maar sinds 140 ofzo...!
heul niet!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toen ik 125 begon was jij er ook al
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat zeg je luc? zullen we het topic even vol maken voor die fries weer terug komt?
Volgens mij welquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server van mn stage
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
Eerste week stage, heeeeeerlijk![]()
Excuus, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Stage SC # 139 Let the wars begin. Who will survive (8) is mijn eerste...!
Druk manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jullie zijn wel traag hoor...! anders post ik wel in mn eentje verder...!
quote:
dus? het is weekend! wat moet jij nou doen? of zit L.no bij je op schoot?quote:
Succes!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kijken of ik JNA van de troon kan stoten qua meeste posts in een topic!
dank je wel!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hey stagelopersPlaats voor nog iemand?
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus? het is weekend! wat moet jij nou doen? of zit L.no bij je op schoot?
Het begin van het eindequote:
slechte planning heb jij zeg!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Heb het juist in het weekend altijd het drukst
wel grappig om die eerste posts van mensen terug te lezen!quote:
hahaha Piliewilie kan in de toekomst kijken!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
Ik moet hier eigenlijk niet posten, dan kom ik hier straks veel te vaak
Zit iig vanaf 4 februari tot 20 juni op een financiele afdeling, reuze gezellig
je bent je baard vergeten!quote:
Ben je hier al langer dan ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee.... zo lang ben ik hier nog niet...!nog maar sinds 140 ofzo...!
dohquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent je baard vergeten!
even kijken zegt die jongen!quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en aangezien ik ook stage loopkwam ik hier ff kijken
Stage SC #86 Zijn we vrijdag vrij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je hier al langer dan ik.
Geen idee wanneer ik begonnen ben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slechte planning heb jij zeg!
Mijn eerste post. Sindsdien ook niet meer weggeweest.quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en aangezien ik ook stage loopkwam ik hier ff kijken
Jawelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel grappig om die eerste posts van mensen terug te lezen!
Ik wist niet dat ik hier alweer zolang aanwezig ben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
even kijken zegt die jongen!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hahaha Piliewilie kan in de toekomst kijken!![]()
hoevaak is die man hier wel niet geweest!
![]()
Eerder dan mijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je hier al langer dan ik.
Geen idee wanneer ik begonnen ben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel
Dankzij de stats van onze Piles
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
even kijken zegt die jongen!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stage SC #86 Zijn we vrijdag vrij?
ja ja... langer dan jij!
Heuquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goed ik ga even weg! spreek jullie strax nog wel even!
Gewoon wat rondklikkenquote:
Spamhelden van weleer... geen ideequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zijn Remcore, Damzkie en Royco gebleven trouwens?
inderdaad.quote:
Jammer dat ze er niet meer zijn hier. Zij hadden er wel voor gezorgd dat het hier niet zo traag zou gaan.quote:geen idee
Roycooooooooooooooooooooooo kom ik nog wel regelmatig tegenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik zie hier helemaal nooit meer, op heel Fok! niet
Doe hem de groeten eensquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Roycooooooooooooooooooooooo kom ik nog wel regelmatig tegen
Toch redelijk positiefquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ReMcOrE: laatste bezoek: 35 minuten, 48 seconden geleden.
Roycoooooo: laatste bezoek: 37 dagen, 18 uur geleden.![]()
Damzkieee: laatste bezoek: 1 uur, 52 minuten geleden.
Stuur 'em hier eens naar toe.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Roycooooooooooooooooooooooo kom ik nog wel regelmatig tegen
Alleen van Royco niet. Al ruim een maand niet meer op FOK! geweest.quote:
Hem mag je ook de groeten doen en weer eens hier langs sturen.quote:
Ja uuh, SC-en doe ik niet buiten SC'squote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hem mag je ook de groeten doen en weer eens hier langs sturen.
Niksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Wat zou ik moeten beginnen zonder mobiel internet.
Goed dat je het zegt, ff lunchenquote:
quote:
quote:
Ik ook, maar ik ben toch trots erop.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind dat hele lichtgroen maar moeilijk leesbaar
En terechtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben toch trots erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ja weet ikquote:
Niet echt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ikJij ook, wist je dat?
Ik ben heel erg saai...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:55 schreef Houniet het volgende:
Saaie lui hier!
Gelukkig zo volk hier.
Tukkerstopicsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zijn Remcore, Damzkie en Royco gebleven trouwens?
Voor het eerst sinds jaren dat ik een wedstrijd via de radio moet volgen. Vreselijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Houniet het volgende:
KOM OP AJAX
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef jna het volgende:
Een foto om het goed te maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
En dan kom je thuis. Zie je een brief op de mat liggen. je denkt: YESSSSSSS EEN VALENTIJNSKAART!
Je maakt 'm vol spanning open, ziet dat het een opgevouwen a4tje is. "Een brief zelfs?"
Vouwt 'm open, en dan komt dit pareltje tevoorschijn:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dean
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag, niet morgenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:52 schreef jna het volgende:
Dus mijn dag morgen kan niet meer kapot. Een valentijnstekening![]()
![]()
Hehequote:
Beloofd is beloofdquote:Op zondag 14 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
En dan kom je thuis. Zie je een brief op de mat liggen. je denkt: YESSSSSSS EEN VALENTIJNSKAART!
Je maakt 'm vol spanning open, ziet dat het een opgevouwen a4tje is. "Een brief zelfs?"
Vouwt 'm open, en dan komt dit pareltje tevoorschijn:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dean
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20 secondequote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb dus niks van het schaatsen meegekregen. Ik lag lekker op de bank en ik voelde me al lichtelijk slaperig tijdens de rit van Kramer....
word ik wakker bij de huldiging.. en ik maar denken dat mijn ogen 2 minuten dicht waren geweest
Vanaf de dweil kreeg ik echt slaap..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de rit en de ritten erna wel gezien. Ben er pas ingekomen vanaf rit 8. Maar heb niet meer op de huldiging gewacht.
Was toen al gaan slapen.
Toen kwam ik net thuis.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanaf de dweil kreeg ik echt slaap..
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef PieterBas het volgende:
maar gelukkig hebben we voor het schaatsen www.afstandgemist.nl![]()
Huur een busquote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Kut gladheidZouden de ouders van mn huisgenoot komen vandaag, wij 2 liter soep maken, komen ze niet door de gladheid
Zitten wij met 2 liter soep
En dan?quote:
Een soepbusquote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je een soepbus!!!!1!11!!!!1 lollerpantofl!!1!!!11!!!
Een soepbus. Die rijden door de stad met eten voor daklozen. Maar in Delft heb je ckr geen daklozen? Al die tu studenten bouwen dan snel een dakquote:
True en de daklozen die er zijn zitten gewoon te chillen in de parkeergaragesquote:Op zondag 14 februari 2010 12:05 schreef jna het volgende:
[..]
Een soepbus. Die rijden door de stad met eten voor daklozen. Maar in Delft heb je ckr geen daklozen? Al die tu studenten bouwen dan snel een dak
Waarschijnlijk zie je het verschil ook niet met bezopen studentenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True en de daklozen die er zijn zitten gewoon te chillen in de parkeergarages
Op zondagmorgen niet neequote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je het verschil ook niet met bezopen studenten
Ja, dat was mijn plan ook alquote:
Weer drie punten erbijquote:
gladheid?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Kut gladheidZouden de ouders van mn huisgenoot komen vandaag, wij 2 liter soep maken, komen ze niet door de gladheid
Zitten wij met 2 liter soep
Jupsquote:
Hier sneeuwt hetquote:
Dat het in Zeeland nou niet vriestquote:
HOEVEEL KAARTJES HEB GIJ GEHAD?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:38 schreef Houniet het volgende:
VALENTIJN !!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Jullie wonen gewoon verkeerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat het in Zeeland nou niet vriestHier is het gewoon -1 en bij mn ouders -4 hoor
Ik woon hier primaquote:Op zondag 14 februari 2010 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie wonen gewoon verkeerd.
Sommige mensen komen hem speciaal langs brengenquote:
Nog nietsquote:
Aahwquote:
Vraag het dan in dat Help ik zoekquote:Op zondag 14 februari 2010 12:47 schreef Houniet het volgende:
Ik moet echt weten hoe dat nummer heet.
Mensen weten mijn adres niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sommige mensen komen hem speciaal langs brengen
welk nummer?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:47 schreef Houniet het volgende:
Ik moet echt weten hoe dat nummer heet.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen weten mijn adres niet.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]Woon je in zo'n buitenlander flat?
Zouden ze het daar wetenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vraag het dan in dat Help ik zoektpoic!
Geen idee, maar niet geschoten...quote:
Kan je niet ff een sampletje knippen?quote:
quote:
Tja tja tja, wordt ook veel gedraaid in Housequake setsquote:
Puntje van mn tong ditquote:
Heb je geen iphone appquote:
Mn huisgenoot welquote:
Een eckte eckte?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:37 schreef Houniet het volgende:
Gisteren van de jongens een zomo cd map gehad. Nu kan het branden gaan beginnen!
En verder ook de tracklisten erbij pff wat een werk.
Dan kan je van je telefoon mixenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:55 schreef Houniet het volgende:
Kan me telefoon/laptop of ipod ook op mijn mixer aansluiten, buiten die 2 andere pioneers om.
Welke?quote:
Van die liveset.quote:
Jup, net gedownloadquote:
Oké. Have fun with it.quote:
Nu ff luisterenquote:
Ja, een paar uur terug.quote:
Heb je ook een HTC2? coolquote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat photobucket he? kan ik dat ook op mijn hippe HTC HD2 zetten?
jep! net de nieuwste Rom er op gezet en nu weer even mn standaard programmaatjes er op terugzetten!quote:
is dat die met WAP?quote:
Jaquote:
ik vraag toch of photobucket ook op htc hd2 wil!quote:
Vaak genoeg gedaan, maar niet hierquote:
Het gaat er om wat je er van maaaaaaakkkttttt. Denk je dat ik die harlem globetrotter neger van gister niet heb moeten zoekenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, maar niet hierPlus, zo boeiend zijn treinen nou ook weer niet
Jij niet nee. Puur omdat het bij jou gewoon niet kanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat "wij" nooit met de trein gaan.
Ja maar als er wel eens chicks in de trein zitten durf ik geen foto te makenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je er van maaaaaaakkkttttt. Denk je dat ik die harlem globetrotter neger van gister niet heb moeten zoeken
Naar mijn werk niet nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Jij niet nee. Puur omdat het bij jou gewoon niet kan
quote:
1.66?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jep! net de nieuwste Rom er op gezet en nu weer even mn standaard programmaatjes er op terugzetten!
quote:
quote:
Maar de toegangswegen eromheen zijn niet overdekt.quote:
Ik hoop toch echt dat die wel dicht zijn.quote:
dat zijn ze nooit...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat die wel dicht zijn.
Dat kiertje tel ik niet mee hoor.quote:
Pics?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
Dat kansloze gezwel dat mijn zus heet, heeft nu mijn kamasutra-verhaal gevonden..
Die heeft het naar mij gemaild met de tekst "Mooi verhaal! Je moet schrijver worden!"
Iemand een zus adopteren..?
30 jaar oud, een ster in google, jaloers, nieuwsgierig als een jonge hond, blond en vervelend. Zo goed als nieuw..
Bonnetje helaas niet in bezit..
Als je mn hyves hebt, kan je haar vast vinden..quote:
Dan mag je haar naar 7 dagen weer terugbrengenquote:
Welke naam mag ik invullen?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je mn hyves hebt, kan je haar vast vinden..
Helemaal afraggen en rma sturen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan mag je haar naar 7 dagen weer terugbrengen
Vergeet de doos niet goed dicht te maken. Je wilt haar niet in het wild tegenkomen..quote:
In de meeste stammen in het wild.. naaien ze gewoon een doos dicht..quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet de doos niet goed dicht te maken. Je wilt haar niet in het wild tegenkomen..
Kom maar halen. Ik ga haar niet ook nog ff brengen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |