Heb je ook een HTC2? coolquote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat photobucket he? kan ik dat ook op mijn hippe HTC HD2 zetten?
jep! net de nieuwste Rom er op gezet en nu weer even mn standaard programmaatjes er op terugzetten!quote:
is dat die met WAP?quote:
Jaquote:
ik vraag toch of photobucket ook op htc hd2 wil!quote:
Vaak genoeg gedaan, maar niet hierquote:
Het gaat er om wat je er van maaaaaaakkkttttt. Denk je dat ik die harlem globetrotter neger van gister niet heb moeten zoekenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, maar niet hierPlus, zo boeiend zijn treinen nou ook weer niet
Jij niet nee. Puur omdat het bij jou gewoon niet kanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat "wij" nooit met de trein gaan.
Ja maar als er wel eens chicks in de trein zitten durf ik geen foto te makenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je er van maaaaaaakkkttttt. Denk je dat ik die harlem globetrotter neger van gister niet heb moeten zoeken
Naar mijn werk niet nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Jij niet nee. Puur omdat het bij jou gewoon niet kan
quote:
1.66?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jep! net de nieuwste Rom er op gezet en nu weer even mn standaard programmaatjes er op terugzetten!
quote:
quote:
Maar de toegangswegen eromheen zijn niet overdekt.quote:
Ik hoop toch echt dat die wel dicht zijn.quote:
dat zijn ze nooit...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat die wel dicht zijn.
Dat kiertje tel ik niet mee hoor.quote:
Pics?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
Dat kansloze gezwel dat mijn zus heet, heeft nu mijn kamasutra-verhaal gevonden..
Die heeft het naar mij gemaild met de tekst "Mooi verhaal! Je moet schrijver worden!"
Iemand een zus adopteren..?
30 jaar oud, een ster in google, jaloers, nieuwsgierig als een jonge hond, blond en vervelend. Zo goed als nieuw..
Bonnetje helaas niet in bezit..
Als je mn hyves hebt, kan je haar vast vinden..quote:
Dan mag je haar naar 7 dagen weer terugbrengenquote:
Welke naam mag ik invullen?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je mn hyves hebt, kan je haar vast vinden..
Helemaal afraggen en rma sturen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan mag je haar naar 7 dagen weer terugbrengen
Vergeet de doos niet goed dicht te maken. Je wilt haar niet in het wild tegenkomen..quote:
In de meeste stammen in het wild.. naaien ze gewoon een doos dicht..quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet de doos niet goed dicht te maken. Je wilt haar niet in het wild tegenkomen..
Kom maar halen. Ik ga haar niet ook nog ff brengen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |