Regen is kut...!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen. ... Nu regent het
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk iedereen zoekt vrouw/man maar hier begon het mee natuurlijk
quote:
Damzkieee!quote:
waren er nog best veel geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:17 schreef RedemptioN het volgende:
tvp ^^
is iedereen hier zo eenzaam alleen dan?
Whehe ga eens werken ofzo gek!!quote:
en dat zeg jij met je ondertitel van bijna een jaar oud!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Damz, pas je sig eens aan ontzettende natnek!
Die blijft oneindig geldenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dat zeg jij met je ondertitel van bijna een jaar oud!
Knuffelnegertje...!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Damz, pas je sig eens aan ontzettende natnek!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die blijft oneindig gelden!
Next match: Willem II - Heracles Almelo @ 23/3 14.30-->deze is al geweest bij die gozert
Hoe heet dat ook nog maar weer? Wet van.. god ik heb nog bij het standbeeld van die gast in Dublin gestaan... je weet wel dat het altijd fout gaat als het fout kan gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
verdomme weer een half uur te laat.. Het is altijd precies de boot die ik neem, die kapot moet gaan natuurlijk..
Half uur in de kou staan wachten daar
Murphy's law?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook nog maar weer? Wet van.. god ik heb nog bij het standbeeld van die gast in Dublin gestaan... je weet wel dat het altijd fout gaat als het fout kan gaan
edit: wet van murphey?![]()
quote:
Whehe tuurlijk gek, je kunt er patat in bakkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Jaartje ouder, vette bek is ook gegroeid zie ik al wel.
Ik zal hem aanpassen.
en nu weer aan het werk man. Lapzak.
T gaat daar niet om! Zie t bord naast die draak, van die kapselsquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een kut fotograaf, zit daar een meisje op een stoel aan de linkerkant, komt er maar zo'n klein stukje op, en die lelijke vent op de achtergrond, waarom staat die er op?
die jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Murphy's law?
edit: Die ja :p
Maar dat ging er toch om, dat als er iets fout gaat dat alles fout blijft gaan? Of heb ik het nou mis? Bij mij is het toch net iets anders? Er varen 4 van die boten om het half uur en degene die ik moest hebben om hier om 9 uur te zijn was kapot
aaah ok, nou snap ik de foto, ik begreep al niet wat die lelijke jongen er op moest, ik bedoel, hoe kan je in HEMELSNAAM een rode zwembroek dragen...!!! Pfff dat is zooooo 1999...!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T gaat daar niet om! Zie t bord naast die draak, van die kapsels! Daar gaat t om, dat bord staat er keurig op
Daar heb je meteen jullie oplossing!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk iedereen zoekt vrouw/man maar hier begon het mee natuurlijk
Doorwerken dan!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff mijn burau raakt steeds voller met dossiers!
minder slowchatten en doorwerken zou een idee kunnen zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff mijn burau raakt steeds voller met dossiers!
Klopt, ik zal mij de ogen uit de kop schamen als ik daarmee moet lopen. WALGELIJK!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah ok, nou snap ik de foto, ik begreep al niet wat die lelijke jongen er op moest, ik bedoel, hoe kan je in HEMELSNAAM een rode zwembroek dragen...!!! Pfff dat is zooooo 1999...!
quote:
Jullie zijn veel te streng voor mij!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
minder slowchatten en doorwerken zou een idee kunnen zijn![]()
Wel minder gezellig natuurlijk
Dat van mij was alleen een suggestie en niet dwingend bedoeld hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn veel te streng voor mij!
Whehe 2 jaar geleden ook geweest.. Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja mijn vakantie is geboekt
6 juni - Turkije - Alanya !
Lekker biertjuuuuuuuuuuhs zuipuuuhquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh over 4 weekjes ga ik alweer
La Palma de gekste
Weet ik tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat van mij was alleen een suggestie en niet dwingend bedoeld hoor
Ik ben er ook al geweestquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe 2 jaar geleden ook geweest.. Niet echt mijn ding![]()
Die van mij is al afgeslotenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef octopussy het volgende:
Hoi, wie krijgt zijn afstudeeropdracht ook niet op gang?
Ik moet zeggen dat ik ondertussen wel een flink eind ben met mijn scriptie. Alleen de daadwerklijke opdracht ben ik nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef octopussy het volgende:
Hoi, wie krijgt zijn afstudeeropdracht ook niet op gang?
welke problemen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
Jeej. Eindelijk de problemen (voor nu) weer opgelostIk ben er weer (en ik hoop gewoon tot de lunch
)
Hebben een nieuw programma om allerlei zaken bij te houden (werk in de reclame dus jobs en contacten en offertes maken e.d.) en het programma werkt niet mee. Problemen tot nu toe:quote:
Hier posten natuurlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef jna het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal ik vandaag weer eens gaan doen?
T is maar goed dat er een spellingscontrole knobbeltje in mijn hoofd zat anders kwam t niet goed met onze scriptie!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tot volgende week dames!Ik heb er genoeg van, neem een weekje vakantie kom volgende week wel weer!
Tuurlijk, ga maar weer achter de vrouwen aan.. Mooie player dat je er rond loopt! Have fun!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tot volgende week dames!Ik heb er genoeg van, neem een weekje vakantie kom volgende week wel weer!
Nogmaals heel veel plezierquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hij gaat alleen opzoek naar zn dekseltjequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer achter de vrouwen aan.. Mooie player dat je er rond loopt! Have fun!!
hehe.. klinkt goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebben een nieuw programma om allerlei zaken bij te houden (werk in de reclame dus jobs en contacten en offertes maken e.d.) en het programma werkt niet mee. Problemen tot nu toe:
- Kan geen documenten koppelen (hoort wel te werken)
- Mailen op de PC vanuit het programma lukt niet (vastloper)
- Verschillende offertes in 1 offerte plaatsen lukt niet.
- Sjablonen moeten worden aangepast
- En dan natuurlijk hebben sommige mensen geen cursus gehad dus genoeg uitleg te geven
Als hij een potje is kan dat perfectquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij gaat alleen opzoek naar zn dekseltje
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is maar goed dat er een spellingscontrole knobbeltje in mijn hoofd zat anders kwam t niet goed met onze scriptie!![]()
WHEHEHEHEHEHHEHEHEE~~!!1`!1111één23~!~!!!einzweidreilollereins!!@!221
Hier ouwe Doucheburger,quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier ouwe Doucheburger,
wanneer verkopen jullie Colin aan Man Utd?
Ohja, dat wordt vast 8-0 ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]Vuile Duitser.
Tegen Heracles zegt Johnny aju![]()
dan ben ik er uiteraard bij
JA!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohja, dat wordt vast 8-0 ofzo
Ik lach me wel dood als wij op de dag dat PSV kampioen kan worden het feestje in Eindhoven komen verstoren met 0-0 of 0-1
quote:
Dat staat daar tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
GVD, vraag gewoon welke datum dat is, hondenkop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
Heyquote:
Beter dan OUD of TRUquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het gevoel in het voetbal forum te zitten
Dat heb ik hier ook wel eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Dean het zo aanpaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
ik bemoei me er gewoon niet meequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
Jaaaa! Dean zoekt vrouw. Dean vind vrouw. Vrouw dist Dean. Dean makes comeback bij vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Dean het zo aanpakt!
Ajax-Heracles.. Paar matties zijn voor Heracles en wat voor Ajax, ff mooi dagje van makenquote:
Ja, niet dat ik het erg vind hoor, maar ik ben de enige Feyenoorder hier volgens mijquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa! Dean zoekt vrouw. Dean vind vrouw. Vrouw dist Dean. Dean makes comeback bij vrouw. Vrouw dist hem opnieuw.
Daarna het Home in, misschien komt Johnny ook nog effequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ajax-Heracles.. Paar matties zijn voor Heracles en wat voor Ajax, ff mooi dagje van maken!
BEDANKT DAMZ![]()
Welke wedstrijd danquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:53 schreef jna het volgende:
Is het al zeker dat Johnny afscheid neemt tegen Heracles?
Zou me idd niet verbazenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax kennende in de plee-offs met 20.000 man op de tribunes
Ja.. vrouwenhumorquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Net een dijenkletser van zo'n vrouw hier. Moet royementen archiveren.. Zegt ze: daarom hebben we jouw aangenomen ROY voor de ROYementen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat beter dan gisteren. Om half 5 moet ik bij de dokter zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe gaat het met je keel Houniet?
Ik blijf hier in de pauze, dan kan ik lekker om 15.45 naar huis
Tot nu toe niet. Ik wil naar huis!quote:
Ik ook, maar ik zit hier nog wel een minuutje of 275. oftewel 16500 secondenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Ik wil naar huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |