Voor mij welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Alsof dat zo moeilijk is.
quote:
quote:
door wie komt dat eigenlijk? dat het zo langzaam gaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik hoop het wel, beetje stom dat het hier zo langzaam gaat de laatste tijd...!
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
door wie komt dat eigenlijk? dat het zo langzaam gaat?
Volgens mij niet. Althans ik zie ze niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zeker geen nieuwe aanwas of wel?
kansloos...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en een aantal oldbies zijn een leven gaan leiden of zo.
ik bedoel...? een leven...? Daar is toch echt niets leuks aan!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal.
Geen idee. Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik bedoel...? een leven...? Daar is toch echt niets leuks aan!
alleen dzjenznndksf en milou_...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Althans ik zie ze niet.
Milou is toch niet nieuw... Die hangt hier ook alweer een tijdje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen dzjenznndksf en milou_...
mmm ik weet het niet, ze zijn nieuwer dan ik dus nieuw voor mij ;-)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Milou is toch niet nieuw... Die hangt hier ook alweer een tijdje.
Dus eigenlijk is alleen jenn nieuw.
Ik was eigenlijk even van plan om te gaan scheren voor ik vanavond uit ga.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat zeg je luc? zullen we het topic even vol maken voor die fries weer terug komt?
Maar jij hoort dan ook al tot het meubilair hier.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ik weet het niet, ze zijn nieuwer dan ik dus nieuw voor mij ;-)
mmm dat moet ik eigenlijk ook wel doen...! mwah... kan strax ook nog wle!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk even van plan om te gaan scheren voor ik vanavond uit ga.
nee.... zo lang ben ik hier nog niet...!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hoort dan ook al tot het meubilair hier.
Toen ik 125 begon was jij er ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee.... zo lang ben ik hier nog niet...!nog maar sinds 140 ofzo...!
heul niet!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toen ik 125 begon was jij er ook al
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat zeg je luc? zullen we het topic even vol maken voor die fries weer terug komt?
Volgens mij welquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server van mn stage
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
Eerste week stage, heeeeeerlijk![]()
Excuus, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Stage SC # 139 Let the wars begin. Who will survive (8) is mijn eerste...!
Druk manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jullie zijn wel traag hoor...! anders post ik wel in mn eentje verder...!
quote:
dus? het is weekend! wat moet jij nou doen? of zit L.no bij je op schoot?quote:
Succes!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kijken of ik JNA van de troon kan stoten qua meeste posts in een topic!
dank je wel!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hey stagelopersPlaats voor nog iemand?
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus? het is weekend! wat moet jij nou doen? of zit L.no bij je op schoot?
Het begin van het eindequote:
slechte planning heb jij zeg!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Heb het juist in het weekend altijd het drukst
wel grappig om die eerste posts van mensen terug te lezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |