Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daar is ander personeel voorquote:
alles goed?quote:
De wiki viert alvast carnaval denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Wiki doet trouwens raar, dus het kan zijn dat de OP op zich moet laten wachten
Nee, eigenlijk niet. Heb voor de 4e keer een keelontsteking sinds november vorig jaarquote:
de grond staat er niet bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Fles: Waar in de bus ga jij het liefste zitten?...
Fles ligt toch lieverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
een stuk of 5quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef Pheno het volgende:
Damn, in hoeveel SC's zit jij
Ik kijk net in je posthistory om de nieuwe KSC te fipo'en, zie ik er 20
Het scheelt van de 23557 posts die gf heeft gemaakt, heeft hij er 18555 in KSC gemaakt... dus maar 5002 ergens anders...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef Pheno het volgende:
Damn, in hoeveel SC's zit jij
Ik kijk net in je posthistory om de nieuwe KSC te fipo'en, zie ik er 20
daar waar plek isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Dat is best knap als je dat goed bij kunt houdenquote:
dan kan hij ook de olympische spelen kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zijn andere oog, als het goed is.
Het is hier te merken dat de dir er niet is...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wiki viert alvast carnaval denk ik.
dan stop met dat zoenen van mensen met keelontstekingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Heb voor de 4e keer een keelontsteking sinds november vorig jaar
pre party op je werkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is hier te merken dat de dir er niet is...
zag net jongens van de service de Feigling binnen smokkelen
[..]
dan stop met dat zoenen van mensen met keelontsteking![]()
of laat je amandelen eens knippen
2 van de andere ken ik prima, die gaan inderdaad niet zo rap. Maar niets gaat zo snel als BeF. Even weer de wekelijkse schop geven trouwens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het scheelt van de 23557 posts die gf heeft gemaakt, heeft hij er 18555 in KSC gemaakt... dus maar 5002 ergens anders...
stuartquote:
Hehe, nee, het komt door andere medicijnen (inhalers voor astma) welke ik gebruikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan stop met dat zoenen van mensen met keelontsteking![]()
of laat je amandelen eens knippen
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Ik volg je niet op Twitter, dus dan vraag ik het maar hier. Hoe gaat het?quote:
Ik had nog overwogen om een zakflesje whisky mee te nemen vandaagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is hier te merken dat de dir er niet is...
zag net jongens van de service de Feigling binnen smokkelen
Ik geloof het jaquote:
whehehe alcoholistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had nog overwogen om een zakflesje whisky mee te nemen vandaag...
Morgen in de fabriek doe ik dat overigens niet, dan moet ik nog rijden.
dus daar lag het aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Wiki doet trouwens raar, dus het kan zijn dat de OP op zich moet laten wachten
Wikipedia dood?
* Giertje komt ook meefeestenquote:
de meeste gaan wel heel slooowwwwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best knap als je dat goed bij kunt houden![]()
Ik weiger het ook. Gebruik Facebook voor mijn status updatesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
heeft iedereen dan twitter
ik weiger het te gebruiken
facebook heb et wel gebruik et nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger het ook. Gebruik Facebook voor mijn status updates
dat kanquote:
omdat het nu even handig is jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
Hyves doe ik eigenlijk niets mee maar dat is ook omdat ik niet in Nederland woon. Vandaar dat ik Facebook meer gebruikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
facebook heb et wel gebruik et niet
hyves heb ik wel doe ik af en toe wat mee
et is handig om fotos op te uploaden
meeste van mijn tijd zit ik hier
ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
pssst, nederlandse internet adressen zijn ook vanuit het buitenland beschikbaar hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hyves doe ik eigenlijk niets mee maar dat is ook omdat ik niet in Nederland woon. Vandaar dat ik Facebook meer gebruik
Nee jij zit op andere dingen plezier te maken, da's bekendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan
Mensen die willen weten hoe het met mij gaat kunnen mij bellen
ik gebruik geen hyves en twitter (heb ze wel, zit er alleen nooit op)
sorrie daarvoor nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij zit op andere dingen plezier te maken, da's bekend
Maar mijn vrienden zijn over het algemeen niet Nederlands sprekend dus die hebben niets op Hyves te zoeken. Facebook is handiger als je internationale vrienden hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst, nederlandse internet adressen zijn ook vanuit het buitenland beschikbaar hoor
ik vond het wel leukquote:
als ik wil weten hoe et met je is weet ik je hier wel te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan
Mensen die willen weten hoe het met mij gaat kunnen mij bellen
ik gebruik geen hyves en twitter (heb ze wel, zit er alleen nooit op)
Oh toch wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie daarvoor nog
maar lekker was het wel
Je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het nu even handig is ja
Verder is twitter kut. Net als Facebook, Hyves, MySpace en al die andere kutonzin. En nu gaan Yahoo en Gmail ook nog dergelijke "handige functies" ongevraagd inbouwen.
Dat vraag ik toch niet? Ik gebruik geen twitter, kan Fles die het tijdelijk gebruikt dus niet volgen, dus vraag ik het hier.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
Zo is het rijtje voor mij correctquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je gemoedsrust:
Hyves
volgens mij denken de meeste fokkers er zo overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet? Ik gebruik geen twitter, kan Fles die het tijdelijk gebruikt dus niet volgen, dus vraag ik het hier.
Voor je gemoedsrust:
Hyves
Zo is het toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet? Ik gebruik geen twitter, kan Fles die het tijdelijk gebruikt dus niet volgen, dus vraag ik het hier.
Voor je gemoedsrust:
Hyves
Mensen![]()
Of datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik wil weten hoe et met je is weet ik je hier wel te vinden
vandaar ook mnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar mijn vrienden zijn over het algemeen niet Nederlands sprekend dus die hebben niets op Hyves te zoeken. Facebook is handiger als je internationale vrienden hebt
Hey hallo, het was ff wennen hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toch wel?Krijs eens niet zo dan
![]()
Ja sorry, ik had het ook 6 weken opgespaardquote:
Heb je al een poortje geprobeerd op Schiphol? Blijft die Gammazooi er in, of moet dat er nog uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat goed vooruit hoor phals er geen sneeuw ligt loop ik 1000-1500 meter iedere dag buiten
hey das verquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat goed vooruit hoor phals er geen sneeuw ligt loop ik 1000-1500 meter iedere dag buiten
Ik ben het nu nog uit mn haren aant wassenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had het ook 6 weken opgespaard![]()
Troep blijft erin jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je al een poortje geprobeerd op Schiphol? Blijft die Gammazooi er in, of moet dat er nog uit?
whehehequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het nu nog uit mn haren aant wassen
Met koud water he, anders stolt het allemaal. Lijk je helemaal zo'n uitgekookt eiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het nu nog uit mn haren aant wassen
dat is meer dan ik buiten loopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je facebook doet het niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Poep, het fotoboek wil niet via upload gaan.
hoe weet jij datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met koud water he, anders stolt het allemaal. Lijk je helemaal zo'n uitgekookt ei
* Stuart wil ook wel wat zonquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zonnetje schijnt hier lekkeralleen de sneeuw houdt me binnen
als ze een goede detectors hebben gaat hij niet af.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troep blijft erin jaOf er poortjes op afgaan weet ik niet. Men zegt van niet.
die is hier al bijna helemaal wegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
heey friemelaarquote:
friemelquote:
Ow, ja die flauwekul van gmail. Na 1 berichtje kan ik bevestigen dat het kut isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het nu even handig is ja
Verder is twitter kut. Net als Facebook, Hyves, MySpace en al die andere kutonzin. En nu gaan Yahoo en Gmail ook nog dergelijke "handige functies" ongevraagd inbouwen.
Ik kom niet in disco's dus dat scheeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ze een goede detectors hebben gaat hij niet af.
de goedkopere in disco's gaan wel af.
is dat de bijnaam die je thuiszorg zuster heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
bij jouw ook alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat was de vorige keer ook
Nee, die heten Mokkeltje 1 t/m 112quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat de bijnaam die je thuiszorg zuster heeft
Als daar fotoboeken op kunnen en ik verkeerd ben ingelogd, uh nee.quote:
laatste keer dat ik in een disco was dat is wel zowiezo 6 jaar geleden als et niet langer isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom niet in disco's dus dat scheelt
zo, vergelijkend waren onderzoek?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die heten Mokkeltje 1 t/m 112
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat was de vorige keer ook
Die van mij nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ze een goede detectors hebben gaat hij niet af.
de goedkopere in disco's gaan wel af.
Zie je wel, KUT facebook. Ik zei het je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als daar fotoboeken op kunnen en ik verkeerd ben ingelogd, uh nee.
heb jij geen vaste verpleger?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die heten Mokkeltje 1 t/m 112
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Die van mij niet
De knie van mn schoonmoeder is wel te detecteren met een metaaldetector
Hebben we thuis uitgetest, met zo'n goedkoop ding
haar ketting detecteerde hij niet, haar knie wel
toen ik nog jong wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dat ik in een disco was dat is wel zowiezo 6 jaar geleden als et niet langer is
ik weiger dat ook...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
Erm nee. Ik heb er op dit moment 10 verschillende aan de deur gehad. De een komt vaker dan de ander, maar dan nog. Hey, dit was niet mijn ideequote:
maar fles hoe is het? Nog steeds aan het bed gekluisterd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erm nee. Ik heb er op dit moment 10 verschillende aan de deur gehad. De een komt vaker dan de ander, maar dan nog. Hey, dit was niet mijn idee
Ik ben er 1 geweest, Nu zo'n 17 jaar geleden. Dat was zo leuk dat ik na 5 minuten het al voor gezien hieldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dat ik in een disco was dat is wel zowiezo 6 jaar geleden als et niet langer is
Leuk om te zienquote:
Mijn godquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erm nee. Ik heb er op dit moment 10 verschillende aan de deur gehad. De een komt vaker dan de ander, maar dan nog. Hey, dit was niet mijn idee
whehehee bij ons kregen we bij binnenkomst al de mededeling dat we ons moesten gedragenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik nog jong waskwam ik met een stalen pen in mijn been niet zonder piepjes door de metaaldetector.
dan werd je daarna nog even lekker betast door zo een gorilla![]()
is inmiddels 15 jaar geleden, en ik ben al het ijzer kwijt
kan je er ook een magneet aan hangen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk om te zien
[..]
Mijn god![]()
nja zolang er maar een zorgdossier zorgvuldig wordt bijgehouden...
dat had ik dus op et einde ook verveelde me mateloosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er 1 geweest, Nu zo'n 17 jaar geleden. Dat was zo leuk dat ik na 5 minuten het al voor gezien hield
Oh geen idee, straks eens die sterke magneet proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je er ook een magneet aan hangen?
dat vraag om een fotoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh geen idee, straks eens die sterke magneet proberen
Mits het luktquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
Ik volg je niet op Twitter, dus dan vraag ik het maar hier. Hoe gaat het?
Ja. Godver.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
maar fles hoe is het? Nog steeds aan het bed gekluisterd?
uiteraardquote:
Ga je kamer opruimenquote:
Ehm, ik hoopte eigenlijk wat afleiding hier op het forum te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga je kamer opruimen![]()
sorrie, moederinstinct
Ik dacht al, wat ruik ik toch?quote:
Oh, nja dat kan ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik hoopte eigenlijk wat afleiding hier op het forum te vinden
Was vermoeiend he?quote:
douche zequote:
slaap ze flesquote:
die is er genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik hoopte eigenlijk wat afleiding hier op het forum te vinden
Alleen ben ik nog zoekende. Deze SC is namelijk min of meer 'nieuw' voor moiquote:
maar wel de sc waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten.. nja meestal tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen ben ik nog zoekende. Deze SC is namelijk min of meer 'nieuw' voor moi
Succesquote:
whhaha vandaar mijn bijnaam gierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ruik ik toch?
[..]
Oh, nja dat kan ook
[..]
Was vermoeiend he?
Dat is natuurlijk wel het leukst voor iedereen jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wel de sc waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten.. nja meestal toch
Ja, je zult een hoop drank moeten hebben voor zaterdagquote:
nee hoor schat, als je ziet hoe ik erop reageer...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel het leukst voor iedereen ja
Doel jij nu soms op mijn post over roken elders![]()
whiskey bier tequilaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, je zult een hoop drank moeten hebben voor zaterdag
bier en fris sowieso..quote:
amaretto das lang geleden dat ik dat heb gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bier en fris sowieso..
als 1 klant komt moet ie amaretto inslaan
Ow ja, heeel lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
amaretto das lang geleden dat ik dat heb gehad
hoe was de wijn trouwens die ik je heb gegeven?
Bier voor op de onderste plankquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bier en fris sowieso..
als 1 klant komt moet ie amaretto inslaan
mooiquote:
Gelukkig maar want ik ben daar gewoon lekker flauw aan het doen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor schat, als je ziet hoe ik erop reageer...
de PI verklapt vaak mijn echte gemoedstoestand
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bier voor op de onderste plank![]()
En Blauwe d'r naast
Nog bedankt jaquote:
Ik ben 90% van de tijd sarcastischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik ben daar gewoon lekker flauw aan het doen natuurlijk
graag gedaan na mijn verjaardag moest ik toch van mijn enorme voorraad drank afquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das NA
maar ik doe zaterdag dat rokje niet aan, dat kan ik GF niet aandoen
[..]
Nog bedankt ja
[..]
Ik ben 90% van de tijd sarcastisch
(en dus ook gek op)
Witte zoete is altijd welkomquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
graag gedaan na mijn verjaardag moest ik toch van mijn enorme voorraad drank af
en ik dacht inge lust vast wel een wijn
jaaa daar ben ik zelf ook wel dol opquote:
Kamerscherm ertussen en hoppa, opgelostquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa daar ben ik zelf ook wel dol op
vanavond naar een verjaardag
en een zin dat ik er in heb![]()
er komen er dus ook 2 die elkaar totaaaal niet liggen
mja nou ja mij maakt et niet uit maar goed ze negeren elkaar maar danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kamerscherm ertussen en hoppa, opgelost
nee man, aan het BSDM kruisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
Wie vervelend doet gaat in de hoek, kinderachtig gedoe allemaal
eens, volwassenen kunnen elkaar gewoon negerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja mij maakt et niet uit maar goed ze negeren elkaar maar dan
dat gezeik ben dat meer dan beu
zweepjes erbijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, aan het BSDM kruis
hebben wij ook nog wat te kijken
Make mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
Wie vervelend doet gaat in de hoek, kinderachtig gedoe allemaal
nou ja het ergste is ik ben zon beetje het oudste van al mijn vriendenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eens, volwassenen kunnen elkaar gewoon negeren
is voor ons (de toeschouwers) veel amusanterquote:
Als jij het vliegticket regelt, kom ik je wel straffenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja het ergste is ik ben zon beetje het oudste van al mijn vrienden
Okay, das goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij het vliegticket regelt, kom ik je wel straffen
Mensen, getuigen jullie ?quote:
dat wil ik dan weer niet zeggenquote:
Een papieren ticket is te duur maar een e-ticket kan natuurlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen, getuigen jullie ?
Ik verwacht dus binnenkort een ticket in de post
Geen idee waar je zitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een papieren ticket is te duur maar een e-ticket kan natuurlijk wel
sssst daar gaan ze toch automatisch van uitquote:
De grootste stad van Europaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee waar je zit
[..]
sssst daar gaan ze toch automatisch van uit
ik heb geen idee welke stad dat is eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
De grootste stad van Europa
En ik ben nog steeds niet neergeschoten
Londonquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee welke stad dat is eigenlijk
aah okee mooie stad wel ben er wel es geweestquote:
Is dat Europaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moskou is allang niet meer zo goedkoop
Waarnaartoe en wie is Tweety (anders dan dat gele vogeltje)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
--tweety-- is je vergeten mee te nemen
tweet is een ander die wel eens een bakkie komt doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarnaartoe en wie is Tweety (anders dan dat gele vogeltje)
Oooh, wat grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tweet is een ander die wel eens een bakkie komt doen.
ze heeft stage gelopen in engeland en is deze week terug gekomen
Dat zag ik net op Wikipedia (dat het groter was)quote:
dat wist ik ook niet sinds wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zag ik net op Wikipedia (dat het groter was)
Had geen idee dat Rusland onder Europa werd genoemd eigenlijk. Vind het zelf Azie maar wie ben ik![]()
Oww eigenlijk nog niet zo langquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet sinds wanneer is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Dan nog wist ik het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef friemelaar het volgende:
Wel in Europa![]()
NIET in de EU![]()
das heel wat anders
moet je niet zoveel fokkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
Ik krijg mn werk nooit af
en dan komen ze ook nog klagen enzo .. meer tijd verloren dus
ik ben een vrouw, ik kan multi taskenquote:
daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, ik kan multi tasken
Het licht, anders zie ik nietsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb je een goed punt
en ben je er al over uit wat je met carnaval aan doet?
Ja en alles op half tempo, daar hebben we wwat aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, ik kan multi tasken
Ik hoorde je toch anders niet klagen in bedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en alles op half tempo, daar hebben we wwat aan
ik ga morgen maar es bij mijn ouwelui langsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het licht, anders zie ik niets
wrs wordt het dus toch de heksenjurk of de musketierenjurk
Dat kwam door je eigen gekrijsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoorde je toch anders niet klagen in bed
daar kan ik soms echt niet tegenquote:
heet dat nog steeds zo?quote:
Je gaat bijna zeggen van "Ja, nou weet ik wel dat je ligt te faken, hou verder gewoon ff je bek plzquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar kan ik soms echt niet tegen
vrouwen die de halve wijk bij elkaar brullen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heet dat nog steeds zo?
tsjechoslowakije kan ik in de nieuwe bosatlas ook niet meer vinden
* Stuart heeft niet iets geleerd maar ik was ook niet zo vaak op school aanwezigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik nog geleerd hoor, net als Joegoslavië.
mjaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat bijna zeggen van "Ja, nou weet ik wel dat je ligt te faken, hou verder gewoon ff je bek plz"
Moet je me maar niet open scheurenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat bijna zeggen van "Ja, nou weet ik wel dat je ligt te faken, hou verder gewoon ff je bek plz"
mij en viev heb je nooit gehoord of welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je me maar niet open scheuren
[..]
whahaha okee leuk hoor heb je al je eigen autootje dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zelfstandig een auto bestuurt zonder L op het dak!![]()
En het ging nog goed ook!
![]()
Alleen het optrekken ging wat langzaam (lesauto was een diesel, dit is een benzine auto, dus dat was even wennen), heb nog nooit zoveel boze blikken gezien in de autoDus ik lachte en zwaaide maar, dat hielp wel
neuhquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij en viev heb je nooit gehoord of wel
Jeeeejquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Alleen het optrekken ging wat langzaam (lesauto was een diesel, dit is een benzine auto, dus dat was even wennen), heb nog nooit zoveel boze blikken gezien in de autoDus ik lachte en zwaaide maar, dat hielp wel
Woohooquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
whehe mooi daar dacht ik later nog aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
Jeeeej
het is slim om snel ervaring op te doen
Laat ze maar toeteren
Nee, was de auto van Suikertaartjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha okee leuk hoor heb je al je eigen autootje dan?
Ja, dat was ik ook zeker van plan, ik trek me er niets van aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
Jeeeej
het is slim om snel ervaring op te doen
Laat ze maar toeteren
daar hebben wij een voordeel in: het vrouw zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, was de auto van Suikertaartje![]()
[..]
Ja, dat was ik ook zeker van plan, ik trek me er niets van aanSmile and wave
![]()
Waarom ging ze haar rijbewijs halen om er 5 jaar lang geen gebruik van te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Mijn zus had 5 jaar na het halen van haar rijbewijs niet gereden.
Ik gaf haar een autotje (okay, wel meteen een 205 GTI) en ze was meteen onzeker, bang, en wist zelfs niet meer hoe de auto werkte
die heeft dus echt lessen van JF gekregen (omdat hij rustig blijft) om weer een beetje normaal te kunnen rijden
aah okee waar ben je heen gereden dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, was de auto van Suikertaartje![]()
[..]
Ja, dat was ik ook zeker van plan, ik trek me er niets van aanSmile and wave
![]()
Ja, ik heb ook zo'n vriendin, die heeft dus weer rijlessen genomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Mijn zus had 5 jaar na het halen van haar rijbewijs niet gereden.
Ik gaf haar een autotje (okay, wel meteen een 205 GTI) en ze was meteen onzeker, bang, en wist zelfs niet meer hoe de auto werkte
die heeft dus echt lessen van JF gekregen (omdat hij rustig blijft) om weer een beetje normaal te kunnen rijden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hebben wij een voordeel in: het vrouw zijn![]()
Mannen, gotta love the simplicity
Gewoon een beetje door Zwolle geredenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee waar ben je heen gereden dan?
zodat ze het had. Bij sommige sollicitaties word je al afgewezen als je geen rijbewijs hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ging ze haar rijbewijs halen om er 5 jaar lang geen gebruik van te maken
zwolle is wel een leuke stad om door heen te rijdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een beetje door Zwolle geredenEn vanavond mag ik weer
Een gouden zus dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat ze het had. Bij sommige sollicitaties word je al afgewezen als je geen rijbewijs hebt
ze kon geen auto betalen (dacht ze) dus reed ze maar niet
echte student
nja ik was wat ouder en had dus JF al als vriendje, die hadden auto's genoeg om in te oefenen
Wel zegt ze af en toe nu nog: als ik jou niet had gehad, had ik wrs nu nog geen auto gereden..
ze is me eeuwig dankbaar
aah de volgende keer krijgen we een rondleidingquote:
nja was ouder dan zij was toen ik mn rijbewijs haalde, bedoelde ik dus.\quote:
whehehehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah de volgende keer krijgen we een rondleiding
dus ben wel benieuwd
oh, jij bent een verwent nakomertjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
...Ik ben het zusJE, zij is de grote zus....rijbewijs me geen cent gekost heeft.....
geeen idee jij bent daar beter bekend dus verras me maar met sightseeingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wheheheh
met de auto?
is kut hoor, maastricht met de auto
Vroegergingen JF en ik vaak een stukje toeren
eens met onweer rondgereden en toen zag je de bliksem zelfs op diverse plaatsen en objecten inslaan, dat was gaaf
Wow, hoe ingewikkeld kan een verhaal zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja was ouder dan zij was toen ik mn rijbewijs haalde, bedoelde ik dus.\
Ik ben het zusJE, zij is de grote zus (die er dus wel voor gezorgd heeft dat mn rijbewijs me geen cent gekost heeft)
zo gouden ben ik niet, echter weet ik nu wel wat ik aan haar heb
nee man juist nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, jij bent een verwent nakomertje
Sorrie, Ik las het na en vond het zelf ook erg wazigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, hoe ingewikkeld kan een verhaal zijn
Oh dan mag JF achter het stuur zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee jij bent daar beter bekend dus verras me maar met sightseeing
ik hou van onweer om er naar te kijken
ik vind maastricht zowiezo een schitterende stadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mag JF achter het stuur zitten
die kent de omgeving nog beter
Maar als je echt een rondleiding door maastricht wilt, wil ik je die best geven.
Maastricht is een prachtige culturele stad, mits je de wegen weet
Geweldigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Heeft ook een heel leuke havenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als je echt een rondleiding door maastricht wilt, wil ik je die best geven.
Maastricht is een prachtige culturele stad, mits je de wegen weet
Mestreechquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind maastricht zowiezo een schitterende stad
beter dan hier in deze puinzooi
welke? we hebben er meerderenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geweldig![]()
[..]
Heeft ook een heel leuke haven
daar kijken we maar omheenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mestreech
al is het een kutstad aan het worden, door alle omleidingen en pogingen om auto's te weren
en natuurlijk de nieuwbouw die wel grenst aan de historische gebouwen maar er totaal niet op aangepast is en dus hartstikke moderne nieuwbouw is
Volgens mij ben ik daar pas 1x in mijn hele leven geweest. Het is zover weg. Ik denk dat we er toen stopten onderweg naar de Ardennen ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mestreech
al is het een kutstad aan het worden, door alle omleidingen en pogingen om auto's te weren
en natuurlijk de nieuwbouw die wel grenst aan de historische gebouwen maar er totaal niet op aangepast is en dus hartstikke moderne nieuwbouw is
Nja ik vind het zuiden wat relaxterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar kijken we maar omheen
zowiezo vind ik et zuiden van het lang gezellig
'K ben de naam ff kwijt, maar is een grote haven, hoge muren waar de schepen aan liggen en dan over een brug naar de winkelstraat(en). Eigenlijk midden in 't centrumquote:
Jammerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar pas 1x in mijn hele leven geweest. Het is zover weg. Ik denk dat we er toen stopten onderweg naar de Ardennen ofzo
ik heb zowiezo een enorme hekel aan de hele randstad ben er wel es een periode geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik vind het zuiden wat relaxter
had ik het met een amsterdammer nog over...
hier toeteren we, dan krijg je een middelvinger, gescheld, en dat was het dan..
amsterdam: toeteren, middelvinger, gescheld, openlijke geweldpleging
whehehehe dat is geen havenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'K ben de naam ff kwijt, maar is een grote haven, hoge muren waar de schepen aan liggen en dan over een brug naar de winkelstraat(en). Eigenlijk midden in 't centrum
De rondvaartboten laden en lossen daar.
Sydneyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
WAAR MOET IK NOU EENS HEEN OP VAKANTIE
Maastrichtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
WAAR MOET IK NOU EENS HEEN OP VAKANTIE
Ja bij stiphoutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef friemelaar het volgende:
FF opgezocht, was tussen de servaasbrug en wilheminabrug vlak bij 't vrijthof
volgens mij heb ik daar een film van gezien klopt dat?quote:
Geloof wel dat daar een film over is gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar een film van gezien klopt dat?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar een film van gezien klopt dat?
Bij de watersport verenigingen in Mastricht hebben we ook wel overnachtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe dat is geen haven
dat is prive gebied van Stiphout (die heeft dus steigers gebouwd) en de overkant is gewoon gemeentegrond.
Wel is dat de enige plek waar je gratis mag liggen en dat doen al die dikkoppen dan ook
Hoe dikker de jachten, hoe minder ze naar betaalde havens gaan
(niets persoonlijk, valt ons gewoon allemaal op)
Havens zijn:
Sondag, Pietersplas, 't Bassin (nieuwe haven) en nog eentje waar ik ff de naam van kwijt ben.
JF zal ze wel weten, we hebben onze boot overal aangelegd.
Maar je moet eens doorvaren naar het Grindgat dan... aanmeren aan de wal en genieten van moeder natuur
deden wij bijna ieder weekend
Charley-Ann ik mis je![]()
(boot is dus verkocht inmiddels)
jaa die heb ik een hele tijd geleden gezien vond em wel goed in elkaar gezetquote:
Echt te triestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij de watersport verenigingen in Mastricht hebben we ook wel overnacht![]()
Bij eentje is't mooi :
1 Haven, aan de linker wal een diknekken club, 25 euri's per overnachting, stroom appart 5,- bijbetalen.![]()
Aan de rechter wal een roeivereniging 7,50 per overnachting, inclusief stroom, water en sanitaire voorzieningen
waarom nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das NA
maar ik doe zaterdag dat rokje niet aan, dat kan ik GF niet aandoen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt te triest
En die zoontjes met hun speedbootjes
De dikkoppen zijn ook de enige die niet zwaaien op het waterdaar voelen ze zich zeker te goed voor
dan blijf je aan de bar zitten...quote:
Ik mis het varen wel, is de meest ontspannende vorm van reizenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wij doen Maastricht meestal op de terugweg aan, komen dan via luik, en gaan binnendoor richting weert / nederweert, via Bocholt
Dan mag hij "bij ons' aan 't tafeltje komen staan, ik haal de drankjes welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan blijf je aan de bar zitten...![]()
werken met je lijf
dan zie je minder als dat je op zijn kruk gaat zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan mag hij "bij ons' aan 't tafeltje komen staan, ik haal de drankjes wel
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis het varen wel, is de meest ontspannende vorm van reizen
wrs ook de langzaamste, maar dat boeit niet
kruk is heilig?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zie je minder als dat je op zijn kruk gaat zitten
waarom denk je dat die plek juist gereserveerd is?
Juistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Precies, T'is dan toch vakantie
Dacht ik toch dat dat was omdat ie dan snel bij de deur was........quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zie je minder als dat je op zijn kruk gaat zitten
waarom denk je dat die plek juist gereserveerd is?
die 2 wel, anders zouden de eigenaren steeds een plek moeten zoeken, EN zo overzie je de zaak het bestequote:
Oh ja, dat was zijn smoes he..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dacht ik toch dat dat was omdat ie dan snel bij de deur was........
aaah op die manier dan klinkt het wel logischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die 2 wel, anders zouden de eigenaren steeds een plek moeten zoeken, EN zo overzie je de zaak het beste
doeeegquote:
LLquote:
ben jij nog aan het werkenquote:
dat is ook zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dacht ik toch dat dat was omdat ie dan snel bij de deur was........
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zijn smoes he..
Ja is ook zo
dan zal ik niet veel hier zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot vanavond mensen
wie is er allemaal dan al wegquote:
De verzakers, wie anders,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie is er allemaal dan al weg
in het weekend is het hier altijd rustigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
het zuiden van het land komen we hier niet tegen dit weekend nee
bijna weekend hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verzakers, wie anders,
al boeit het niet zo, het gaat hier ineens hard achteruit
waarom niet frankrijk of spanjequote:
Omdat daar kutvolk woont en omdat de treinen er zelden rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet frankrijk of spanje
aah okee nou ja we zien wel hoever we komenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het weekend is het hier altijd rustig
van de treinen weet ik daar niks vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat daar kutvolk woont en omdat de treinen er zelden rijden.
maakt ook niks uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja we zien wel hoever we komen
Oostenrijk dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat daar kutvolk woont en omdat de treinen er zelden rijden.
Zo'n beetje iedereen die klaar is met werken buitenshuisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie is er allemaal dan al weg
Ik zit nog gewoon op mijn werk andersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen die klaar is met werken buitenshuis![]()
Alleen de die hards blijven over hé
Daarom, jij bent toch ook nog niet wegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon op mijn werk anders
dat kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen die klaar is met werken buitenshuis![]()
Alleen de die hards blijven over hé
jij bent ook geen die hardquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon op mijn werk anders
ik ookquote:
ik hoop voor jou dat het smaaktquote:
ik ben altijd thuis als ik fokquote:
je hoeft niet het eten van je huisgenote te proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
thnxs doe et makkelijk vandaag gewoon magnetron maaltijd
Oh jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent ook geen die hard
nopequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een shot morfine oid over?
Ja, weet het helaas ook al, is de derde keer al ditquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
ik weet uit ervaring dat een gekneusde rib gruwelijk zeer doet en het duurt nog langer dan een gebroken rib
whehehequote:
gelukkig niet et was niet te vretenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hoeft niet het eten van je huisgenote te proberen
oeh dat gaat lekker pijn doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet het helaas ook al, is de derde keer al dit
Maar goed, moet zo nog wel naar huis gaan fietsen
wat had ze geprobeerd te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelukkig niet et was niet te vreten
Niet zoveel als het niesen eerder gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh dat gaat lekker pijn doen
lachen is nou ook zo fijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zoveel als het niesen eerder gelukkig
chicken tonightquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat had ze geprobeerd te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |