Dacht ik toch dat dat was omdat ie dan snel bij de deur was........quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zie je minder als dat je op zijn kruk gaat zitten
waarom denk je dat die plek juist gereserveerd is?
die 2 wel, anders zouden de eigenaren steeds een plek moeten zoeken, EN zo overzie je de zaak het bestequote:
Oh ja, dat was zijn smoes he..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dacht ik toch dat dat was omdat ie dan snel bij de deur was........
aaah op die manier dan klinkt het wel logischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die 2 wel, anders zouden de eigenaren steeds een plek moeten zoeken, EN zo overzie je de zaak het beste
doeeegquote:
LLquote:
ben jij nog aan het werkenquote:
dat is ook zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dacht ik toch dat dat was omdat ie dan snel bij de deur was........
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zijn smoes he..
Ja is ook zo
dan zal ik niet veel hier zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot vanavond mensen
wie is er allemaal dan al wegquote:
De verzakers, wie anders,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie is er allemaal dan al weg
in het weekend is het hier altijd rustigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
het zuiden van het land komen we hier niet tegen dit weekend nee
bijna weekend hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verzakers, wie anders,
al boeit het niet zo, het gaat hier ineens hard achteruit
waarom niet frankrijk of spanjequote:
Omdat daar kutvolk woont en omdat de treinen er zelden rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet frankrijk of spanje
aah okee nou ja we zien wel hoever we komenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het weekend is het hier altijd rustig
van de treinen weet ik daar niks vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat daar kutvolk woont en omdat de treinen er zelden rijden.
maakt ook niks uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja we zien wel hoever we komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |