'K ben de naam ff kwijt, maar is een grote haven, hoge muren waar de schepen aan liggen en dan over een brug naar de winkelstraat(en). Eigenlijk midden in 't centrumquote:
Jammerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar pas 1x in mijn hele leven geweest. Het is zover weg. Ik denk dat we er toen stopten onderweg naar de Ardennen ofzo
ik heb zowiezo een enorme hekel aan de hele randstad ben er wel es een periode geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik vind het zuiden wat relaxter
had ik het met een amsterdammer nog over...
hier toeteren we, dan krijg je een middelvinger, gescheld, en dat was het dan..
amsterdam: toeteren, middelvinger, gescheld, openlijke geweldpleging
whehehehe dat is geen havenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'K ben de naam ff kwijt, maar is een grote haven, hoge muren waar de schepen aan liggen en dan over een brug naar de winkelstraat(en). Eigenlijk midden in 't centrum
De rondvaartboten laden en lossen daar.
Sydneyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
WAAR MOET IK NOU EENS HEEN OP VAKANTIE
Maastrichtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
WAAR MOET IK NOU EENS HEEN OP VAKANTIE
Ja bij stiphoutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef friemelaar het volgende:
FF opgezocht, was tussen de servaasbrug en wilheminabrug vlak bij 't vrijthof
volgens mij heb ik daar een film van gezien klopt dat?quote:
Geloof wel dat daar een film over is gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar een film van gezien klopt dat?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar een film van gezien klopt dat?
Bij de watersport verenigingen in Mastricht hebben we ook wel overnachtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe dat is geen haven
dat is prive gebied van Stiphout (die heeft dus steigers gebouwd) en de overkant is gewoon gemeentegrond.
Wel is dat de enige plek waar je gratis mag liggen en dat doen al die dikkoppen dan ook
Hoe dikker de jachten, hoe minder ze naar betaalde havens gaan
(niets persoonlijk, valt ons gewoon allemaal op)
Havens zijn:
Sondag, Pietersplas, 't Bassin (nieuwe haven) en nog eentje waar ik ff de naam van kwijt ben.
JF zal ze wel weten, we hebben onze boot overal aangelegd.
Maar je moet eens doorvaren naar het Grindgat dan... aanmeren aan de wal en genieten van moeder natuur
deden wij bijna ieder weekend
Charley-Ann ik mis je![]()
(boot is dus verkocht inmiddels)
jaa die heb ik een hele tijd geleden gezien vond em wel goed in elkaar gezetquote:
Echt te triestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij de watersport verenigingen in Mastricht hebben we ook wel overnacht![]()
Bij eentje is't mooi :
1 Haven, aan de linker wal een diknekken club, 25 euri's per overnachting, stroom appart 5,- bijbetalen.![]()
Aan de rechter wal een roeivereniging 7,50 per overnachting, inclusief stroom, water en sanitaire voorzieningen
waarom nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das NA
maar ik doe zaterdag dat rokje niet aan, dat kan ik GF niet aandoen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt te triest
En die zoontjes met hun speedbootjes
De dikkoppen zijn ook de enige die niet zwaaien op het waterdaar voelen ze zich zeker te goed voor
dan blijf je aan de bar zitten...quote:
Ik mis het varen wel, is de meest ontspannende vorm van reizenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wij doen Maastricht meestal op de terugweg aan, komen dan via luik, en gaan binnendoor richting weert / nederweert, via Bocholt
Dan mag hij "bij ons' aan 't tafeltje komen staan, ik haal de drankjes welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan blijf je aan de bar zitten...![]()
werken met je lijf
dan zie je minder als dat je op zijn kruk gaat zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan mag hij "bij ons' aan 't tafeltje komen staan, ik haal de drankjes wel
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis het varen wel, is de meest ontspannende vorm van reizen
wrs ook de langzaamste, maar dat boeit niet
kruk is heilig?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zie je minder als dat je op zijn kruk gaat zitten
waarom denk je dat die plek juist gereserveerd is?
Juistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Precies, T'is dan toch vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |