Waarom ging ze haar rijbewijs halen om er 5 jaar lang geen gebruik van te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Mijn zus had 5 jaar na het halen van haar rijbewijs niet gereden.
Ik gaf haar een autotje (okay, wel meteen een 205 GTI) en ze was meteen onzeker, bang, en wist zelfs niet meer hoe de auto werkte
die heeft dus echt lessen van JF gekregen (omdat hij rustig blijft) om weer een beetje normaal te kunnen rijden
aah okee waar ben je heen gereden dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, was de auto van Suikertaartje![]()
[..]
Ja, dat was ik ook zeker van plan, ik trek me er niets van aanSmile and wave
![]()
Ja, ik heb ook zo'n vriendin, die heeft dus weer rijlessen genomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Mijn zus had 5 jaar na het halen van haar rijbewijs niet gereden.
Ik gaf haar een autotje (okay, wel meteen een 205 GTI) en ze was meteen onzeker, bang, en wist zelfs niet meer hoe de auto werkte
die heeft dus echt lessen van JF gekregen (omdat hij rustig blijft) om weer een beetje normaal te kunnen rijden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hebben wij een voordeel in: het vrouw zijn![]()
Mannen, gotta love the simplicity
Gewoon een beetje door Zwolle geredenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee waar ben je heen gereden dan?
zodat ze het had. Bij sommige sollicitaties word je al afgewezen als je geen rijbewijs hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ging ze haar rijbewijs halen om er 5 jaar lang geen gebruik van te maken
zwolle is wel een leuke stad om door heen te rijdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een beetje door Zwolle geredenEn vanavond mag ik weer
Een gouden zus dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat ze het had. Bij sommige sollicitaties word je al afgewezen als je geen rijbewijs hebt
ze kon geen auto betalen (dacht ze) dus reed ze maar niet
echte student
nja ik was wat ouder en had dus JF al als vriendje, die hadden auto's genoeg om in te oefenen
Wel zegt ze af en toe nu nog: als ik jou niet had gehad, had ik wrs nu nog geen auto gereden..
ze is me eeuwig dankbaar
aah de volgende keer krijgen we een rondleidingquote:
nja was ouder dan zij was toen ik mn rijbewijs haalde, bedoelde ik dus.\quote:
whehehehquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah de volgende keer krijgen we een rondleiding
dus ben wel benieuwd
oh, jij bent een verwent nakomertjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
...Ik ben het zusJE, zij is de grote zus....rijbewijs me geen cent gekost heeft.....
geeen idee jij bent daar beter bekend dus verras me maar met sightseeingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wheheheh
met de auto?
is kut hoor, maastricht met de auto
Vroegergingen JF en ik vaak een stukje toeren
eens met onweer rondgereden en toen zag je de bliksem zelfs op diverse plaatsen en objecten inslaan, dat was gaaf
Wow, hoe ingewikkeld kan een verhaal zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja was ouder dan zij was toen ik mn rijbewijs haalde, bedoelde ik dus.\
Ik ben het zusJE, zij is de grote zus (die er dus wel voor gezorgd heeft dat mn rijbewijs me geen cent gekost heeft)
zo gouden ben ik niet, echter weet ik nu wel wat ik aan haar heb
nee man juist nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, jij bent een verwent nakomertje
Sorrie, Ik las het na en vond het zelf ook erg wazigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, hoe ingewikkeld kan een verhaal zijn
Oh dan mag JF achter het stuur zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee jij bent daar beter bekend dus verras me maar met sightseeing
ik hou van onweer om er naar te kijken
ik vind maastricht zowiezo een schitterende stadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan mag JF achter het stuur zitten
die kent de omgeving nog beter
Maar als je echt een rondleiding door maastricht wilt, wil ik je die best geven.
Maastricht is een prachtige culturele stad, mits je de wegen weet
Geweldigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zelfstandig een auto bestuurt zonder L op het dak!![]()
En het ging nog goed ook!
![]()
Alleen het optrekken ging wat langzaam (lesauto was een diesel, dit is een benzine auto, dus dat was even wennen), heb nog nooit zoveel boze blikken gezien in de autoDus ik lachte en zwaaide maar, dat hielp wel
Heeft ook een heel leuke havenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als je echt een rondleiding door maastricht wilt, wil ik je die best geven.
Maastricht is een prachtige culturele stad, mits je de wegen weet
Mestreechquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind maastricht zowiezo een schitterende stad
beter dan hier in deze puinzooi
welke? we hebben er meerderenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geweldig![]()
[..]
Heeft ook een heel leuke haven
daar kijken we maar omheenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mestreech
al is het een kutstad aan het worden, door alle omleidingen en pogingen om auto's te weren
en natuurlijk de nieuwbouw die wel grenst aan de historische gebouwen maar er totaal niet op aangepast is en dus hartstikke moderne nieuwbouw is
Volgens mij ben ik daar pas 1x in mijn hele leven geweest. Het is zover weg. Ik denk dat we er toen stopten onderweg naar de Ardennen ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mestreech
al is het een kutstad aan het worden, door alle omleidingen en pogingen om auto's te weren
en natuurlijk de nieuwbouw die wel grenst aan de historische gebouwen maar er totaal niet op aangepast is en dus hartstikke moderne nieuwbouw is
Nja ik vind het zuiden wat relaxterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar kijken we maar omheen
zowiezo vind ik et zuiden van het lang gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |