dat wil ik dan weer niet zeggenquote:
Een papieren ticket is te duur maar een e-ticket kan natuurlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen, getuigen jullie ?
Ik verwacht dus binnenkort een ticket in de post
Geen idee waar je zitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een papieren ticket is te duur maar een e-ticket kan natuurlijk wel
sssst daar gaan ze toch automatisch van uitquote:
De grootste stad van Europaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee waar je zit
[..]
sssst daar gaan ze toch automatisch van uit
ik heb geen idee welke stad dat is eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
De grootste stad van Europa
En ik ben nog steeds niet neergeschoten
Londonquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee welke stad dat is eigenlijk
aah okee mooie stad wel ben er wel es geweestquote:
Is dat Europaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moskou is allang niet meer zo goedkoop
Waarnaartoe en wie is Tweety (anders dan dat gele vogeltje)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
--tweety-- is je vergeten mee te nemen
tweet is een ander die wel eens een bakkie komt doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarnaartoe en wie is Tweety (anders dan dat gele vogeltje)
Oooh, wat grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tweet is een ander die wel eens een bakkie komt doen.
ze heeft stage gelopen in engeland en is deze week terug gekomen
Dat zag ik net op Wikipedia (dat het groter was)quote:
dat wist ik ook niet sinds wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zag ik net op Wikipedia (dat het groter was)
Had geen idee dat Rusland onder Europa werd genoemd eigenlijk. Vind het zelf Azie maar wie ben ik![]()
Oww eigenlijk nog niet zo langquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet sinds wanneer is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Dan nog wist ik het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef friemelaar het volgende:
Wel in Europa![]()
NIET in de EU![]()
das heel wat anders
moet je niet zoveel fokkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
Ik krijg mn werk nooit af
en dan komen ze ook nog klagen enzo .. meer tijd verloren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |