Leuk om te zienquote:
Mijn godquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erm nee. Ik heb er op dit moment 10 verschillende aan de deur gehad. De een komt vaker dan de ander, maar dan nog. Hey, dit was niet mijn idee
whehehee bij ons kregen we bij binnenkomst al de mededeling dat we ons moesten gedragenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik nog jong waskwam ik met een stalen pen in mijn been niet zonder piepjes door de metaaldetector.
dan werd je daarna nog even lekker betast door zo een gorilla![]()
is inmiddels 15 jaar geleden, en ik ben al het ijzer kwijt
kan je er ook een magneet aan hangen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk om te zien
[..]
Mijn god![]()
nja zolang er maar een zorgdossier zorgvuldig wordt bijgehouden...
dat had ik dus op et einde ook verveelde me mateloosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er 1 geweest, Nu zo'n 17 jaar geleden. Dat was zo leuk dat ik na 5 minuten het al voor gezien hield
Oh geen idee, straks eens die sterke magneet proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je er ook een magneet aan hangen?
dat vraag om een fotoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh geen idee, straks eens die sterke magneet proberen
Mits het luktquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
Ik volg je niet op Twitter, dus dan vraag ik het maar hier. Hoe gaat het?
Ja. Godver.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
maar fles hoe is het? Nog steeds aan het bed gekluisterd?
uiteraardquote:
Ga je kamer opruimenquote:
Ehm, ik hoopte eigenlijk wat afleiding hier op het forum te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga je kamer opruimen![]()
sorrie, moederinstinct
Ik dacht al, wat ruik ik toch?quote:
Oh, nja dat kan ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik hoopte eigenlijk wat afleiding hier op het forum te vinden
Was vermoeiend he?quote:
douche zequote:
slaap ze flesquote:
die is er genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik hoopte eigenlijk wat afleiding hier op het forum te vinden
Alleen ben ik nog zoekende. Deze SC is namelijk min of meer 'nieuw' voor moiquote:
maar wel de sc waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten.. nja meestal tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen ben ik nog zoekende. Deze SC is namelijk min of meer 'nieuw' voor moi
Succesquote:
whhaha vandaar mijn bijnaam gierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ruik ik toch?
[..]
Oh, nja dat kan ook
[..]
Was vermoeiend he?
Dat is natuurlijk wel het leukst voor iedereen jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wel de sc waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten.. nja meestal toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |