HAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
Fles: Waar in de bus ga jij het liefste zitten?...
Ik volg je niet op Twitter, dus dan vraag ik het maar hier. Hoe gaat het?quote:
Ik had nog overwogen om een zakflesje whisky mee te nemen vandaagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is hier te merken dat de dir er niet is...
zag net jongens van de service de Feigling binnen smokkelen
Ik geloof het jaquote:
whehehe alcoholistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had nog overwogen om een zakflesje whisky mee te nemen vandaag...
Morgen in de fabriek doe ik dat overigens niet, dan moet ik nog rijden.
dus daar lag het aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Wiki doet trouwens raar, dus het kan zijn dat de OP op zich moet laten wachten
Wikipedia dood?
* Giertje komt ook meefeestenquote:
de meeste gaan wel heel slooowwwwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best knap als je dat goed bij kunt houden![]()
Ik weiger het ook. Gebruik Facebook voor mijn status updatesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
heeft iedereen dan twitter
ik weiger het te gebruiken
facebook heb et wel gebruik et nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger het ook. Gebruik Facebook voor mijn status updates
dat kanquote:
omdat het nu even handig is jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
Hyves doe ik eigenlijk niets mee maar dat is ook omdat ik niet in Nederland woon. Vandaar dat ik Facebook meer gebruikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
facebook heb et wel gebruik et niet
hyves heb ik wel doe ik af en toe wat mee
et is handig om fotos op te uploaden
meeste van mijn tijd zit ik hier
ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
pssst, nederlandse internet adressen zijn ook vanuit het buitenland beschikbaar hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hyves doe ik eigenlijk niets mee maar dat is ook omdat ik niet in Nederland woon. Vandaar dat ik Facebook meer gebruik
Nee jij zit op andere dingen plezier te maken, da's bekendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan
Mensen die willen weten hoe het met mij gaat kunnen mij bellen
ik gebruik geen hyves en twitter (heb ze wel, zit er alleen nooit op)
sorrie daarvoor nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij zit op andere dingen plezier te maken, da's bekend
Maar mijn vrienden zijn over het algemeen niet Nederlands sprekend dus die hebben niets op Hyves te zoeken. Facebook is handiger als je internationale vrienden hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst, nederlandse internet adressen zijn ook vanuit het buitenland beschikbaar hoor
ik vond het wel leukquote:
als ik wil weten hoe et met je is weet ik je hier wel te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan
Mensen die willen weten hoe het met mij gaat kunnen mij bellen
ik gebruik geen hyves en twitter (heb ze wel, zit er alleen nooit op)
Oh toch wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie daarvoor nog
maar lekker was het wel
Je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het nu even handig is ja
Verder is twitter kut. Net als Facebook, Hyves, MySpace en al die andere kutonzin. En nu gaan Yahoo en Gmail ook nog dergelijke "handige functies" ongevraagd inbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |