quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef minilot het volgende:
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
Je mist dan wel jouw grote roerganger die zo in debat gaat met Wouter Bos bij P&W.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Tijd voor
Vier uur belastingrecht en twee uur boekhouden voor de boeg morgen.
Ik gelukkig maar van 8.30 tot 2.00. Dan kan ik me er weer fijn afzijdig van houden gelukkig..quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Tezz het volgende:
Ook nog even een snelle tvp voor het slapengaan. Helaas begint hier morgen ook de tralalalapolonaise-onzin. Blegh. Dit worden vier dagen afzien....
Neem ik op voor morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mist dan wel jouw grote roerganger die zo in debat gaat met Wouter Bos bij P&W.
Je vergeet de ' bij de t'squote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
in t kader van leven en laten leven, peace, kampvuren en bloemen in t haar (oh en pacifisme natuurlijk):
[ afbeelding ]
Trusten!!!
trusten krakke en goed dat je je mening gegeven hebt vind ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Dark Elf!
dat klopt, dat is luiheidquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vergeet de ' bij de t's![]()
TrusteeeeeeeIk ga nog ff TV bankhangen en dan nog een dagje werken en dan weer weekend
Ik vind dat niet stoer. Ik ben best verlegen, zelfs hier in Cul.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
trusten krakke en goed dat je je mening gegeven hebt vind ikdas best stoer.
Nee, want dan kan ik morgen bij de koffieautomaat niet tegen mezelf zeggen dat ik het heb gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ga toch slapen Minilot.... Het zijn politici... en je kan het nakijken op uitzending gemist.......
Nou en Je kan dat op elk tijdstip het journaal zien en anders kon het me nog niks bommen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik morgen bij de koffieautomaat niet tegen mezelf zeggen dat ik het gezien heb.
Ja, maar ik ben al heel lang líd van D66. Overigens boeit het me sowieso wel. Niet dit soort slaapverwekkende toneeldebatjes, maar wél wat erachter zit. Politiek fascineert me.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou en Je kan dat op elk tijdstip het journaal zien en anders kon het me nog niks bommen!
Belastingrecht is niet zo slecht... wel interessant zelfs....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Tijd voor
Vier uur belastingrecht en twee uur boekhouden voor de boeg morgen.
Het is altijd lastig om je mening echt goed te ventileren op een forum. Het ontbreekt mij nog wel eens aan intonatie, oogcontact & soms nuance omdat het er nu eenmaal al staat als je op invoeren klikt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind dat niet stoer. Ik ben best verlegen, zelfs hier in Cul.
Ik heb wel eens eerder mijn mening gegeven en de reacties daarop vond ik wel akelig.
Maar ik kan er niet tegen als er met twee of meerdere maten gemeten wordt.
Draadjesvlees is echt mijn lievelingsvlees sinds.... ooit, ik kon/kan er gewoon naar uitkijken, (even culi onverantwoord) sucade met gewoon simpel aardappels en andijviequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Zokunen
Lekker sucadelapjesOver je vis : koop een lekker stukje kabeljauw, afspoelen, zout/peper, door de bloem halen en in een goeie hete pan in olie of boter bakken. Simpel en o zo lekker.
Ik heb heerlijk geslapen en ik ben ook heerlijk wakker geworden: een klein meisje met haar knuffel onder haar arm was aan mijn hand aan het trekken bij de eerste toon van de wekker: 'mam, snel, je wekker gaat af, we moeten opstaan! Carnaval!"quote:
Vroeger wel hoor ! Toen dacht ik echt dat het niet door ging zonder mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Dat jij als echte brabo niet van carnaval houdt tezz
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor ! Toen dacht ik echt dat het niet door ging zonder mij.
Maar kindercarnaval is gewoon een stuk minder leuk. Om de vijf minuten Kabouter Plopdans en K3 enzo. En je kunt je verdriet ook niet wegdrinken, want je hebt je kind bij je....
En ik ga niet tegen haar zeggen dat ze bij opa/oma moet logeren, dat kan ik dan ook weer niet over mijn moederhart verkrijgen.....
Ach ja, misschien is het wel heel erg leuk, wie weet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
arme Tezz. sterkte dan maar de komende dagen
Goed zo! Een nacht rust geeft je vaak weer nieuwe energie en hopelijk ook een positieve vibe!quote:
Geen idee!!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
vast een hele stomme vraagmaar zonnebloempitten, als je die koopt moet jedaar dan nog wat mee doen voor je ze gebruikt of kan je ze meteen gebruiken?
Eet er een, dan weet je het.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
vast een hele stomme vraagmaar zonnebloempitten, als je die koopt moet jedaar dan nog wat mee doen voor je ze gebruikt of kan je ze meteen gebruiken?
das niet altijd waar, ik ken iemand die de velletjes niet van salami en chorizo sneed... en helemaal verbaasd was dat andere mensen dat wel dedenquote:
Wat wil je er mee doen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
ah kijk, inside informationquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen?
Je kan ze geroosterd kopen (om te eten) je kan ze rauw kopen (ook om te eten) dan kan je ze zo eten, of eerst even roosteren. Je kan ze planten (dan wel speciale kopen voor planten, anders érg weinig oogst)
Als je ze wilt meebakken in/op bijv. een brood is het wel lekker om ze eerst even te roosteren.
Oja en die grote zwart/witte nog in de dop zijn gepekeld en das een goede snack
Ok, en hoe zien ze er nu uit? Want soms zijn ze al geroosterdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah kijk, inside information
ik wil ze gebruiken om ontbijt/snackrepen mee te bakken (met gedroogd fruit (abrikozen en mango en vijgen) en havervlokken, zonnebloempitten dus appelsap en honing..)
ik moet ze nog kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, en hoe zien ze er nu uit? Want soms zijn ze al geroosterd
Je kan er even één proeven? Rauw zijn ze ook best lekker
En dan gewoon bedenken hoe je ze lekkerder vind. Ik geloof dat ze in kant-en-klaar repen vaak rauw zijn (zijn ze een beetje taai)
Toetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:30 schreef Bluezz het volgende:
Free, bent u daar nog steeds mét bolle buuk?
[..]
Dan zou ik zeggen: kijk eerst eens wat ze hebebn, roosteren is simpel (zonnebloemolie, koekepan) ontroosteren is moeilijkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik moet ze nog kopenGa zo boodschappen doen, als ik mijn auto open krijg/gestart krijg/ontdooid krijg en de straat uit kan (tis hier niet gestrooid en erg glad
.. gelukkig is het verderop beter anders was ik t niet eens gaan proberen)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Toet
* freecell walvist door.
Gisteren 5 uur weeën om de drie minuten die een minuut duurden.
Effect: 0,0
Barst, ik doe het niet meer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gisteravond even door de telefoon gezongen voor het kleinjongetje omdat hij moest huilen
hij ging er alleen maar harder van huilen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gisteravond even door de telefoon gezongen voor het kleinjongetje omdat hij moest huilen
hij ging er alleen maar harder van huilen
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheidquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:03 schreef minilot het volgende:
Goehoeeede morgen vanaf mijn kantoor!
Geinspireerd door Windigo heb ik vandaag bij wijze van lunch een angstaanjagend grote emmer zachte geitenkaas bij me (en crackers en perenchutney). Was het maar vast tussen-de-middag!
Succes met de buik, FC!
jah succes daarmee,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheidlekker, perenchutney
![]()
Ik ga zo maar eens naar de bloed-en-pies-poli
Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheidlekker, perenchutney
![]()
Ik ga zo maar eens naar de bloed-en-pies-poli
jah naalden zijn niet lief,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-
Ik heb al drie espresso's in één mok!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah naalden zijn niet lief,
Ik kan er ook nogsteeds niet bij met mijn verstand dat mensen vrijwillig naar een docter gaan die vervolgens een stuk metaal je lichaam in ramt. Dan aan de andere kant, ik doe het zelf ook, zij het met tegenzin....
raare jongens die docters..... thee?
semi gehandicapten? dat valt toch wel mee, ik mankeer niks...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:35 schreef freecell het volgende:
Oja, alle (semi)gehandicapten van fok zaten hier hè?
Wat zou dat zijn? 'ik kan eigenlijk niks, dus misschien moet ik maar gaan koken'
Zoiets?
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
semi gehandicapten? dat valt toch wel mee, ik mankeer niks...
Stevig bakkie datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:36 schreef minilot het volgende:
Ik heb al drie espresso's in één mok!![]()
Moest tamelijk onverwacht werken vanmorgen dus mijn brein ligt eigenlijk nog in bed.
Muv je brein dat nog in bed ligt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.
Slaperigheid zegt weinig over algemene fysieke toestand!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muv je brein dat nog in bed ligt?
Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-
hier nog steeds veel last van mijn keel en oren ondanks kuurquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.
kijk weer een plusuntjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijker
gewoon de andere kant opkijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijker
Daar ben ik dus ook bang voor. Het blijkt nogal een secuur werkje te zijn, met name het zorgen dat er 'voetjes' onder je schuimpjes komen. Maar goed, ik kan ook soufflé's, en daarover doen mensen net zo paniekerig..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou ze nooit zo mooi in vorm krijgen lot
nee joh, gewoon goed koelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier nog steeds veel last van mijn keel en oren ondanks kuurmaargoed ik mag verder niet klagen, fysiek gaat het top! morgen lekker sauna dan eindelijk, laatste ziektekiemen eruit zweten. of juist een longontsteking oplopen
ben ook veel buiten he, bubbelbad, zoutwaterbad en de sauna's die buiten zijn geplaatstquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ook veel buiten he, bubbelbad, zoutwaterbad en de sauna's die buiten zijn geplaatstnouja heb er iig veel zin in. en dan 's avonds eerst nog even naar het ziekenhuis, en dan chill bankhangen en roezig in slaap sukkelen
ben benieuwd, maak je foto's? ik heb 1x een souffle gemaakt, kersensouffle, die was wonderwel geluktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Het blijkt nogal een secuur werkje te zijn, met name het zorgen dat er 'voetjes' onder je schuimpjes komen. Maar goed, ik kan ook soufflé's, en daarover doen mensen net zo paniekerig..
* freecell geeft Tezz een klopjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef Tezz het volgende:
Argh zweet zweet.
Hartsikke druk in de supermarkt en ik moest natuurlijk een hoop carnavalsvoer inslaan (grote pan nasi, groentesoep, pan gehaktballen dat soort dingen moeten hier zijn dit weekend).
Net de hypo-adviseur een half uur aan de foon gehad omdat de offerte me niet lekker zat en nu moet ik als een gek gaan poetsen, want ik moet over een uur op school zijn om kinderen in de polonaise te zien en ranja uit te delen...
wie of wat is een tara?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell geeft Tezz een klopje![]()
Ik wil TARA thuisEn dat is nonsens, want er is hier niks aan de hand.... Hummel speelt lekker en ik kan zowaar redelijk ongestoord laptoppen. En toch wil ik hem thuis. Ik heb overal spierpijn en ik ben moe
(en hij had gezegd vandaag geen 8 uur te zullen gaan werken en zsm weer thuis te komen na gisteravond en vannacht, maar ik heb nog niks van hem gehoord)
Wiequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je niet meer op springen staat
en zal je net zien dat je weer weeën krijgtquote:
Goed moment om weer op huis aan te gaan is datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en zal je net zien dat je weer weeën krijgtwindigo, dan ga je toch ook lekker met een vriendin ofzo?! @tezz, succes meis met al die partypeople
owja, dan hoop ik ook voor je dat ie snel thuis komtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie
Mijn echtgenoot![]()
En hij heet geen TARA, maar zijn username hier is TARAraboemdijee, dus zo kennen ze hem hier wel
Haha, ik herrinner me mijn laatste drie weken: ik mocht van mijn man nergens meer naar toe want stel je voor 'dat je vliezen breken terwijl je bij de supermarkt staat'. Vreselijk! Hij hield me echt met man en macht thuis....... (mannen zijn watjes)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed moment om weer op huis aan te gaan is dat
Ik ga me ook niet nog 3 weken opsluiten in huis omdat ik weeën kan krijgen
ja en dan mot je nog 3 uur in de autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed moment om weer op huis aan te gaan is dat
Ik ga me ook niet nog 3 weken opsluiten in huis omdat ik weeën kan krijgen
ik ken dat dus echt niet, milou was een maand te vroeg, waren echt geen tekenen dat ik zou bevallen. zo sta je om 7 uur 's avonds nog een IKEA kast in elkaar te zetten en nog geen 20 uur later heb je opeens een baby in je armenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, ik herrinner me mijn laatste drie weken: ik mocht van mijn man nergens meer naar toe want stel je voor 'dat je vliezen breken terwijl je bij de supermarkt staat'. Vreselijk! Hij hield me echt met man en macht thuis....... (mannen zijn watjes)
Mijn vlos (tenminste één van de drie) is sowieso een kennis van mij (das wel tof trouwens!) en die vertelde op een zondagmiddag aan de koffie dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemands vliezen in de supermarkt braken en dat dat één van de meest gehoorde vragen was 'wat nu als de vliezen in de supermarkt breken?'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, ik herrinner me mijn laatste drie weken: ik mocht van mijn man nergens meer naar toe want stel je voor 'dat je vliezen breken terwijl je bij de supermarkt staat'. Vreselijk! Hij hield me echt met man en macht thuis....... (mannen zijn watjes)
imbah, dat klinkt echt super liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ken dat dus echt niet, milou was een maand te vroeg, waren echt geen tekenen dat ik zou bevallen. zo sta je om 7 uur 's avonds nog een IKEA kast in elkaar te zetten en nog geen 20 uur later heb je opeens een baby in je armen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn vlos (tenminste één van de drie) is sowieso een kennis van mij (das wel tof trouwens!) en die vertelde op een zondagmiddag aan de koffie dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemands vliezen in de supermarkt braken en dat dat één van de meest gehoorde vragen was 'wat nu als de vliezen in de supermarkt breken?'
Haar antwoord: 'mij bellen, daar wil ik bij zijn'
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn vlos (tenminste één van de drie) is sowieso een kennis van mij (das wel tof trouwens!) en die vertelde op een zondagmiddag aan de koffie dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemands vliezen in de supermarkt braken en dat dat één van de meest gehoorde vragen was 'wat nu als de vliezen in de supermarkt breken?'
imbah? wat betekent dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
imbah, dat klinkt echt super lief
Hahaha grappig! Mijn man was daar dus enorm bang voor, hihi..........quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
imbah komt van het woord inbalanced, en word veelal gebruikt als indrukwekkend, of super coolquote:
Die zou ik vast hebben als ik WOW niet na twee weken zonder koken en zonder slapen uit het raam had gegooid. Het had een iets te zuigende werking.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
imbah komt van het woord inbalanced, en word veelal gebruikt als indrukwekkend, of super cool
Jah, mijn innerlijke nerd kwam weer ff boven, mischien hebben onze wow spelers nog toevoegingen?
verstandige keuze! @braam, tnx voor de uitleg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Die zou ik vast hebben als ik WOW niet na twee weken zonder koken en zonder slapen uit het raam had gegooid. Het had een iets te zuigende werking.
Ik las in de BBC-Foodnewsletter dat dat het jaar rond goed is en zelfs beter buiten het seizoen. Als je het kunt vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:33 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand wanneer het weer rabarbertijd is?
Ja!! heb ze gekocht en de turk wist niet wat ermee te doen maar zijn vrouw zei dat ik ze beste idd eerst kan roosteren en dan verder gebruikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@DE, gelukt met de zonnebloempitten?
ah ok, nou hier inde winkels zie ik het nog niet maar had er ineens zin inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las in de BBC-Foodnewsletter dat dat het jaar rond goed is en zelfs beter buiten het seizoen. Als je het kunt vinden
Windigo, voel je je wat beter vandaag, na een goede nacht slaap?
Veeg ook ff je plaatjes schoonquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef Braamyo het volgende:
DAMMIT !!!!!!
komt er net een sld1 binnenlopen vragend naar mijn kamernummer en gebouwnummer voor de lt1, nu kan ik er gif op innemen dat die vanmiddag kamerinspectie houd![]()
ik ga maar eens opruimen
hier ook nog niet gespot. lekker rabarberkoek of rabarber-aardbeiencompotequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, nou hier inde winkels zie ik het nog niet maar had er ineens zin in
rabarlimonade!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier ook nog niet gespot. lekker rabarberkoek of rabarber-aardbeiencompoteals je de pitten roostert komt er meer smaak aan, net als met pijnboompitten. wil je ze snoepen dan de gezouten nemen.
scherp is ie welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik hoor net naast me *moppermoppermopperAAAP!* (blijkbaar wilde er iets niet zoals hij het wilde)
Dus ik zeg: je bent zelf een aap
Leander: Hoehoehoe![]()
't kind heeft humor
quote:Als je de goede kant op kijkt hoef je alleen maar te blijven lopen
Pinupjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
plaatjes?
welke plaatjes???
verwarring ?!?!? arg..... paniek !
Apiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik hoor net naast me *moppermoppermopperAAAP!* (blijkbaar wilde er iets niet zoals hij het wilde)
't kind heeft humor
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
't kind heeft humor
en achter je ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef Bluezz het volgende:
DH als je rechts kijkt, zie je links niks
Ja dat was mijn recept, lekker he? en die kleur!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@DE, de limonade heb ik afgelopen zomer gemaakt, volgens mij was het recept ook van jou, erg lekker! rabarberjam is ook zo heerlijk, dat maakte mijn moeder vroeger, netals kruisbessenjam
picsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
scherp is ie wel
net bij de kapper vandaan, haartjes weer kort en goed in model.
hadden ook zo'n klein spreukenboekje liggen. Had meteen de goede
[..]
Mweh, bij leander was het spannend, nu is het alleen maar vervelend eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
spannend lijkt mij dat FC, op het einde van je zwangerschap lopen....
fijn dat hij vroeg thuis isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
[..]
pics
TARA komt om 2 uur thuis![]()
[..]
Mweh, bij leander was het spannend, nu is het alleen maar vervelend eigenlijk
Ik zie niet op tegen de bevalling of tegen pijn. Wél tegen nog 3 weken weeën en geen baby
ik heb nu ook trek in rabarberquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat was mijn recept, lekker he? en die kleur!
rabarberjam, das een goed idee!
DE ook zo te lezenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik gok op maandagochtend heel vroeg, FC.
Jawel hoor, heb net mijn bloed laten prikken maar dat vind ik gelukkig niet erg, al is het trekkerige gevoel in mijn arm dat ik nu heb wat minder. Maar da's normaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las in de BBC-Foodnewsletter dat dat het jaar rond goed is en zelfs beter buiten het seizoen. Als je het kunt vinden
Windigo, voel je je wat beter vandaag, na een goede nacht slaap?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:28 schreef Windigo het volgende:
Jawel hoor, heb net mijn bloed laten prikken maar dat vind ik gelukkig niet erg, al is het trekkerige gevoel in mijn arm dat ik nu heb wat minder. Maar da's normaal.
Zometeen wend ik me tot mijn heerlijke restje zuurkool-met-puree en dan ben ik weer gelukkig
Over een week zei de bloedprikster. Dus zeg maar niet volgende week maandag, maar de maandag daarop. Maar ik ga er vanuit dat alles in orde is.. (Positief denkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]comfortfood!
Waneer krijg je de uitslag?
Oke, het zijn maar een paar dagen, maar het komt wel ieder jaar terug!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Tezz....heel heel veel sterkte, ik leef met je meeDikke
en het komt allemaal goed want er zit een einddatum aan dat carnaval!
Boek dan een vakantie naar de noordpool of de sahara? Gegarandeerd rust en geen carnavalsgangersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, het zijn maar een paar dagen, maar het komt wel ieder jaar terug!
Gequote voordat je kon editten. Prachtigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben er helemaal niet rauwig om dat hier in deze regio geen carnaval gevierd wordt. Lijkt mij ook helemaal niets om verplicht een paar dagen lang als een malloot verkleed jezelf al hossend een slag in de rondte te zuipen.
gemenerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gequote voordat je kon editten. PrachtigIk geloof dat deze richting TTK gaat
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Gequote voordat je kon editten. PrachtigIk geloof dat deze richting TTK gaat
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hup hup, rennen naar de andere taalnazi's! Lekker je samen verkneukelen..
Ik lust je rauw.quote:
quote:
Lekker, en hoe langer pastasaus bewaard wordt, hoe beter het isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:06 schreef DarkElf het volgende:
staat een grote pan pastasaus te pruttelen hier
die van laatst was zo lekker dat ik het maar ga overdoen en invriezen
[..]
Wij doen dat in de zomer tijdens de kermissenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben er helemaal niet rouwig om dat hier in deze regio geen carnaval gevierd wordt. Lijkt mij ook helemaal niets om verplicht een paar dagen lang als een malloot verkleed jezelf al hossend een slag in de rondte te zuipen.
Good for you! Heerlijk gevoel is dat....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een enorme aanval van: ondanks mijn gammele gezondheid die best nare effecten heeft op mijn leven helaas, ben ik echt een enorme bofferd in dit leven
Je weet nooit hoe dingen gaan lopen maar tot nu toe ben ik al heel wat jaren heel erg gelukkig.. en ineens besefte ik mij dat toen ik in de pan pastasaus stond te roeren, zonnetje erbij, meefluitend met een leuk muziekje...
Ik word wee op mijn oude dag
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een enorme aanval van: ondanks mijn gammele gezondheid die best nare effecten heeft op mijn leven helaas, ben ik echt een enorme bofferd in dit leven
Je weet nooit hoe dingen gaan lopen maar tot nu toe ben ik al heel wat jaren heel erg gelukkig.. en ineens besefte ik mij dat toen ik in de pan pastasaus stond te roeren, zonnetje erbij, meefluitend met een leuk muziekje...
Wonen die bij jullie inquote:
Nee maar ze zijn wel vaak hier! Dus de kans is aanwezig dat wanneer ik mijn huisje rondkijk, ik ze ergens aantref!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
Het klinkt heerlijk! Het klinkt ook als iets wat ik zelf wel eens zou willen maken.... Eens even afwachten hoe ze smaken bij jou DE!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net (ontbijt)repen gemaakt.. t ziet er erg lekker uit, t moet nog afkoelen maar ben heel benieuwd.
(gedr. abrikozen, gedr. vijgen, gedr. mago, met bloem, honing, appelsap, haver/honingcrunchies ... even mixen zodat t klein wordt en bakken in een vorm bekleed met bakpapier. 20 minuutjes op 190 graden)
Ziet er spannend uit.quote:
Ha, tof! En bedankt voor het recept. Ik heb ook al eens dit soort repen gemaakt, maar dat was gewoon alle vruchten en nootjes en granen in een pannetje verwarmen met wat honing, en daarna in een bakblik laten uitharden in de koelkast. Zat geen bloem in.quote:
Goede''morgen'' Hobjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:03 schreef MissHobje het volgende:
zo heb net ontbijt op, heb net wat te kort geslapen maar voel me wel ok.
FF douchen en dan toch even sporten, krijg ik weer energie van en dan kan ik 2 dagen niet sporten en dan de hele week weer
Sport is verslavend
Kun je nagaan, wij 'moeten' nog vier dagen.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:Ik heb de carnaval op school ook weer overleefd. Moet zeggen dat het relatief leuk was. Kids hebben zich heel goed gedragen en de magiër die een show gaf aan groep 7 en 8 was ook onwijs leuk! Hij heeft een paar trucs uitgelegd en een heel aantal kinderen wilde dit weekend gaan oefenen
![]()
Hoewel ik carnaval haat heb ik best een goede dag gehad. Ben nu wel helemaal gaar..
Van wie moet je eigenlijk? als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je nagaan, wij 'moeten' nog vier dagen.....
Voor mijn dochter. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om thuis te blijven. Ze geniet er zo van! Vandaar ook dat het woordje moeten tussen aanhalingstekens staat....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Van wie moet je eigenlijk? als je er zo'n hekel aan hebt?
Top.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn broertje belde net dat hij heel veel zin heeft om te komen logerenHij komt van zondag tot donderdag en hij had heel veel zin in koken, bakken, muziek luisteren en zo
Die week hebben wij een weekje later zodat het zuiden hem nu kan hebben. Lief hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor mijn dochter. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om thuis te blijven. Ze geniet er zo van! Vandaar ook dat het woordje moeten tussen aanhalingstekens staat....
En de kinderen hebben hier in het Zuiden gewoon een week vakantie!
Wat leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn broertje belde net dat hij heel veel zin heeft om te komen logerenHij komt van zondag tot donderdag en hij had heel veel zin in koken, bakken, muziek luisteren en zo
Dat jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leukHij treft het maar, met zo'n zus
Ik in juli.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb pas eind april een weekje vrij, wat duurt dat nog langgggggggggggggggggggggg
Maar nu wel weekend
Nee, niet slim. Daarvoor zijn de headsets uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef minilot het volgende:
Mijn nek zegt 'knak' als ik naar rechts buig. Ik heb even geteld, en ik pleegde vandaag meer dan honderd telefoontjes, met hoorn tussen schouder en kin. Niet slim!
Ik doe niet meer zonderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef minilot het volgende:
Ik héb een headset, maar die zit niet lekker.Keertje een andere zoeken, denk ik..
Zal ik ze ook eens turven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Honderd telefoontjes?Hemeltjelief, wat voor baan is dat?
Ik heb geen balie, ik heb een kantoor voor mezelf met een hele dikke deur. Gelukkig. Collega's kijken altijd heel voorzichtig door het glaasje of ik aan de telefoon ben. Dat voordeel ben ik ook kwijt met een headset.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe niet meer zonderVind het typen ook makkelijker, je hebt je handen vrij! Alleen zien mensen aan de balie niet altijd dat je aan het bellen bent, dus dat geeft nog wel eens lastige verwarrende bizarre gesprekken
Nou ja, ik heb een beetje een telefoonfobie, he. Als ik iemand moet bellen, doe ik dat het liefst als mijn collega er niet isquote:
Ik speel de baas over de klantenserviceafdeling van een bedrijf met meer dan honderdvijftig winkels in Nederland. Zodra dingen heel heftig mislopen komen ze bij mij terecht. En vandaag besloot iedereen met z'n probleem onder een steen vandaan te kruipen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Honderd telefoontjes?Hemeltjelief, wat voor baan is dat?
Nja ik tref het ook met zo'n leuk gestoord broertje hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat leukHij treft het maar, met zo'n zus
Oh, ik heb toch niet net één van jouw mensen aan de telefoon gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik speel de baas over de klantenserviceafdeling van een bedrijf met meer dan honderdvijftig winkels in Nederland. Zodra dingen heel heftig mislopen komen ze bij mij terecht. En vandaag besloot iedereen met z'n probleem onder een steen vandaan te kruipen!
Nou, de meeste dingen worden er al uitgefilterd voordat ze op mijn bureau komen, maar zo nu en dan wel akelig zware gevallen in dit kantoortje, ja. Nou hou ik heel erg van boze mensen, dus dat geeft niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
En dan moet jij besluiten of die klacht gerechtvaardigd is? Vaak boze mensen, of niet?
Geen callcenter of zoiets, hè? Gewoon de afdeling binnen een bedrijf waar boze brieven en 'ik stap naar Radar!'tjes gesust worden door een vlekkeloze afwikkeling.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik heb toch niet net één van jouw mensen aan de telefoon gehad?
Och, er loopt wel eens iets scheef in één van onze winkels. Het meeste is wel op te lossen door een luisterend oor en een flinke dosis ongerepte ZONNIGHEID mijnerzijds!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
HahahaEn wat is er dan misgegaan met de klantenservice, voordat iemand zoiets roept aan de telefoon?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, Sunny: da's heftig! Maar gelukkig is hij nog niet zo oud, dan.
Ah zoiets.. al heb ik daar ook wel eens mot mee gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef minilot het volgende:
[..]
[..]
Geen callcenter of zoiets, hè? Gewoon de afdeling binnen een bedrijf waar boze brieven en 'ik stap naar Radar!'tjes gesust worden door een vlekkeloze afwikkeling.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Sun, wat leuk dat jij zo met je broertje optrekt! Die van mij is nog hevig aan het puberen, dus ik moet nog even wachten op dat soort gezelligheid.
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah zoiets.. al heb ik daar ook wel eens mot mee gehadMaar dat was met iets zonder vestigingen
Dat is inderdaad bijzonder! Heel veel plezier, jullie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor!! Maar ik heb dan ook wel een heel bijzonder broertje. Hij heeft het Williams syndroom en is dus niet te vergelijken qua ontwikkeling met 'gewone' kinderen. Behalve hormonaal, dat lijkt allemaal wel te werken. Dus moet hem goed in de gaten houden als hij op internet gaat
![]()
Oh my. Je zult toch een knorrige dag hebben en dan een blijmoedig jubelende klantenservice-dame aan de lijn krijgen. De shockquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijzonder! Heel veel plezier, jullie!
Ik ga expres voor het verrassingselement.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh my. Je zult toch een knorrige dag hebben en dan een blijmoedig jubelende klantenservice-dame aan de lijn krijgen. De shock
Euhm.. nee?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
En werd je toen ook bestookt met een manische hoeveelheid LIEFDE? Mijn ervaring is dat dat de snelste manier is om mensen weer tevreden (en licht geschrokken) te krijgen.
Sorry, had de hele dag visitequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef Windigo het volgende:
@Isa: Ik ga vanavond denk ik een DK maken op Haomarush. Zijn jullie er dan ook? En wat was je char ook al weer?
Nee, die zit dus op Kel'Thuzad, je moet Haomarush hebbenquote:
Het gaat me om het principe. De rekening was echt niet zo hoog en bracht ons helemaal niet in de problemen of zo. Maar als je als klantenservice zegt dat je een acceptgiro voor termijnen stuurt en je schrijft vervolgens het hele bedrag af, ben je in mijn ogen onbeschoft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik storneer gewoon en laat hun wel bellen
Sporten gedaan. net zelf twee kipburgers gemaakt. Nu heerlijk met een biertje op de bank
Ze liegt dus ook nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
Matthijs vroeg of ze een mediatrainer had: 'Al lang niet meer! ........ Nooit gehad ook!'
Goosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef Vork het volgende:
Goedenavond gespuis. Hoe vergaat het jullie?
Goed ook. Druk met het zoeken naar ander werk en eventuele werkoplossingen. Waarschijnlijk ga ik een tijdelijke opdracht combineren met mijn huidige baan. Beetje vaag allemaal, maar goed voor mijn cv zullen we maar zeggen. volgende week weet ik meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef MissHobje het volgende:
Gooshoe gaat het met jou dan ?>???
hehe lang niet gesproken enzo
Mare moet nu wel ff rennen naar mijn werk toe
Nou ja, dat hangt natuurlijk sterk van de aard van de klacht af - soms peuter ik een stevig bedrag aan compensatie los, soms is er alleen wat betere uitleg over iets nodig, en soms dwing ik een winkelmedewerker om op blote knietjes sorry tegen de klant te gaan zeggen. Heel divers.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe los je 't op, dan? geld terug en een zoen van de juf?
De branche?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef minilot het volgende:
[..]
En nee, ik zeg niet waar ik werk.Krijg ik vast op mijn kop als mijn baas gaat zitten googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diverse veelgebruikte hulpmiddelen voor (vooral) oudere mensen.quote:
Ah, dat helpt bij de beeldvormingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Diverse veelgebruikte hulpmiddelen voor (vooral) oudere mensen.
Ik heb daar zelf vanuit mijn werk ook vaak mee te maken, de producten die wij leveren zijn in sommige gevallen te declareren bij de zorgverzekeraar. Al die grote verzekeraars hebben enorme callcenters en je wilt echt niet weten hoeveel onzin er aan klanten verteld wordt door die callcenters.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:44 schreef LieLie het volgende:
We hebben zelfs eens meegemaakt dat de mevrouw van de klantenservice zei dat de mensen die via zo'n callcenter voor ze werken op provisiebasis werken, dus wel vaker dingen beloven die niet waar zijn.................
Mja, ik vind het ook wel tof om binnen een commercieel bedrijf een schakeltje te zijn dat zich oprecht bekommert om de klant. Bij het soort producten dat we verkopen vind ik dat nóg belangrijker dan een goed functionerende klantenservice bij een bedrijf dat zich bijvoorbeeld bezighoudt met de verkoop van gadgets of andere luxeproducten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, dat helpt bij de beeldvormingMaar wel een stoere job dan!
Dildo's en Viagra.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
Diverse veelgebruikte hulpmiddelen voor (vooral) oudere mensen.
dat zijn ze ook altijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe. De rekening was echt niet zo hoog en bracht ons helemaal niet in de problemen of zo. Maar als je als klantenservice zegt dat je een acceptgiro voor termijnen stuurt en je schrijft vervolgens het hele bedrag af, ben je in mijn ogen onbeschoft.
Ha, ik wist wel dat dat zou komen, maar nee.quote:
saunaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn middagdutje liep iets uit, ik schrok om 17.15uur wakkerfijn weekend allemaal, X-Factor kijken en dan op tijd te bed en dan morgen genieten van de sauna
echt in 1 klap stilquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef borisz het volgende:
Pff een rodelaar verongelukt op de Olympische baan
Ja, dat filmpjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef borisz het volgende:
Pff een rodelaar verongelukt op de Olympische baan
Heftig inderdaad. Compleet kansloos, die manquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Verder weer iets bizars meegemaakt op het werk, een man komt met een matras onder zn arm (vacuum verpakt) en gele ikeatas vol meT dekbedden etc over een gesloten hekje bij de kassa klimmen, dichtbij de uitgang, naast het hokje van onze managers, en daar zat toevallig 1. Die sprint het hokje uit en roept "Pardon, Pardon, meneer" (hij liep echt met blik op nul en stevig door) en hij laat alles vallen en zet het op een rennen naar buiten, niet normaal. We (klanten en medewerkers) keken allemaal van![]()
gebeurde dat nu echt? Wat een lef
WTFquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Verder weer iets bizars meegemaakt op het werk, een man komt met een matras onder zn arm (vacuum verpakt) en gele ikeatas vol meT dekbedden etc over een gesloten hekje bij de kassa klimmen, dichtbij de uitgang, naast het hokje van onze managers, en daar zat toevallig 1. Die sprint het hokje uit en roept "Pardon, Pardon, meneer" (hij liep echt met blik op nul en stevig door) en hij laat alles vallen en zet het op een rennen naar buiten, niet normaal. We (klanten en medewerkers) keken allemaal van![]()
gebeurde dat nu echt? Wat een lef
Hoe vaak zal het hem in het verleden als er toevallig geen manager in zo'n hok had gezeten wel al gelukt zijn ?quote:
een collega kwam ook al vanachter dr pinkassa achter m aan hoor (en meerderen hadden t daar gezien)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe vaak zal het hem in het verleden als er toevallig geen manager in zo'n hok had gezeten wel al gelukt zijn ?
ik heb geen Gooische R en dubbel D bestaat niet meer, das gewoon een E-cup tegenwoordigquote:
oh, dat nummer is er nog nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen Gooische R en dubbel D bestaat niet meer, das gewoon een E-cup tegenwoordig
Zo daar was ik weerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed ook. Druk met het zoeken naar ander werk en eventuele werkoplossingen. Waarschijnlijk ga ik een tijdelijke opdracht combineren met mijn huidige baan. Beetje vaag allemaal, maar goed voor mijn cv zullen we maar zeggen. volgende week weet ik meer.
dat mag pas 2 dagen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
volgens mij is FC aan het bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |