quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef minilot het volgende:
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
Je mist dan wel jouw grote roerganger die zo in debat gaat met Wouter Bos bij P&W.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Tijd voor
Vier uur belastingrecht en twee uur boekhouden voor de boeg morgen.
Ik gelukkig maar van 8.30 tot 2.00. Dan kan ik me er weer fijn afzijdig van houden gelukkig..quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Tezz het volgende:
Ook nog even een snelle tvp voor het slapengaan. Helaas begint hier morgen ook de tralalalapolonaise-onzin. Blegh. Dit worden vier dagen afzien....
Neem ik op voor morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mist dan wel jouw grote roerganger die zo in debat gaat met Wouter Bos bij P&W.
Je vergeet de ' bij de t'squote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
in t kader van leven en laten leven, peace, kampvuren en bloemen in t haar (oh en pacifisme natuurlijk):
[ afbeelding ]
Trusten!!!
trusten krakke en goed dat je je mening gegeven hebt vind ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Dark Elf!
dat klopt, dat is luiheidquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vergeet de ' bij de t's![]()
TrusteeeeeeeIk ga nog ff TV bankhangen en dan nog een dagje werken en dan weer weekend
Ik vind dat niet stoer. Ik ben best verlegen, zelfs hier in Cul.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
trusten krakke en goed dat je je mening gegeven hebt vind ikdas best stoer.
Nee, want dan kan ik morgen bij de koffieautomaat niet tegen mezelf zeggen dat ik het heb gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ga toch slapen Minilot.... Het zijn politici... en je kan het nakijken op uitzending gemist.......
Nou en Je kan dat op elk tijdstip het journaal zien en anders kon het me nog niks bommen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik morgen bij de koffieautomaat niet tegen mezelf zeggen dat ik het gezien heb.
Ja, maar ik ben al heel lang líd van D66. Overigens boeit het me sowieso wel. Niet dit soort slaapverwekkende toneeldebatjes, maar wél wat erachter zit. Politiek fascineert me.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou en Je kan dat op elk tijdstip het journaal zien en anders kon het me nog niks bommen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |