quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef minilot het volgende:
Mijn lief schrijft perfecte boodschappenlijstjes, desnoods op rijm, maar slaagt er in de supermarkt in om de helft te vergeten en allerlei rommel mee te nemen, omdat het glimt of 'piep' zegt.
Dikke pret, met twee AD(h)Ders in één huis! Wij vegen onze billen soms noodgedwongen met krantenpapier wegens beroerde boodschappenplanning, maar beschikken dan vervolgens wél over een assortiment vergrootglazen in diverse formaten.
Je mist dan wel jouw grote roerganger die zo in debat gaat met Wouter Bos bij P&W.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Tijd voor
Vier uur belastingrecht en twee uur boekhouden voor de boeg morgen.
Ik gelukkig maar van 8.30 tot 2.00. Dan kan ik me er weer fijn afzijdig van houden gelukkig..quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Tezz het volgende:
Ook nog even een snelle tvp voor het slapengaan. Helaas begint hier morgen ook de tralalalapolonaise-onzin. Blegh. Dit worden vier dagen afzien....
Neem ik op voor morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mist dan wel jouw grote roerganger die zo in debat gaat met Wouter Bos bij P&W.
Je vergeet de ' bij de t'squote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
in t kader van leven en laten leven, peace, kampvuren en bloemen in t haar (oh en pacifisme natuurlijk):
[ afbeelding ]
Trusten!!!
trusten krakke en goed dat je je mening gegeven hebt vind ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Dark Elf!
dat klopt, dat is luiheidquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vergeet de ' bij de t's![]()
TrusteeeeeeeIk ga nog ff TV bankhangen en dan nog een dagje werken en dan weer weekend
Ik vind dat niet stoer. Ik ben best verlegen, zelfs hier in Cul.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
trusten krakke en goed dat je je mening gegeven hebt vind ikdas best stoer.
Nee, want dan kan ik morgen bij de koffieautomaat niet tegen mezelf zeggen dat ik het heb gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ga toch slapen Minilot.... Het zijn politici... en je kan het nakijken op uitzending gemist.......
Nou en Je kan dat op elk tijdstip het journaal zien en anders kon het me nog niks bommen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik morgen bij de koffieautomaat niet tegen mezelf zeggen dat ik het gezien heb.
Ja, maar ik ben al heel lang líd van D66. Overigens boeit het me sowieso wel. Niet dit soort slaapverwekkende toneeldebatjes, maar wél wat erachter zit. Politiek fascineert me.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou en Je kan dat op elk tijdstip het journaal zien en anders kon het me nog niks bommen!
Belastingrecht is niet zo slecht... wel interessant zelfs....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Tijd voor
Vier uur belastingrecht en twee uur boekhouden voor de boeg morgen.
Het is altijd lastig om je mening echt goed te ventileren op een forum. Het ontbreekt mij nog wel eens aan intonatie, oogcontact & soms nuance omdat het er nu eenmaal al staat als je op invoeren klikt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind dat niet stoer. Ik ben best verlegen, zelfs hier in Cul.
Ik heb wel eens eerder mijn mening gegeven en de reacties daarop vond ik wel akelig.
Maar ik kan er niet tegen als er met twee of meerdere maten gemeten wordt.
Draadjesvlees is echt mijn lievelingsvlees sinds.... ooit, ik kon/kan er gewoon naar uitkijken, (even culi onverantwoord) sucade met gewoon simpel aardappels en andijviequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Zokunen
Lekker sucadelapjesOver je vis : koop een lekker stukje kabeljauw, afspoelen, zout/peper, door de bloem halen en in een goeie hete pan in olie of boter bakken. Simpel en o zo lekker.
Ik heb heerlijk geslapen en ik ben ook heerlijk wakker geworden: een klein meisje met haar knuffel onder haar arm was aan mijn hand aan het trekken bij de eerste toon van de wekker: 'mam, snel, je wekker gaat af, we moeten opstaan! Carnaval!"quote:
Vroeger wel hoor ! Toen dacht ik echt dat het niet door ging zonder mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Dat jij als echte brabo niet van carnaval houdt tezz
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor ! Toen dacht ik echt dat het niet door ging zonder mij.
Maar kindercarnaval is gewoon een stuk minder leuk. Om de vijf minuten Kabouter Plopdans en K3 enzo. En je kunt je verdriet ook niet wegdrinken, want je hebt je kind bij je....
En ik ga niet tegen haar zeggen dat ze bij opa/oma moet logeren, dat kan ik dan ook weer niet over mijn moederhart verkrijgen.....
Ach ja, misschien is het wel heel erg leuk, wie weet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
arme Tezz. sterkte dan maar de komende dagen
Goed zo! Een nacht rust geeft je vaak weer nieuwe energie en hopelijk ook een positieve vibe!quote:
Geen idee!!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
vast een hele stomme vraagmaar zonnebloempitten, als je die koopt moet jedaar dan nog wat mee doen voor je ze gebruikt of kan je ze meteen gebruiken?
Eet er een, dan weet je het.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
vast een hele stomme vraagmaar zonnebloempitten, als je die koopt moet jedaar dan nog wat mee doen voor je ze gebruikt of kan je ze meteen gebruiken?
das niet altijd waar, ik ken iemand die de velletjes niet van salami en chorizo sneed... en helemaal verbaasd was dat andere mensen dat wel dedenquote:
Wat wil je er mee doen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
ah kijk, inside informationquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen?
Je kan ze geroosterd kopen (om te eten) je kan ze rauw kopen (ook om te eten) dan kan je ze zo eten, of eerst even roosteren. Je kan ze planten (dan wel speciale kopen voor planten, anders érg weinig oogst)
Als je ze wilt meebakken in/op bijv. een brood is het wel lekker om ze eerst even te roosteren.
Oja en die grote zwart/witte nog in de dop zijn gepekeld en das een goede snack
Ok, en hoe zien ze er nu uit? Want soms zijn ze al geroosterdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah kijk, inside information
ik wil ze gebruiken om ontbijt/snackrepen mee te bakken (met gedroogd fruit (abrikozen en mango en vijgen) en havervlokken, zonnebloempitten dus appelsap en honing..)
ik moet ze nog kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, en hoe zien ze er nu uit? Want soms zijn ze al geroosterd
Je kan er even één proeven? Rauw zijn ze ook best lekker
En dan gewoon bedenken hoe je ze lekkerder vind. Ik geloof dat ze in kant-en-klaar repen vaak rauw zijn (zijn ze een beetje taai)
Toetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:30 schreef Bluezz het volgende:
Free, bent u daar nog steeds mét bolle buuk?
[..]
Dan zou ik zeggen: kijk eerst eens wat ze hebebn, roosteren is simpel (zonnebloemolie, koekepan) ontroosteren is moeilijkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik moet ze nog kopenGa zo boodschappen doen, als ik mijn auto open krijg/gestart krijg/ontdooid krijg en de straat uit kan (tis hier niet gestrooid en erg glad
.. gelukkig is het verderop beter anders was ik t niet eens gaan proberen)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Toet
* freecell walvist door.
Gisteren 5 uur weeën om de drie minuten die een minuut duurden.
Effect: 0,0
Barst, ik doe het niet meer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gisteravond even door de telefoon gezongen voor het kleinjongetje omdat hij moest huilen
hij ging er alleen maar harder van huilen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gisteravond even door de telefoon gezongen voor het kleinjongetje omdat hij moest huilen
hij ging er alleen maar harder van huilen
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheidquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:03 schreef minilot het volgende:
Goehoeeede morgen vanaf mijn kantoor!
Geinspireerd door Windigo heb ik vandaag bij wijze van lunch een angstaanjagend grote emmer zachte geitenkaas bij me (en crackers en perenchutney). Was het maar vast tussen-de-middag!
Succes met de buik, FC!
jah succes daarmee,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheidlekker, perenchutney
![]()
Ik ga zo maar eens naar de bloed-en-pies-poli
Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Geitenkaas is altijd goed, onder iedere omstandigheidlekker, perenchutney
![]()
Ik ga zo maar eens naar de bloed-en-pies-poli
jah naalden zijn niet lief,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-
Ik heb al drie espresso's in één mok!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah naalden zijn niet lief,
Ik kan er ook nogsteeds niet bij met mijn verstand dat mensen vrijwillig naar een docter gaan die vervolgens een stuk metaal je lichaam in ramt. Dan aan de andere kant, ik doe het zelf ook, zij het met tegenzin....
raare jongens die docters..... thee?
semi gehandicapten? dat valt toch wel mee, ik mankeer niks...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:35 schreef freecell het volgende:
Oja, alle (semi)gehandicapten van fok zaten hier hè?
Wat zou dat zijn? 'ik kan eigenlijk niks, dus misschien moet ik maar gaan koken'
Zoiets?
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
semi gehandicapten? dat valt toch wel mee, ik mankeer niks...
Stevig bakkie datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:36 schreef minilot het volgende:
Ik heb al drie espresso's in één mok!![]()
Moest tamelijk onverwacht werken vanmorgen dus mijn brein ligt eigenlijk nog in bed.
Muv je brein dat nog in bed ligt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.
Slaperigheid zegt weinig over algemene fysieke toestand!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muv je brein dat nog in bed ligt?
Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Brr, ieks, naaldenfobie. Ik kan er niet eens over lézen en ik krijg al de bibbers! Succes! -x-
hier nog steeds veel last van mijn keel en oren ondanks kuurquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook wel in goede gezondheid ben.
kijk weer een plusuntjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijker
gewoon de andere kant opkijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh die heb ik gelukkig niet, dat maakt dit een stuk makkelijker
Daar ben ik dus ook bang voor. Het blijkt nogal een secuur werkje te zijn, met name het zorgen dat er 'voetjes' onder je schuimpjes komen. Maar goed, ik kan ook soufflé's, en daarover doen mensen net zo paniekerig..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou ze nooit zo mooi in vorm krijgen lot
nee joh, gewoon goed koelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier nog steeds veel last van mijn keel en oren ondanks kuurmaargoed ik mag verder niet klagen, fysiek gaat het top! morgen lekker sauna dan eindelijk, laatste ziektekiemen eruit zweten. of juist een longontsteking oplopen
ben ook veel buiten he, bubbelbad, zoutwaterbad en de sauna's die buiten zijn geplaatstquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ook veel buiten he, bubbelbad, zoutwaterbad en de sauna's die buiten zijn geplaatstnouja heb er iig veel zin in. en dan 's avonds eerst nog even naar het ziekenhuis, en dan chill bankhangen en roezig in slaap sukkelen
ben benieuwd, maak je foto's? ik heb 1x een souffle gemaakt, kersensouffle, die was wonderwel geluktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Het blijkt nogal een secuur werkje te zijn, met name het zorgen dat er 'voetjes' onder je schuimpjes komen. Maar goed, ik kan ook soufflé's, en daarover doen mensen net zo paniekerig..
* freecell geeft Tezz een klopjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef Tezz het volgende:
Argh zweet zweet.
Hartsikke druk in de supermarkt en ik moest natuurlijk een hoop carnavalsvoer inslaan (grote pan nasi, groentesoep, pan gehaktballen dat soort dingen moeten hier zijn dit weekend).
Net de hypo-adviseur een half uur aan de foon gehad omdat de offerte me niet lekker zat en nu moet ik als een gek gaan poetsen, want ik moet over een uur op school zijn om kinderen in de polonaise te zien en ranja uit te delen...
wie of wat is een tara?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell geeft Tezz een klopje![]()
Ik wil TARA thuisEn dat is nonsens, want er is hier niks aan de hand.... Hummel speelt lekker en ik kan zowaar redelijk ongestoord laptoppen. En toch wil ik hem thuis. Ik heb overal spierpijn en ik ben moe
(en hij had gezegd vandaag geen 8 uur te zullen gaan werken en zsm weer thuis te komen na gisteravond en vannacht, maar ik heb nog niks van hem gehoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |